Turn on thread page Beta
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by .jen.)
    :eek3: how did he touch it??? i run a mile whenever i see them :p:
    have no idea :eek: i remeber it being in the car and he just grabbed it :confused: Lol i did run a mile lol :p:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    Hey guys! Who's up tonight?
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by SketchyCanvas)
    have no idea :eek: i remeber it being in the car and he just grabbed it :confused: Lol i did run a mile lol :p:


    lol wowww! brave daddy :p:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by .jen.)
    lol wowww! brave daddy :p:
    Lol yeh, or scary daddy :p: lol

    I'm off, nice chattin to you Jen

    Cya everyone, tc :ciao: :hugs:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    night :hugs:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    No one online tonight? Or is it just me? :cries:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by SketchyCanvas)
    Lol yeh, or scary daddy :p: lol

    I'm off, nice chattin to you Jen

    Cya everyone, tc :ciao: :hugs:


    aww you too :hugs:

    sleep well xxxxxxx
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Demon_AS)
    No one online tonight? Or is it just me? :cries:


    you're alone :eek3:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by .jen.)
    you're alone :eek3:
    Nooooooooooo! You off too?
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Demon_AS)
    Nooooooooooo! You off too?

    hehe nope, not yet :p: i'm sure beth will come too! (i think she's nocturnal :p: )
    Offline

    1
    ReputationRep:
    Lol yeah, I think Beth and I spoke a little yesterday. So, been up to much today?
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Demon_AS)
    Lol yeah, I think Beth and I spoke a little yesterday. So, been up to much today?
    cool noo not really! the highlight of my day was picking my mum up from the train station....wooo. :rolleyes: then just went shopping! what've you been up to?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by .jen.)
    hehe nope, not yet :p: i'm sure beth will come too! (i think she's nocturnal :p: )
    :rofl: Im up alllll hours of the day hahah

    but off to watch my moovie now WOoooo :ciao:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by .jen.)
    cool noo not really! the highlight of my day was picking my mum up from the train station....wooo. :rolleyes: then just went shopping! what've you been up to?
    Well, I sleep late so I wake up late. Got up, played some guitar, but I was pretty sore from my cricket match yesterday, which lasted six hours! Played a little playstation, and watched a bit of the england test match on the tele. Then I had my guitar lesson, which went really well (as it usually does ), and then dinner. Now, I'm here!

    Want a cup of Horlicks? I fancy some right now, thought I'd offer :p:.
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by beth...)
    :rofl: Im up alllll hours of the day hahah

    but off to watch my moovie now WOoooo :ciao:

    :rofl: have funnn smelliooo xxxxxxxxxx swoooth
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Demon_AS)
    Well, I sleep late so I wake up late. Got up, played some guitar, but I was pretty sore from my cricket match yesterday, which lasted six hours! Played a little playstation, and watched a bit of the england test match on the tele. Then I had my guitar lesson, which went really well (as it usually does ), and then dinner. Now, I'm here!

    Want a cup of Horlicks? I fancy some right now, thought I'd offer :p:.

    wow, 6 hours??? :eek3: i'm not that much of a fan of cricket to be honest, i don't understand it :p: ooo i've never tried horlicks!

    i'd better sleep now. i hope someone comes to entertain you :p:

    night night :hugs: xxxxxx
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by .jen.)
    wow, 6 hours??? :eek3: i'm not that much of a fan of cricket to be honest, i don't understand it :p: ooo i've never tried horlicks!

    i'd better sleep now. i hope someone comes to entertain you :p:

    night night :hugs: xxxxxx
    Lol, oh no, not you too!

    Cricket isn't all that difficult, maybe I could explain stuff to you, sometime . Good night! xxx
    Offline

    1
    ReputationRep:
    If anybody's around... let me know! Unless I'm offline, in which case there's no point . It means I got bored and left 'cos no one was talking to me :cries: :p:.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Im here but you aren't so err ill go....:creep:
    Offline

    11
    ReputationRep:
    Hi everyone :hello:
 
 
 
Poll
Black Friday: Yay or Nay?
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.