The Ultimate Football Thread Watch

This discussion is closed.
Vixen
Badges: 3
Rep:
?
#16021
Report 14 years ago
#16021
(Original post by Quantophrenia)
I just couldn't really choose between anyone. =\
:eek: But doesnt everybody love the Saints??? :eek:
0
Quantophrenia
Badges: 9
Rep:
?
#16022
Report 14 years ago
#16022
(Original post by Vixen)
:eek: But doesnt everybody love the Saints??? :eek:
Yeah, I guess. But Sammy's kinda cute.
0
Vixen
Badges: 3
Rep:
?
#16023
Report 14 years ago
#16023
(Original post by mc_watson87)
Unlukcy Vicki... I wanted Southampton to stay up
Awwww. Moi aussi

Why oh why couldnt the Mancy mancs try less harder? :p:
0
Vixen
Badges: 3
Rep:
?
#16024
Report 14 years ago
#16024
(Original post by Quantophrenia)
Yeah, I guess. But Sammy's kinda cute.
How superficial My boys went down but you dont care because somebody is cute
0
Quantophrenia
Badges: 9
Rep:
?
#16025
Report 14 years ago
#16025
(Original post by Vixen)
How superficial My boys went down but you dont care because somebody is cute
Hey, I think Peter Crouch is cute as well! :O

But he wasn't playing. So it was kinda hard to support you lot. =\
0
Rainy
Badges: 14
#16026
Report 14 years ago
#16026
Noooooooo! This thread's descending into premiership football fantasies! :eek:
0
Vixen
Badges: 3
Rep:
?
#16027
Report 14 years ago
#16027
(Original post by Quantophrenia)
Hey, I think Peter Crouch is cute as well! :O

But he wasn't playing. So it was kinda hard to support you lot. =\
Good lord!!! Crouchy???? Hes a bit freakish!!!! Super Kevin Phillips is cuter - he has a furry moles head
0
Quantophrenia
Badges: 9
Rep:
?
#16028
Report 14 years ago
#16028
(Original post by Vixen)
Good lord!!! Crouchy???? Hes a bit freakish!!!! Super Kevin Phillips is cuter - he has a furry moles head
Big guy, big...

Ahem.

So footie...

Ffs. Arsenal lost =\

Hopefully this doesn't knock them out of their stride or anything.
0
NDGAARONDI
Badges: 16
Rep:
?
#16029
Report 14 years ago
#16029
(Original post by Quantophrenia)
Ffs. Arsenal lost =\

Hopefully this doesn't knock them out of their stride or anything.
Now who does Chelsea want in the Community Shield, Man Utd or Arsenal? :confused:
0
Quantophrenia
Badges: 9
Rep:
?
#16030
Report 14 years ago
#16030
You tell me.
0
NDGAARONDI
Badges: 16
Rep:
?
#16031
Report 14 years ago
#16031
I suppose Arsenal.
0
Quantophrenia
Badges: 9
Rep:
?
#16032
Report 14 years ago
#16032
Yeah, same.
0
NDGAARONDI
Badges: 16
Rep:
?
#16033
Report 14 years ago
#16033
Who was that chick who works for Exeter FC shown on TV when they played against Manchester United? She's nice. Some coach or physio I think.
0
Hazza_CPFC
Badges: 1
Rep:
?
#16034
Report 14 years ago
#16034
Can't believe we blew it like that, yet again :rolleyes: :mad:

Then again to be honest I'm not really that disappointed. Aside from Sorondo (who I'd be desparate to keep) and Routledge, who's pretty much gone, we won't lose anyone key. No way is Johnson leaving in the summer, no-one is daft enough to bid £10m plus on a player based on one season.

If it gets to January and looks like we're not gonna make the play-offs then I can see AJ going, but otherwise he'll get us back up again next year :cool:

And next year we get to play real derbies against Brigh*on and Millwall, rather than Charlton who no-one gives a monkeys about :rolleyes:
0
Onearmedbandit
Badges: 17
Rep:
?
#16035
Report 14 years ago
#16035
Feel sorry for you Palace, wanted you & southampton to stay up ... at Fulham or Blackburn's expense, but nope :bawling:
0
NDGAARONDI
Badges: 16
Rep:
?
#16036
Report 14 years ago
#16036
(Original post by Onearmedbandit)
Feel sorry for you Palace, wanted you & southampton to stay up ... at Fulham or Blackburn's expense, but nope :bawling:
Agree with Blackburn but Fulham... :eek:
0
fernando
Badges: 1
Rep:
?
#16037
Report 14 years ago
#16037
(Original post by NDGAARONDI)
Agree with Blackburn but Fulham... :eek:
i didnt really want any off the teams to go down

CP + Southampton are kind of close as its about the south of England unity
Norwich has crazy Delia and her wine as well as Rob Green (local guy around here)
West Brom would be the team i least like out of the four but congrats anyway

i wish Blackburn would go down and take Savage with them
0
chats
Badges: 2
Rep:
?
#16038
Report 14 years ago
#16038
(Original post by Hazza_CPFC)

And next year we get to play real derbies against Brigh*on and Millwall, rather than Charlton who no-one gives a monkeys about :rolleyes:
LOL I love the way Palace fans always say that

Sorry for sending you down (sorry bollo.cks)
0
chats
Badges: 2
Rep:
?
#16039
Report 14 years ago
#16039
90 days without premiership football :afraid:
0
twiga
Badges: 3
Rep:
?
#16040
Report 14 years ago
#16040
(Original post by Onearmedbandit)
Feel sorry for you Palace, wanted you & southampton to stay up ... at Fulham or Blackburn's expense, but nope :bawling:
What about Norwich? We have the best away fans without a doubt :mad:
0
X
new posts
Back
to top
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

Did you vote in the 2019 general election?

Yes (409)
43.7%
No (97)
10.36%
I'm not old enough (430)
45.94%

Watched Threads

View All