Personal rep Watch

interstitial
Badges: 18
Rep:
?
#1
Report Thread starter 5 years ago
#1
who sent me those last few personal reps? not sure if they wanted me to make this thread or not, or whether it's the same person or just a few different people, one of them was just a bit creepy tbh

will upload pics shortly

inb4 bait fishing for personal reps

Posted from TSR Mobile
1
reply
Maid Marian
Badges: 20
#2
Report 5 years ago
#2
Humjam! :jumphug:
0
reply
Rosie786
Badges: 0
Rep:
?
#3
Report 5 years ago
#3
Bait fishing for personal reps. :yep:
0
reply
karmacrunch
  • Study Helper
Badges: 21
Rep:
?
#4
Report 5 years ago
#4
(Original post by Arithmeticae)
inb4 bait fishing for personal reps

Posted from TSR Mobile
Gah! I was going to say rep-scrounger
0
reply
Solarburst
Badges: 12
Rep:
?
#5
Report 5 years ago
#5
What do they even do?

jw
0
reply
interstitial
Badges: 18
Rep:
?
#6
Report Thread starter 5 years ago
#6
Name:  1407862013581.jpg
Views: 490
Size:  73.0 KB

inb4 strong circle placement

(Original post by Maid Marian)
Humjam! :jumphug:
sup brah

(Original post by Rosie786)
Bait fishing for personal reps. :yep:
obligatory joke has been made

gg

(Original post by karmacrunch)
Gah! I was going to say rep-scrounger
u mad

(Original post by mattmejevie)
What do they even do?

jw
nothing, it's just like a normal rep i think

Posted from TSR Mobile
0
reply
Isambard Kingdom Brunel
Badges: 19
Rep:
?
#7
Report 5 years ago
#7
Someone personally repped me the other day and left a comment saying "DOUCHE".

Charming.
3
reply
Solarburst
Badges: 12
Rep:
?
#8
Report 5 years ago
#8
(Original post by Arithmeticae)
Name:  1407862013581.jpg
Views: 490
Size:  73.0 KB

nothing, it's just like a normal rep

Posted from TSR Mobile
Oh I see.

You better get preparing then
1
reply
Black Rose
  • Study Helper
Badges: 21
#9
Report 5 years ago
#9
I can see who reps me

Edit: Thanks Numbers + StrangeBanana, for the reps
2
reply
Trihawk7
Badges: 20
Rep:
?
#10
Report 5 years ago
#10
It's all fun and games until you get rep from a newbie with 0...

wait, does everyone have some like 100+ watched threads? am I the only one who only watches like 5?
0
reply
Solarburst
Badges: 12
Rep:
?
#11
Report 5 years ago
#11
(Original post by Black Rose)
I can see who reps me
You must pity us peasants
0
reply
karmacrunch
  • Study Helper
Badges: 21
Rep:
?
#12
Report 5 years ago
#12
(Original post by Arithmeticae)
Name:  1407862013581.jpg
Views: 490
Size:  73.0 KB

u mad
Posted from TSR Mobile
Omg! You ready for whoever that is? :laugh:

Nope I'm good thanks. U mad?
0
reply
Rosie786
Badges: 0
Rep:
?
#13
Report 5 years ago
#13
(Original post by Arithmeticae)
Name:  1407862013581.jpg
Views: 490
Size:  73.0 KB

obligatory joke has been made

gg

Posted from TSR Mobile

:rofl:

I was only agreeing with you. :ninja:
0
reply
bittr n swt
Badges: 3
Rep:
?
#14
Report 5 years ago
#14
Looooool diddly hole haha I'm down brah

I bet it was the feminists coz u pissed them off in my thread
0
reply
Valyrian
Badges: 18
Rep:
?
#15
Report 5 years ago
#15
Personal reps are quite creepy :lol: luckily I can see who reps me :yep:
0
reply
Black Rose
  • Study Helper
Badges: 21
#16
Report 5 years ago
#16
(Original post by mattmejevie)
You must pity us peasants
Aye, I pity thee
0
reply
interstitial
Badges: 18
Rep:
?
#17
Report Thread starter 5 years ago
#17
(Original post by Isambard Kingdom Brunel)
Someone personally repped me the other day and left a comment saying "DOUCHE".

Charming.
lmao

will find and rep that person

(Original post by mattmejevie)
Oh I see.

You better get preparing then
am peppering my angus right now

(Original post by Black Rose)
I can see who reps me
wow, that really helps... :/

(Original post by Trihawk7)
It's all fun and games until you get rep from a newbie with 0...

wait, does everyone have some like 100+ watched threads? am I the only one who only watches like 5?
yh it's pretty peak

i can never be bothered to unwatch any

(Original post by karmacrunch)
Omg! You ready for whoever that is? :laugh:

Nope I'm good thanks. U mad?
was it you brah? you don't have to hide it

nah, i'm so chilled i'm hypothermic

(Original post by bittr n swt)
Looooool diddly hole haha I'm down brah

I bet it was the feminists coz u pissed them off in my thread
l00000l, it goes against gender equality :lol:

(Original post by lilypear)
Personal reps are quite creepy :lol: luckily I can see who reps me :yep:
it's my first creepy one, but the nice one balances it out

Posted from TSR Mobile
0
reply
MrDystopia
Badges: 19
Rep:
?
#18
Report 5 years ago
#18
No one personal reps me but they do seem incredibly weird.
0
reply
Greg Jackson
Badges: 12
Rep:
?
#19
Report 5 years ago
#19
how do you leave a message?
0
reply
Black Rose
  • Study Helper
Badges: 21
#20
Report 5 years ago
#20
(Original post by Arithmeticae)
wow, that really helps... :/
Sorry :lol:
0
reply
X

Quick Reply

Attached files
Write a reply...
Reply
new posts
Back
to top
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

Do you get study leave?

Yes- I like it (149)
60.57%
Yes- I don't like it (11)
4.47%
No- I want it (69)
28.05%
No- I don't want it (17)
6.91%

Watched Threads

View All
Latest
My Feed