Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    hey guys im starting Chester uni in September to study Marketing and public relations with media studies and im looking for private accomodation with an en suite. I've applied for it and I've received an offer for Manchester Hall but im not sure if its en suite because it says 'single standard room' and im like getting so stressed and stuff and im so clueless about this uni stuff and im hoping one of you kind people can help me :-) (when we see each other I'll give you some dank kool aid and we can watch crazy things on the internet together) also id really appreciate if i knew a few people before i start uni just so we can prepare for freshers and become best pals for life :-)
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by amisharma)
    hey guys im starting Chester uni in September to study Marketing and public relations with media studies and im looking for private accomodation with an en suite. I've applied for it and I've received an offer for Manchester Hall but im not sure if its en suite because it says 'single standard room' and im like getting so stressed and stuff and im so clueless about this uni stuff and im hoping one of you kind people can help me :-) (when we see each other I'll give you some dank kool aid and we can watch crazy things on the internet together) also id really appreciate if i knew a few people before i start uni just so we can prepare for freshers and become best pals for life :-)
    Hi I have been offered the same halls! Studying social work :-) x
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by elliemayh)
    Hi I have been offered the same halls! Studying social work :-) x
    Ahhh sound I'll see you there buddy! I dont know whether the rooms an en suite though i dont think i can share a bathroom lolll x
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by amisharma)
    Ahhh sound I'll see you there buddy! I dont know whether the rooms an en suite though i dont think i can share a bathroom lolll x

    I know I was worried about the same thing! But oh well there are worse things in sure :-)

    Which floor/ flat number are you in? X
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Haha yeah guess ur right bring it on, im on the ground floor dunno what flat number though wbu? Im Amisha btw :-) x
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by amisharma)
    Haha yeah guess ur right bring it on, im on the ground floor dunno what flat number though wbu? Im Amisha btw :-) x
    Third floor :-)
    And Ellie May :-)
    Glad I have found someone else! Not spoken to anyone else yet! X
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Hai Ellie may :-) ahhh yas me too! First pal of Chester lol where are u from? X
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by amisharma)
    Hai Ellie may :-) ahhh yas me too! First pal of Chester lol where are u from? X

    Barnsley. You? x
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by elliemayh)
    Barnsley. You? x
    Wolverhampton x
    Offline

    0
    ReputationRep:
    hi! I've been offered the same, but i'm on the second floor right between you guys!
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by dandelacour)
    hi! I've been offered the same, but i'm on the second floor right between you guys!
    ahh sound mate, what will u be studying? Im guessing ur names dan? :-)
    Offline

    0
    ReputationRep:
    yeah haha :P i'm doing sports coaching, I seem to be the only one on here actually doing something like that! but at least I've found people i'm gonna actually be living with/near
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Hey guys im in Manchester Hall too second floor coming over from Northern Ireland
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    yay! I havent found anyone doing the same as me either lol im really feeling to change my accomodation so i have an en suite but im not sure lol like it actually stresses me out that we have to share bathrooms :-( my uncle did sports coaching in Warrington n now he lives in Chicago & yes dude absolutely love the Irish accent!
    Offline

    0
    ReputationRep:
    I really wanted en-suite too but just got a single standard small room :-/ im a bit of a clean freak so I hope people clean up after themselves like no nail clipings on the floor lol but im sure it'll be fine
    Offline

    0
    ReputationRep:
    I applied for en-suite too for the same reason, I don't think many people actually got it though, we can apply for a change once we've accepted the accommodation we have though and if there's places left then we could get lucky! and that's pretty cool about your uncle, what's he doing in Chicago?
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Guys i emailed Chester and they said that my room is an en suite but im so confused cause my offer says its an single standard small room so idk.. Haha thanks hes a semi pro coach for a soccer team which is pretty cool :-)
    Offline

    0
    ReputationRep:
    That sounds promising I think i'll send an email to see if I got en suite
    Offline

    0
    ReputationRep:
    that's pretty cool and I think I might do the same, although if yours isn't en-suite then I doubt mine is either
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    yeah do it and see what they say. im praying that it is haha but the accommodation at Chester email doesn't work so i just emailed enquiries. hope you get an en suite guys
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Has a teacher ever helped you cheat?
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Write a reply...
    Reply
    Hide
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.