Turn on thread page Beta
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Jack Twist)
    Hey Ray :p: Well just got home innit. went to the beach
    you live near a beach? cool can you surf? :ninja:
    Offline

    1
    (Original post by darth_vader05)
    you live near a beach? cool can you surf? :ninja:
    :rofl: I would actually pay good money to see Lucas surfing. :rofl:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by darth_vader05)
    you live near a beach? cool can you surf? :ninja:
    I do indeed :party: ew, why would I go near the water? it you fall in, it would make you all eww. It would totally mess up my hair :p:

    I prefer just to sit around innit making sand castles! :p:
    Offline

    1
    (Original post by Jack Twist)
    I do indeed :party: ew, why would I go near the water? it you fall in, it would make you all eww. It would totally mess up my hair :p:

    I prefer just to sit around innit making sand castles! :p:
    :rofl: Your precious hair. :p:

    Come MSN?
    Offline

    2
    ReputationRep:
    I dont know why they were locked :hmpf: No one tells me anything xD
    Ah well.
    So how are we al ltoday?
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Jack Twist)
    I do indeed :party: ew, why would I go near the water? it you fall in, it would make you all eww. It would totally mess up my hair :p:

    I prefer just to sit around innit making sand castles! :p:
    lol, but going in the water can be fun!! you can fix you hair again can't you? :eek: :p:

    have you ever been made into a sandcastle? (btw the water can destroy your sandcastles!)
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by darth_vader05)
    lol, but going in the water can be fun!! you can fix you hair again can't you? :eek: :p:

    have you ever been made into a sandcastle? (btw the water can destroy your sandcastles!)
    yeah but then I will need a mirror, my hair straightners, gel, comb. I cant carry all that around. :hmpf:

    I made my friend into a sandcastle once we tried to kill him, it didnt work out, which is good coz his a hottie now. :cool:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by ~NC~)
    I dont know why they were locked :hmpf: No one tells me anything xD
    Ah well.
    So how are we al ltoday?
    lol, i'm tired :yawn: how're you?
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Jack Twist)
    yeah but then I will need a mirror, my hair straightners, gel, comb. I cant carry all that around. :hmpf:

    I made my friend into a sandcastle once we tried to kill him, it didnt work out, which is good coz his a hottie now. :cool:
    take a bag with you :hmpf: :p:

    haha, maybe making him into one caused the transformation
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by darth_vader05)
    take a bag with you :hmpf: :p:

    haha, maybe making him into one caused the transformation
    a bag, then I would look like a geek, maybe I could get someone to carry it for me

    I think it was the fact he has a tattoo and works out every day, that made the transformation not the sand! :p:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Jack Twist)
    a bag, then I would look like a geek, maybe I could get someone to carry it for me

    I think it was the fact he has a tattoo and works out every day, that made the transformation not the sand! :p:
    well it depends what kinda bag and who's going to carry it

    well the sand might have affected him mentally, causing a change! :hmmm: :p:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    Yellow kiddiwinkles

    Thankage for the rep Pho∑nix :hugs:
    Offline

    10
    ReputationRep:
    (Original post by Twaffy)
    Yellow kiddiwinkles

    Thankage for the rep Pho∑nix :hugs:
    you so copied and pasted that :p:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Demon_AS)
    Friends - Lol, no thanks :p:. I used to have hair down to my waist, though . I'm a sikh, you see.

    PS - A TV that blocked out the sun? Blimey, must've been massive!

    Books - Wow, that's awesome. I've only ordered stuff thrice... but it's very reliable, I found! And I was very excited when I got home from school one day and saw the brown package for me .

    Guitar (or should we call it Piano? lol) - That's cool. I've been playing guitar for a year and a couple of months, now. My instructor says I play at around grade 5, but I don't have any official grades. Didn't want to take them because I don't want to think of my guitar academically... rather as something I do for fun. Maybe one day I'll want to get a qualification in it .
    Friends - Hehe, cool

    PS - yeh, imagine a big tv in a tiny room :rolleyes: not so good :p:

    Books - Lol! i love it when theres packages waiting for me at home when i come back from going out :p: lol

    Guitar/Piano :p: - oo thats really good yeah i know what you mean @ not taking the grades, if/when i start an instrument i dont wanna do the grades either and just take it as a hobbie lol
    Offline

    1
    ReputationRep:
    :wavey: Evening
    Offline

    13
    ReputationRep:
    :turtle:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Elements)
    :turtle:
    :worm:
    Offline

    11
    ReputationRep:
    :hello:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    ;farhan;
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by justfarhan)
    ;farhan;
    Lol :p: Heya ;farhan; hows you?
 
 
 
Poll
Black Friday: Yay or Nay?
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.