Turn on thread page Beta
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Onearmedbandit)
    Question: What sound does a penguin make?

    http://www.sound-effect.com/sounds/a...sDS/penguin.au
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by beth...)
    So it wasn't attachments?
    nope:cool:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    :wavey: hey Darth :cool:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by darth_vader05)
    nope:cool:
    HmmmmmmmmMmmMMmMmMmMmmm

    so

    Attachments Academic About AAM

    Adverts?
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by oneway)
    :wavey: hey Darth :cool:
    hey Adam :wavey: how're you? soz for the late reply, went looking for food :hmpf:

    thanks for the burger :five:

    and yep beth you got it :p:

    btw can we include members?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Adverts! But you can't seeee them, neither can I! :aetsch:!

    Hmmmmmmmmm but there are like 63,000 members!
    Offline

    0
    ReputationRep:
    no probs might have chips tonight :five:
    im off out for a bit cya later
    tc
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by beth...)
    Adverts! But you can't seeee them, neither can I! :aetsch:!

    Hmmmmmmmmm but there are like 63,000 members!
    well subs only? or you say boundaries for the members list?

    well i see them before logging on
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by oneway)
    no probs might have chips tonight :five:
    im off out for a bit cya later
    tc
    cool

    cya :ciao: tc
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by darth_vader05)
    well subs only? or you say boundaries for the members list?

    well i see them before logging on
    Ooooh see im always logged in! Anyways it my turn but im going to go and have dinner first. Ttyl :hugs:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by beth...)
    Ooooh see im always logged in! Anyways it my turn but im going to go and have dinner first. Ttyl :hugs:
    lol, i sometimes log out :s: dunno why! cya :hugs:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    :worm:
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by SketchyCanvas)
    :worm:
    Consistent entrance!;thumbsup;
    Offline

    2
    ReputationRep:
    ooh Back again
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Elements)
    Consistent entrance!;thumbsup;
    Lol :p: hows you Elements?
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Aphrodite)
    ooh Back again
    Heya Trish long time no chat :eek: how you beeeeennnn? :hugs:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    hey trish, elements and SCx :wavey:

    :yawns: dont mind me while i have a nap :p:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by darth_vader05)
    hey trish, elements and SCx :wavey:

    :yawns: dont mind me while i have a nap :p:
    Heya darth :wavey:

    What time did you sleep? :hmmm: :p:
    Offline

    10
    ReputationRep:
    :nuts:

    I fell off my bike.
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by SketchyCanvas)
    Heya darth :wavey:

    What time did you sleep? :hmmm: :p:
    hey :wavey:

    erm some time!:ninja:

    but something funny happened last night, my room is at the back of the house and my sisters room is at the front. last night (early morning :p: ) she came running to my room asking me why i'd screamed! :s: i was lying on my bed playing the psp and asked her what she's on? :p: she was really freaked out when she realised that i hadnt screamed, and later when she heard a police car drive by you can guess what she did :rofl: :p: hehe

    what time did you sleep? ^o)
 
 
 
Poll
Black Friday: Yay or Nay?
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.