desi society Watch

lil one
Badges: 2
Rep:
?
#21
Report 12 years ago
#21
haha i guess i qualify as desi, born in england, have brown skin, family origins in india
0
reply
sim90
Badges: 13
Rep:
?
#22
Report 12 years ago
#22
im desi.... sikh-punjabi
0
reply
Me :)
Badges: 1
#23
Report 12 years ago
#23
desi but not a bhangra addict :P

Hey everyone
0
reply
Geerththanan
Badges: 2
Rep:
?
#24
Report 12 years ago
#24
Hello fellow Desi's...
0
reply
Air
Badges: 0
Rep:
?
#25
Report 12 years ago
#25
Hello All :hello:
0
reply
A Y A Z
Badges: 1
Rep:
?
#26
Report 12 years ago
#26
Sup y'all?
0
reply
A Y A Z
Badges: 1
Rep:
?
#27
Report 12 years ago
#27
Howr all the desies?
0
reply
Air
Badges: 0
Rep:
?
#28
Report 12 years ago
#28
I'm good, Howz you?

EDIT- I think everyone else is offline.
0
reply
A Y A Z
Badges: 1
Rep:
?
#29
Report 12 years ago
#29
I'm fine

So what makes you desi?
0
reply
Air
Badges: 0
Rep:
?
#30
Report 12 years ago
#30
Parents From India.
0
reply
A Y A Z
Badges: 1
Rep:
?
#31
Report 12 years ago
#31
Im 17, male and a Paki
0
reply
A Y A Z
Badges: 1
Rep:
?
#32
Report 12 years ago
#32

Is there NO ONE else here?!
0
reply
Air
Badges: 0
Rep:
?
#33
Report 12 years ago
#33
Cool :cool:
0
reply
A Y A Z
Badges: 1
Rep:
?
#34
Report 12 years ago
#34
I'll talk to you desies later!
0
reply
ChiquitaBanana
Badges: 0
Rep:
?
#35
Report Thread starter 12 years ago
#35
lol,
0
reply
feanor
Badges: 0
Rep:
?
#36
Report 12 years ago
#36
Haha.. Hi AYAZ..
0
reply
Singh_87
Badges: 2
Rep:
?
#37
Report 12 years ago
#37
Hey...whats happening people? Me is desiiii....Me is punjabii....Me is Sikh...Me is also a Bhangra Addict....umm...do I qualify for the desi society? :p:
Lol...nah, hows people n that? Everyone cool?
0
reply
joy12
Badges: 3
Rep:
?
#38
Report 12 years ago
#38
me from india...central india
0
reply
joy12
Badges: 3
Rep:
?
#39
Report 12 years ago
#39
me a punjabi...not a sihk though originally punjab...thats why hindu punjabi....
oye chuk de phatte!!!
0
reply
kurupt_07
Badges: 0
Rep:
?
#40
Report 12 years ago
#40
imaa desi, imaa punjabi (tho not indian) born n bred in uk, but family goes bak 2 pak!!

but yeh big up 2 all asianz in ere woooo
0
reply
X

Quick Reply

Attached files
Write a reply...
Reply
new posts
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

Have you registered to vote?

Yes! (404)
37.69%
No - but I will (82)
7.65%
No - I don't want to (75)
7%
No - I can't vote (<18, not in UK, etc) (511)
47.67%

Watched Threads

View All