Psychology AQA A AS level result Watch

Dark and Lovely
Badges: 2
Rep:
?
#1
Report Thread starter 12 years ago
#1
I'm just wondering how people did?

I found the exams alrite, but thought i'd done dodgily (word?!) lol on PYA3-on the research methods section i got

300/300 UMS...i'm still a bit :confused: and shocked by it though.
0
quote
reply
crazygirl4521
Badges: 14
#2
Report 12 years ago
#2
Hey congrats well done, yeah i did quite well in psychology aswell i got 275/300. But i found the papers quite challenging not actualy easy. Ps i do edexcel board btw.
quote
reply
Dark and Lovely
Badges: 2
Rep:
?
#3
Report Thread starter 12 years ago
#3
....
0
quote
reply
polka_dott
Badges: 14
Rep:
?
#4
Report 12 years ago
#4
I do AQA Psychology and I got an A (254) in my AS results. I was really shocked, since I was predicted a C all along and I got 100/100 on one of the modules in June. :confused:
0
quote
reply
Saffie
Badges: 11
Rep:
?
#5
Report 12 years ago
#5
this thread was blatantly made to show off.

but psychology is the easiest subject in the world so it doesnt count for much (i got 298/300 last yr btw)
0
quote
reply
thestableboy
Badges: 0
#6
Report 12 years ago
#6
Psychology as a subject is hard, but the marking is generous (have you noticed all psychology teachers are so nice and friendly, which suggests the examiners probably are too) I know its a bad theory but i like it. The AQA spec A paper was sooooo easy, i got all the Qs i had planned for. I got 276- which was my highest AS mark!! Im amazingly chuffed. My friend got weird results- 88 in 1 Unit, 74 in another and 43 in Units 2!!
0
quote
reply
MissSurfer
Badges: 2
Rep:
?
#7
Report 12 years ago
#7
I got 255/300 with 100/100 for the Social Psychology/Research Methods one
0
quote
reply
Dark and Lovely
Badges: 2
Rep:
?
#8
Report Thread starter 12 years ago
#8
(Original post by Saffie)
this thread was blatantly made to show off.

but psychology is the easiest subject in the world so it doesnt count for much (i got 298/300 last yr btw)
:rolleyes: guess your sad and spend all your time doing school work then.
0
quote
reply
Dark and Lovely
Badges: 2
Rep:
?
#9
Report Thread starter 12 years ago
#9
(Original post by thestableboy)
Psychology as a subject is hard, but the marking is generous (have you noticed all psychology teachers are so nice and friendly, which suggests the examiners probably are too) I know its a bad theory but i like it. The AQA spec A paper was sooooo easy, i got all the Qs i had planned for. I got 276- which was my highest AS mark!! Im amazingly chuffed. My friend got weird results- 88 in 1 Unit, 74 in another and 43 in Units 2!!
I thought the paper was easy aswell but i thought unit 3 was a bit dodgy well the research methods questions which i was sure i messed up. Exactly everyone thinks of psychology as a doss subject but so many ppl fail it..you have to have a gd memory cause of previous research and be able to develop your own ideas from the facts aswell as standard criticisms you have to learn lol.
0
quote
reply
Chewwy
Badges: 15
Rep:
?
#10
Report 12 years ago
#10
(Original post by ComebackQueen)
:rolleyes: guess your sad and spend all your time doing school work then.
luv ya
0
quote
reply
thestableboy
Badges: 0
#11
Report 12 years ago
#11
(Original post by ComebackQueen)
:rolleyes: guess your sad and spend all your time doing school work then.
That was a great comeback!!
*****ing can be soooo fun...
0
quote
reply
MissSurfer
Badges: 2
Rep:
?
#12
Report 12 years ago
#12
(Original post by MissSurfer)
I got 255/300 with 100/100 for the Social Psychology/Research Methods one
Just remembered.. this is really weird because for Social Psychology we only started it about 3 weeks before the exam! So we had about 4 lessons and that's it! Strange...
0
quote
reply
X

Quick Reply

Attached files
Write a reply...
Reply
new posts
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

University open days

  • University of Lincoln
    Mini Open Day at the Brayford Campus Undergraduate
    Wed, 19 Dec '18
  • University of East Anglia
    UEA Mini Open Day Undergraduate
    Fri, 4 Jan '19
  • Bournemouth University
    Undergraduate Mini Open Day Undergraduate
    Wed, 9 Jan '19

Were you ever put in isolation at school?

Yes (192)
27.79%
No (499)
72.21%

Watched Threads

View All
Latest
My Feed