Turn on thread page Beta
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by 4Ed)
    what about hugh hefner?
    he's a male slut. And he's got a funny mouth.
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by poop)
    are you laughing at me?
    i mean yes
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by DazzYaa)
    i mean yes
    why
    Offline

    11
    ReputationRep:
    (Original post by VoodooDoll)
    richard branson doesn't look over 70, i'd reckon he's 65 ish... :confused:
    Nah, 50s tops surely? He looks younger than my dad who's 56.
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by blissy)
    he's a male slut. And he's got a funny mouth.
    hmm

    bernie ecclestone? besides the fact he's already spoken for...
    Roman?

    *trawls through sunday times rich list*
    Offline

    11
    ReputationRep:
    (Original post by elpollodiablouk)
    Nah, 50s tops surely? He looks younger than my dad who's 56.
    Richard Branson
    Sir Richard Branson, (born July 18, 1950)...


    There you go - 53.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by DazzYaa)
    such a man of class, humour and greatness
    Indeed. Indeed.
    Offline

    1
    ReputationRep:
    Roman Polanski?
    I don't want to end up dead
    And I don't want him marrying my 13 year old daughter (or was that Woody Allen? I think Roman raped a 13 year old girl, that's why he can't go to America...)
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by poop)
    why
    because i can
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by elpollodiablouk)
    Richard Branson
    Sir Richard Branson, (born July 18, 1950)...


    There you go - 53.
    Well, old enough to still think an 18 year old is a treat
    Offline

    11
    ReputationRep:
    (Original post by blissy)
    Roman Polanski?
    I don't want to end up dead
    And I don't want him marrying my 13 year old daughter (or was that Woody Allen? I think Roman raped a 13 year old girl, that's why he can't go to America...)
    Yeah, Woody Allen got divorced to marry his step daughter or something didnt he?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by DazzYaa)
    because i can
    what a reason!

    NB. insert *crap* between the words 'a' and 'reason'
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by poop)
    what a reason!

    NB. insert *crap* between the words 'a' and 'reason'
    still is a reason
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by elpollodiablouk)
    Yeah, Woody Allen got divorced to marry his step daughter or something didnt he?
    his adopted daughter if i can remember correctly....

    that's horrible imo..
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by DazzYaa)
    still is a reason
    you have a strange signature
    Offline

    11
    ReputationRep:
    (Original post by 4Ed)
    his adopted daughter if i can remember correctly....

    that's horrible imo..
    Ewww, vile. Didn't Jerry Lee Lewis marry a 12 year old aswell or something? There's some twisted people around.
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by poop)
    you have a strange signature
    i know, i could have posted pictures of tinykates offering me blow jobs over msn but i won't
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by DazzYaa)
    i know, i could have posted pictures of tinykates offering me blow jobs over msn but i won't
    how restrained of you
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by poop)
    how restrained of you
    yep
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    btw... nice... name.......

    replace nice / yucky
 
 
 
Poll
Which accompaniment is best?
Useful resources

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.