angry racist islamophobic lady

Watch
aka r
Badges: 0
Rep:
?
#1
Report Thread starter 6 years ago
#1
1
reply
aka r
Badges: 0
Rep:
?
#2
Report Thread starter 6 years ago
#2
"you goddamn son of a ****** loving atheist *****" looool first time i heard that
1
reply
Dr Alcoholic
Badges: 14
Rep:
?
#3
Report 6 years ago
#3
(Original post by aka r)
Is this women on crack? There is no way she is in a normal state here, she must be on crack or meth.
0
reply
vee_wuvshugs
Badges: 13
Rep:
?
#4
Report 6 years ago
#4
(Original post by aka r)
x
Her little run though!!!:lolz: (omg this emoticon has Goku's hair!!!)
1
reply
MidnightDream
Badges: 16
Rep:
?
#5
Report 6 years ago
#5
What the fudge is she on
0
reply
aka r
Badges: 0
Rep:
?
#6
Report Thread starter 6 years ago
#6
(Original post by Dr Alcoholic)
Is this women on crack? There is no way she is in a normal state here, she must be on crack or meth.
shes probably got paranoid schizophrenic personality disorder
0
reply
vee_wuvshugs
Badges: 13
Rep:
?
#7
Report 6 years ago
#7
(Original post by aka r)
shes probably got paranoid schizophrenic personality disorder
Very specific :rolleyes:
0
reply
Dr Alcoholic
Badges: 14
Rep:
?
#8
Report 6 years ago
#8
(Original post by aka r)
shes probably got paranoid schizophrenic personality disorder

Whatever she's got, with road rage like that she needs some ****ing alprazolam to control her temper and craziness.
0
reply
aka r
Badges: 0
Rep:
?
#9
Report Thread starter 6 years ago
#9
(Original post by vee_wuvshugs)
Her little run though!!!:lolz: (omg this emoticon has Goku's hair!!!)
its true when they say the best way to troll a crazy ***** is excessive politeness lol
0
reply
vee_wuvshugs
Badges: 13
Rep:
?
#10
Report 6 years ago
#10
(Original post by aka r)
its true when they say the best way to troll a crazy ***** is excessive politeness lol
I wanna try this Know any crazy *****es?
0
reply
Dr Alcoholic
Badges: 14
Rep:
?
#11
Report 6 years ago
#11
These goddam atheist moslems!!
3
reply
aka r
Badges: 0
Rep:
?
#12
Report Thread starter 6 years ago
#12
(Original post by Dr Alcoholic)
Whatever she's got, with road rage like that she needs some ****ing alprazolam to control her temper and craziness.
how she says if she had a gun she would have shot him, i actually believe that, she looked crazy enough to shoot that guy, and its really sad tbh as her defense lawyer would have said, "she was scared for her life as a man tried force her off the road and approached her car in a threatening way" and she probably would have got no punishment
1
reply
aka r
Badges: 0
Rep:
?
#13
Report Thread starter 6 years ago
#13
(Original post by Dr Alcoholic)
These goddam atheist moslems!!
you will only ever hear that from a christian haha
0
reply
aka r
Badges: 0
Rep:
?
#14
Report Thread starter 6 years ago
#14
(Original post by vee_wuvshugs)
I wanna try this Know any crazy *****es?
you just gotta somehow really piss a ***** off
0
reply
username912610
Badges: 2
Rep:
?
#15
Report 6 years ago
#15
(Original post by aka r)
This is funny from start to finish. Dumb Redneck Hick.
0
reply
aka r
Badges: 0
Rep:
?
#16
Report Thread starter 6 years ago
#16
(Original post by Kruz)
This is funny from start to finish. Dumb Redneck Hick.
"you stupid ass *******, im gonna goddamn kill you!"

i just cant stop laughing hahaha
0
reply
-TheSpecialOne-
Badges: 5
Rep:
?
#17
Report 6 years ago
#17
LOL. This is probably the funniest video I've seen in a while. Love it when she says "this is Alaska"
0
reply
GnomeMage
Badges: 2
Rep:
?
#18
Report 6 years ago
#18
why are most lost-his/her-cool incidents women? is it because they cant control their temper well?
0
reply
GnomeMage
Badges: 2
Rep:
?
#19
Report 6 years ago
#19
(Original post by -TheSpecialOne-)
LOL. This is probably the funniest video I've seen in a while. Love it when she says "this is Alaska"
she has a british accent tho.
0
reply
Dr Alcoholic
Badges: 14
Rep:
?
#20
Report 6 years ago
#20
(Original post by GnomeMage)
she has a british accent tho.

No she doesn't! She clearly has a yank accent!
0
reply
X

Quick Reply

Attached files
Write a reply...
Reply
new posts
Back
to top
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

Do you have the space and resources you need to succeed in home learning?

Yes I have everything I need (285)
56.21%
I don't have everything I need (222)
43.79%

Watched Threads

View All