The Ultimate Football Thread Watch

This discussion is closed.
Ziggy Stardust
Badges: 0
Rep:
?
#16221
Report 14 years ago
#16221
(Original post by Jump)
Fair enough, I'll probably to the same in a couple of weeks...got the 6 hardest exams I've ever taken all in 5 days :eek:
Yup, tis a pain in the ass. I got 4 German exams next week (one essay writing exam AS resit, one listening, reading and writing AS resit, AS resit oral and A2 oral!)
0
TheWolf
Badges: 2
Rep:
?
#16222
Report 14 years ago
#16222
(Original post by afireinside©)
Yup, tis a pain in the ass. I got 4 German exams next week (one essay writing exam AS resit, one listening, reading and writing AS resit, AS resit oral and A2 oral!)
GL man!
0
Ziggy Stardust
Badges: 0
Rep:
?
#16223
Report 14 years ago
#16223
(Original post by TheWolf)
GL man!
Cheers darlin!
0
rmyl
Badges: 2
Rep:
?
#16224
Report 14 years ago
#16224
(Original post by afireinside©)
Yup, tis a pain in the ass. I got 4 German exams next week (one essay writing exam AS resit, one listening, reading and writing AS resit, AS resit oral and A2 oral!)
awwww, good luck with it all. that sucks. sure you'll be fine
0
Ziggy Stardust
Badges: 0
Rep:
?
#16225
Report 14 years ago
#16225
(Original post by TheWolf)
GL man!
Will need it!

Need a B to get into uni! Not as easy as it sounds!
0
Ziggy Stardust
Badges: 0
Rep:
?
#16226
Report 14 years ago
#16226
(Original post by rmyl)
awwww, good luck with it all. that sucks. sure you'll be fine
Awww, kisses for you :p:
0
Jump
Badges: 16
Rep:
?
#16227
Report 14 years ago
#16227
(Original post by afireinside©)
Will need it!

Need a B to get into uni! Not as easy as it sounds!
a B in German doesn't sound easy to me at all!

Good luck dude!
0
Ziggy Stardust
Badges: 0
Rep:
?
#16228
Report 14 years ago
#16228
(Original post by Jump)
a B in German doesn't sound easy to me at all!

Good luck dude!
Fanx sexay :cool:
0
rmyl
Badges: 2
Rep:
?
#16229
Report 14 years ago
#16229
(Original post by afireinside©)
Awww, kisses for you :p:
hehe ta xxx
0
Ziggy Stardust
Badges: 0
Rep:
?
#16230
Report 14 years ago
#16230
(Original post by rmyl)
hehe ta xxx
:rofl:
0
rmyl
Badges: 2
Rep:
?
#16231
Report 14 years ago
#16231
(Original post by afireinside©)
:rofl:
lol, you're in a cheerily mood today.
0
Ziggy Stardust
Badges: 0
Rep:
?
#16232
Report 14 years ago
#16232
(Original post by rmyl)
lol, you're in a cheerily mood today.
Im bored.

Slowly spamming my way to 2nd highest poster in this thread..
0
Jump
Badges: 16
Rep:
?
#16233
Report 14 years ago
#16233
(Original post by afireinside©)
Fanx sexay :cool:
*sniffles*
0
rmyl
Badges: 2
Rep:
?
#16234
Report 14 years ago
#16234
(Original post by afireinside©)
Im bored.

Slowly spamming my way to 2nd highest poster in this thread..
lol, not many more to go then!!! i'm trying to at least beat XTina whos not been on in AGES!!!
0
Ziggy Stardust
Badges: 0
Rep:
?
#16235
Report 14 years ago
#16235
(Original post by Jump)
*sniffles*
Awwwww that so cute!
0
Ziggy Stardust
Badges: 0
Rep:
?
#16236
Report 14 years ago
#16236
(Original post by rmyl)
lol, not many more to go then!!! i'm trying to at least beat XTina whos not been on in AGES!!!
Hahaha yeh I was wonderin who the hell that person is! :confused:
0
Jump
Badges: 16
Rep:
?
#16237
Report 14 years ago
#16237
Newbies! :p:
0
rmyl
Badges: 2
Rep:
?
#16238
Report 14 years ago
#16238
lol, wow how sad are we



of course we're not, we're great
0
rmyl
Badges: 2
Rep:
?
#16239
Report 14 years ago
#16239
(Original post by Jump)
Newbies! :p:
lol, you're hardly much older!!!!! hehe
0
Jump
Badges: 16
Rep:
?
#16240
Report 14 years ago
#16240
(Original post by rmyl)
lol, wow how sad are we
Speak for yourself!

we are great though
0
X
new posts
Back
to top
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

Did you vote in the 2019 general election?

Yes (204)
49.51%
No (48)
11.65%
I'm not old enough (160)
38.83%

Watched Threads

View All