Turn on thread page Beta
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Aphrodite)
    Im tidying my room....
    i did that after my results some time never again! :eek:

    i'm bored :hmpf:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by darth_vader05)
    i did that after my results some time never again! :eek:

    i'm bored :hmpf:
    Im gonna be rearranging it on sunday..so It needs to be tidy :p:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Aphrodite)
    Im gonna be rearranging it on sunday..so It needs to be tidy :p:
    why are you rararranging it for? :ninja:

    i want to do some rearranging! :tsr2:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by darth_vader05)
    why are you rararranging it for? :ninja:

    i want to do some rearranging! :tsr2:
    I wanted a change :p: my room is arranged how it was when I was 10 (even though it is in a new house with different furnature>.<)
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Aphrodite)
    I wanted a change :p: my room is arranged how it was when I was 10 (even though it is in a new house with different furnature>.<)
    lol, i always change my room setting when i get bored of it! my bed and my desk are always moving!!!
    Offline

    1
    I'm leaving home WOOOH!!

    I'm good thanks btw. I bought a wok today. Now to cook.

    I'm not bored, I'm so excited!! A month's time. ;happy2; :hugs:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by darth_vader05)
    lol, i always change my room setting when i get bored of it! my bed and my desk are always moving!!!
    lol, my furnature (except my wardrobe and pc table) are all solid pine, and stuffed full >.< so its a bit hard for me to move em around - and my printer is sort of attatched to the wall on a pecially built shelf...
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Charl!)
    I'm leaving home WOOOH!!

    I'm good thanks btw. I bought a wok today. Now to cook.

    I'm not bored, I'm so excited!! A month's time. ;happy2; :hugs:
    how far is nottingham from london?

    haha my mum is trying to make me cook :rofl: no way!!

    yeah i guess, i'm not sure yet so have applied brakes on excitement :hugs:


    and to whoever you are, although i have my suspicions- this is not funny :mad:

    'Lol, sure. Oh and Physics>mechanics>pure>everythin g' :mad:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Aphrodite)
    lol, my furnature (except my wardrobe and pc table) are all solid pine, and stuffed full >.< so its a bit hard for me to move em around - and my printer is sort of attatched to the wall on a pecially built shelf...
    i normally dump all my stuff in my sisters/parents room whilst i shift the furniture my printer is a ***** i need a usb wire to connect it to the laptop and i dont have, so i wont hesitate in chucking it out of the window..... but
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by darth_vader05)
    i normally dump all my stuff in my sisters/parents room whilst i shift the furniture my printer is a ***** i need a usb wire to connect it to the laptop and i dont have, so i wont hesitate in chucking it out of the window..... but
    mines connected through my (mostly broken) scanner, and the cable is not very long at all >.< So ill probably end up with my printer on my dressing table...hmmm im gonna get some squared paper and do a scale drawing...well a scale drawing on paper with little bit of paper cut out for my rug and bed and stuff :p:
    Offline

    1
    (Original post by darth_vader05)
    how far is nottingham from london?

    haha my mum is trying to make me cook :rofl: no way!!

    yeah i guess, i'm not sure yet so have applied brakes on excitement :hugs:


    and to whoever you are, although i have my suspicions- this is not funny :mad:

    'Lol, sure. Oh and Physics>mechanics>pure>everythin g' :mad:
    3 hours away; 1 hour by tube then 2 hours by train! :eek3: Train tickets aren't too expensive. Manchester is near-ish.. I'll come say hello. :p:

    :rofl: I HAVE to learn. Or have enough money for take out every day! And get fat wooooh! :p:

    Awww, you should be sooo excited Darthy. :hugs: Isit coz that guy from school is doing the same course? Just ignore him!

    Oooh it's so that sneaky Rob. He's now a sub. Can't escape him!! :bawling: hehehe.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    haha! I just found my old school tie! :rofl:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Aphrodite)
    mines connected through my (mostly broken) scanner, and the cable is not very long at all >.< So ill probably end up with my printer on my dressing table...hmmm im gonna get some squared paper and do a scale drawing...well a scale drawing on paper with little bit of paper cut out for my rug and bed and stuff :p:
    :p: i think i might change my room now aswell :ninja: i need to do something and that is something
    Offline

    1
    ReputationRep:
    :wavey:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by darth_vader05)
    :p: i think i might change my room now aswell :ninja: i need to do something and that is something
    haha!
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Charl!)
    3 hours away; 1 hour by tube then 2 hours by train! :eek3: Train tickets aren't too expensive. Manchester is near-ish.. I'll come say hello. :p:

    :rofl: I HAVE to learn. Or have enough money for take out every day! And get fat wooooh! :p:

    Awww, you should be sooo excited Darthy. :hugs: Isit coz that guy from school is doing the same course? Just ignore him!

    Oooh it's so that sneaky Rob. He's now a sub. Can't escape him!! :bawling: hehehe.
    i'm going to get that train ticket pass or something like that! :ninja:

    3hours is a long time!! are you going to stay on weekends aswell, or are you going to come home? :p:

    haha i don't but my i'm the only person who cant make anything so i might be 'forced' into learning :hmmm: :p: nah, you've got to strike a balance between the takeouts and exercise :cool: :p:

    nah, i've forgotten about him he's a bug and will be squashed :evil: :p: hehe being exicted= banging my head against a wall :hmmm: :p: lol

    hmmm, you may be right :hmmm: pretend to be a non-sub :cool:

    im off to eat now cya :wavey: :hugs: tc and have fun trish
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Twaffy)
    :wavey:
    hey and bye twafster and congrats on your grades :five: what are you doing at college then?

    :ciao:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    bye darth!
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by darth_vader05)
    and to whoever you are, although i have my suspicions- this is not funny :mad:

    'Lol, sure. Oh and Physics>mechanics>pure>everythin g' :mad:
    *******s, can't think of anyone :confused:

    (Original post by Charl!)
    Oooh it's so that sneaky Rob. He's now a sub. Can't escape him!! :bawling: hehehe.
    Might be a bit easier if you stopped following me :flute:
    Offline

    1
    (Original post by rpotter)

    Might be a bit easier if you stopped following me :flute:
    :rolleyes: But I love you. :love:

    :p:
 
 
 
Poll
Have you ever experienced bullying?
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.