Turn on thread page Beta
    Offline

    2
    ReputationRep:
    wow, the room seems quiet :rolleyes:
    Offline

    1
    (Original post by rahmara)
    wow, the room seems quiet :rolleyes:
    Yep
    Offline

    2
    ReputationRep:
    hmm, strange :rolleyes:
    Offline

    1
    (Original post by rahmara)
    hmm, strange :rolleyes:
    Indeed....
    Offline

    2
    ReputationRep:
    hamza jazakhallah for the rep bro, your comment made me laugh :P:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    sisterrrrrrrrrrrrrr :hugs: so great to have you on here
    Offline

    1
    lil_one..whats your name?
    Offline

    2
    ReputationRep:
    aww rahmara

    my name's aliyah rafy

    btw, that programme comes on today "the beginners guide to islam" looks good
    Offline

    1
    (Original post by lil_one)
    aww rahmara

    my name's aliyah rafy

    btw, that programme comes on today "the beginners guide to islam" looks good
    Oh your Aliyah, lol, Cool, thanks for reminding...i completely forgot!
    Offline

    2
    ReputationRep:
    aww rahmara:hugs:

    my name's aliyah rafy

    btw, that programme comes on today "the beginners guide to islam" looks good
    Offline

    2
    ReputationRep:
    ooh might watch it inshalalah
    :hugs:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    woopsie double post lol thats k
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by lil_one)
    hamza jazakhallah for the rep bro, your comment made me laugh :P:
    your welcome
    Offline

    0
    ReputationRep:
    hello hows everyone else doin
    Offline

    1
    ReputationRep:
    diggy diggy dummmmmmmmmm

    Salaams watz up every1?????????????????
    Offline

    2
    ReputationRep:
    dum dum digi do
    walaykumm salam baiya the sky's up
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by lil_one)
    aww rahmara

    my name's aliyah rafy

    btw, that programme comes on today "the beginners guide to islam" looks good
    Salaamz ppl!

    I hope and pray you all good happy and healthy!

    I told Sketchy Canvas i would not be on for 2 weeks! gravitational pull of TSR is tooo strong! lol :laugh:

    In regards to that programme it is really really bad. It teaches you nothing about islam and someone looking fwd to trying to learn something will not find this helpful at all.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Really? Where did you watch it already bro? I don't want to watch it to necessary learn something, but it just seems good, like interesting how Peaches Geldof would adapt to living with a Muslim girl in morroco.
    Offline

    1
    (Original post by lil_one)
    Really? Where did you watch it already bro? I don't want to watch it to necessary learn something, but it just seems good, like interesting how Peaches Geldof would adapt to living with a Muslim girl in morroco.
    :ditto:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by lil_one)
    Really? Where did you watch it already bro? I don't want to watch it to necessary learn something, but it just seems good, like interesting how Peaches Geldof would adapt to living with a Muslim girl in morroco.
    yeah i read a few reviews and seen it. The title is rather misleading as it does not even show the basic duties of a good muslim. The only thing that P. Geldof does which is remotley islamic is wear a scarf.
 
 
 
Poll
Were you ever put in isolation at school?
Useful resources

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.