What are you listening to at the moment? Watch

This discussion is closed.
friendlyneutron
Badges: 1
Rep:
?
#1121
Report 14 years ago
#1121
manic street preachers - 4st 7lbs
0
CharXlotte
Badges: 0
Rep:
?
#1122
Report 14 years ago
#1122
Jeff Buckley - Mojo Pin
0
BloodyValentine
Badges: 2
Rep:
?
#1123
Report 14 years ago
#1123
Nickleback - How you remind me.

There was a time when this was my fave song now it sounds a bit rubbish. Oh well still a tune though
0
cat_meiow
Badges: 1
Rep:
?
#1124
Report 14 years ago
#1124
TOK ft Nina Sky - no idea what the song is called lol
0
~nat~
Badges: 1
Rep:
?
#1125
Report 14 years ago
#1125
i'm not listening to music at the moment

ahhhh, the sound of silence....
0
pink_lucie
Badges: 12
Rep:
?
#1126
Report 14 years ago
#1126
entertainment you fool!!
0
cat_meiow
Badges: 1
Rep:
?
#1127
Report 14 years ago
#1127
(Original post by gossip_girl)
entertainment you fool!!
OK OK no need to be soo rude
0
hellooooo
Badges: 0
Rep:
?
#1128
Report 14 years ago
#1128
was just listenin 2 the big brother theme tune cos bblb's on.. yep i am sad 2 watch such crap shows
0
HearTheThunder
Badges: 14
Rep:
?
#1129
Report 14 years ago
#1129
Billy Joel - We didn't start the firrreee, it was always burning since the world's been turning :thrasher: .. And coming up next is Green Day's Minority
0
claireflower
Badges: 1
Rep:
?
#1130
Report 14 years ago
#1130
Listening to a free CD from news of the world (Sunday Morning) Track 3 Marvin Gaye & Tammi Terrell- Aint nothing like the real thing
0
Lidka
Badges: 11
Rep:
?
#1131
Report 14 years ago
#1131
The theme song from House of Flying Daggers (Jia Ren Qu).
0
GiBB*
Badges: 1
Rep:
?
#1132
Report 14 years ago
#1132
Blink 182 and the foo's
0
F1 fanatic
Badges: 16
Rep:
?
#1133
Report 14 years ago
#1133
(Original post by cat_meiow)
TOK ft Nina Sky - no idea what the song is called lol
Bush - the people that we love.

No particular reason - just what happens to be on
0
Herleif
Badges: 0
Rep:
?
#1134
Report 14 years ago
#1134
(Original post by gossip_girl)
entertainment you fool!!
:dito:
0
MorbidAngel
Badges: 11
#1135
Report 14 years ago
#1135
(Original post by cat_meiow)
TOK ft Nina Sky - no idea what the song is called lol
there is already a thread like this in entertainment, which is where this should be
0
trixx
Badges: 0
Rep:
?
#1136
Report 14 years ago
#1136
got 'feel good inc' on repeat.
0
cat_meiow
Badges: 1
Rep:
?
#1137
Report 14 years ago
#1137
(Original post by MorbidAngel)
there is already a thread like this in entertainment, which is where this should be
Stop moaning
0
Sopheh
Badges: 3
Rep:
?
#1138
Report 14 years ago
#1138
Speed of Sound - Coldplay. It's rather good methinks. May have to buy their new album.

Oh yeah, and I'm watching Big Brother, if that counts.
0
HearTheThunder
Badges: 14
Rep:
?
#1139
Report 14 years ago
#1139
(Original post by Sopheh)
Speed of Sound - Coldplay. It's rather good methinks. May have to buy their new album.

Oh yeah, and I'm watching Big Brother, if that counts.
Yay coldplay !! Can't believe that frog knocked it off number 1
0
Redwolf_Eddy
Badges: 0
Rep:
?
#1140
Report 14 years ago
#1140
Doves-Sea Song
0
X
new posts

All the exam results help you need

1,781

people online now

225,530

students helped last year
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

How are you feeling about GCSE Results Day?

Hopeful (215)
12.42%
Excited (159)
9.19%
Worried (307)
17.74%
Terrified (383)
22.13%
Meh (176)
10.17%
Confused (37)
2.14%
Putting on a brave face (239)
13.81%
Impatient (215)
12.42%

Watched Threads

View All