Turn on thread page Beta
    • Thread Starter
    Offline

    1
    ReputationRep:
    Anyone here watch American Idol? I can't believe Matt got voted off, he was one of the best :mad:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    damn, yes what a shame, i was really looking forward to buying his albums and being a lifelong fan of his impervious talent -



    shame the fat scottish woman who eats cholesterol won it !
    • Thread Starter
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Sami_ThePeelite)
    damn, yes what a shame, i was really looking forward to buying his albums and being a lifelong fan of his impervious talent -



    shame the fat scottish woman who eats cholesterol won it !
    umm yes i liked him too, but no one won yet.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    i know, i was mocking the fact that the program exists and produces shite
    • Thread Starter
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Sami_ThePeelite)
    i know, i was mocking the fact that the program exists and produces shite
    *sigh* why do my threads always get the sarcastic ones?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    heheeh i'm being sarcastic towards the program , not you

    please do the country a favour and don't watch it - if no-1 watches it, they won't do anymore of them
    • Thread Starter
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Sami_ThePeelite)
    heheeh i'm being sarcastic towards the program , not you

    please do the country a favour and don't watch it - if no-1 watches it, they won't do anymore of them
    i know lol, but sorry, i really like the show.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    hehehehehe isn't it already finished in the US ? isnt there a 2 month delay or something?? you should go on the internet and look for the winner lol
    • Thread Starter
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Sami_ThePeelite)
    hehehehehe isn't it already finished in the US ? isnt there a 2 month delay or something?? you should go on the internet and look for the winner lol
    no they always say they are live andd everything, then again, whenever they do it, they are live
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by PadFoot90)
    no they always say they are live andd everything, then again, whenever they do it, they are live
    would you buy their record?
    • Thread Starter
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Sami_ThePeelite)
    would you buy their record?
    all of them or just one persons?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    the person who wins it?? would you purchase their album? lol
    • Thread Starter
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Sami_ThePeelite)
    the person who wins it?? would you purchase their album? lol
    depends who it is.
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Sami_ThePeelite)
    heheeh i'm being sarcastic towards the program , not you

    please do the country a favour and don't watch it - if no-1 watches it, they won't do anymore of them
    if you didn't notice he doesn't live in your country.
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by PadFoot90)
    Anyone here watch American Idol? I can't believe Matt got voted off, he was one of the best :mad:
    I watched most of it the first time but my interest has declined since then so this season i just watched the tryouts.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by PadFoot90)
    *sigh* why do my threads always get the sarcastic ones?
    probably because american idol should be cancelled they all suck this time around. And all of the past winners have sucked. Clay Aiken is brutal and so is whatever that girls name is. They should just cut their losses
    • Thread Starter
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by MuniE)
    probably because american idol should be cancelled they all suck this time around. And all of the past winners have sucked. Clay Aiken is brutal and so is whatever that girls name is. They should just cut their losses
    o yeah if it was canadian idol im sure it would be much better :rolleyes:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by PadFoot90)
    o yeah if it was canadian idol im sure it would be much better :rolleyes:
    Does it matter what idol it is, none have them fame, and if they do they are absolutely shite
    Offline

    0
    ReputationRep:
    yay, i watch A.I 3....................my fav'.......is JPL, John Steven.....and WILLIAM HUNG.
    • Thread Starter
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by guest1984)
    yay, i watch A.I 3....................my fav'.......is JPL, John Steven.....and WILLIAM HUNG.
    same here, i think John Stevens has an awesome voice, but as it is a "pop" type contest, i dunno if he will win
 
 
 
Poll
Were you ever put in isolation at school?
Useful resources

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.