Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
    • #1
    • Thread Starter
    #1

    Go
    • #2
    #2

    (Original post by Anonymous)
    Go
    Are you going to marry a woman?
    • #1
    • Thread Starter
    #1

    (Original post by Anonymous)
    Are you going to marry a woman?
    Most likely yeah
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Anonymous)
    Most likely yeah
    Wow how fair for that future woman and potential children, what a great guy you must be... :confused:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    How good are you at dodging high-velocity rocks?
    • #3
    #3

    Me too! what you doing friday nite?
    Offline

    11
    ReputationRep:
    (Original post by Anonymous)
    Most likely yeah
    Why?
    Have you not told your family?
    Offline

    1
    ReputationRep:
    May I kindly correct you, if you are homosexual then you are not a Muslim.
    Offline

    8
    ReputationRep:
    (Original post by Anonymous)
    Go
    Have you ever had sex with a man or woman?
    • #1
    • Thread Starter
    #1

    (Original post by leedswest)
    Wow how fair for that future woman and potential children, what a great guy you must be... :confused:
    Aw fanks bby, why does being gay make me a bad parent? Btw I didn't specify that I was a 'guy' sooo xD

    (Original post by Harvey Dent)
    How good are you at dodging high-velocity rocks?
    Nope hahahaha

    (Original post by Anonymous)
    Me too! what you doing friday nite?
    Nothing boo ))

    (Original post by Sophsha)
    Why?
    Have you not told your family?
    Well because in Islamic society and amongst my family that's what's expected, also I'm a Muslim so I do believe that for me being homosexual would be a sin :3
    • #1
    • Thread Starter
    #1

    (Original post by TheAnusFiles)
    Have you ever had sex with a man or woman?
    Nope

    (Original post by DiamondsForever)
    May I kindly correct you, if you are homosexual then you are not a Muslim.
    No you may not correct me because that's untrue soz :/
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Anonymous)
    Aw fanks bby, why does being gay make me a bad parent? Btw I didn't specify that I was a 'guy' sooo xD
    I take back my comment then! Marry as many woman as you want!
    Offline

    11
    ReputationRep:
    (Original post by Anonymous)
    Aw fanks bby, why does being gay make me a bad parent? Btw I didn't specify that I was a 'guy' sooo xD



    Nope hahahaha



    Nothing boo ))



    Well because in Islamic society and amongst my family that's what's expected, also I'm a Muslim so I do believe that for me being homosexual would be a sin :3
    I know I'm Muslim too, so you're against the fact you're gay?
    • #2
    #2

    (Original post by Anonymous)
    Most likely yeah
    Hey listen, I'm a straight Muslim girl and if my husband turns out to be gay, I would be so depressed. Don't you think that would be unfair to your future wife? She would love you so much and you won't even be attracted to her!
    Offline

    8
    ReputationRep:
    (Original post by DiamondsForever)
    May I kindly correct you, if you are homosexual then you are not a Muslim.
    That is for Jupiter to decide
    Offline

    8
    ReputationRep:
    (Original post by Anonymous)
    Go
    (Original post by Anonymous)
    Hey listen, I'm a straight Muslim girl and if my husband turns out to be gay, I would be so depressed. Don't you think that would be unfair to your future wife? She would love you so much and you won't even be attracted to her!
    Yeah, I'm supportive of gay people 100% but it's just not fair to your wife and kids
    • #1
    • Thread Starter
    #1

    (Original post by leedswest)
    I take back my comment then! Marry as many woman as you want!
    But I am a guy tho >.<

    (Original post by Sophsha)
    I know I'm Muslim too, so you're against the fact you're gay?
    Yeah obv I am. Being sexually attracted to men isn't a sin, homosexual acts are, right?

    (Original post by Anonymous)
    Hey listen, I'm a straight Muslim girl and if my husband turns out to be gay, I would be so depressed. Don't you think that would be unfair to your future wife? She would love you so much and you won't even be attracted to her!
    No I don't, I can still love someone unconditionally, and what else am I meant to do? Can't marry a man can I? xD
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Please close troll-thread.
    Offline

    16
    ReputationRep:
    Are you bi sexual or gay?
    • #2
    #2

    (Original post by TheAnusFiles)
    Yeah, I'm supportive of gay people 100% but it's just not fair to your wife and kids
    Although, as a Muslim I'm against homosexuality but I think its their matter with God and I wouldn't dislike or hate gays for that. But for a gay person to marry a straight girl, NO! Its not fair to her! Now that's what I call wrong!
 
 
 
Reply
Submit reply
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Updated: July 21, 2014
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Did TEF Bronze Award affect your UCAS choices?
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.