Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Hey!
    Now results day is done, this is all becoming a bit more realistic..and scary😐
    I got all the right grades to get into Chester Uni but I don't know anyone else that's going there! Is anyone else heading there too? I'll be doing English language and literature 😊
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Beth2496)
    Hey!
    Now results day is done, this is all becoming a bit more realistic..and scary😐
    I got all the right grades to get into Chester Uni but I don't know anyone else that's going there! Is anyone else heading there too? I'll be doing English language and literature 😊
    Hello I'm going there too! I'm a little scared as well like not knowing anyone haha and I'm studying biomedical science
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Heyy, I'm studying English lit and fine art, seems like nobody is doing this course which makes me even more nervous🙈 where are you guys from?


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Moved to uni of Chester
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by gavin-Thomson)
    Hello I'm going there too! I'm a little scared as well like not knowing anyone haha and I'm studying biomedical science
    Glad I'm not the only one who's nervous then! Where are you from?
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by sarahbonfield_)
    Heyy, I'm studying English lit and fine art, seems like nobody is doing this course which makes me even more nervous🙈 where are you guys from?


    Posted from TSR Mobile
    I have the same problem, no one seems to be doing English?!😐 I'm from Ludlow in Shropshire (don't worry no one knows where it is) Where are you from?
    Offline

    1
    ReputationRep:
    I'm doing English literature and creative writing

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Beth2496)
    Glad I'm not the only one who's nervous then! Where are you from?
    I'm from York, it's a nice place a lot like chester
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Beth2496)
    I have the same problem, no one seems to be doing English?!😐 I'm from Ludlow in Shropshire (don't worry no one knows where it is) Where are you from?
    I knooow!😩 I'm from Upminster in Essex so Chester is SO far away for me. hahaha nope never heard of Ludlow, guessing it's small? Have you found out your accommodation yet?


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by bethy143)
    I'm doing English literature and creative writing

    Posted from TSR Mobile
    Might see you in English then, Wooo I'm not alone!😂


    Posted from TSR Mobile
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by sarahbonfield_)
    I knooow!😩 I'm from Upminster in Essex so Chester is SO far away for me. hahaha nope never heard of Ludlow, guessing it's small? Have you found out your accommodation yet?


    Posted from TSR Mobile
    Wow that's ages away! Yeah Ludlows a tiny town about 2 hours away. Im so ready to move to a city now haha! I applied ages ago but I haven't heard back from them yet.. What about you?
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by bethy143)
    I'm doing English literature and creative writing

    Posted from TSR Mobile
    Yay! Finally found someone else doing English Might see you there then
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by gavin-Thomson)
    I'm from York, it's a nice place a lot like chester
    Oh I love York, it's lovely there
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Hey everyone! I'm studying at Chester this year too, studying dietetics.

    If you're on twitter, feel free to follow me so I can at least know a few people :')

    @heyitslauren__ (two underscores)
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Beth2496)
    Oh I love York, it's lovely there
    Haha it alright tbf where are you from?not long until we go to uni I'm getting a bit nervous
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Beth2496)
    Wow that's ages away! Yeah Ludlows a tiny town about 2 hours away. Im so ready to move to a city now haha! I applied ages ago but I haven't heard back from them yet.. What about you?
    Ahh niiice, Chester is quieter than I'm used to so it'll be a change, but I'm excited yeah I got mine day after results I think, staying in Hollybank Court!


    Posted from TSR Mobile
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by gavin-Thomson)
    Haha it alright tbf where are you from?not long until we go to uni I'm getting a bit nervous
    I'm from a tiny town called Ludlow in Shropshire that no ones ever heard of haha.. Yeah same, have you heard anything about accommodation?
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by sarahbonfield_)
    Ahh niiice, Chester is quieter than I'm used to so it'll be a change, but I'm excited yeah I got mine day after results I think, staying in Hollybank Court!


    Posted from TSR Mobile
    Yeah it'll be a nice change can't believe how soon it is! Oh lucky, I really liked Hollybank ☺️
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Beth2496)
    Yeah it'll be a nice change can't believe how soon it is! Oh lucky, I really liked Hollybank ☺️
    I knowww! So excited🎉 I didn't really see Hollybank so I'm hoping it's good then hahahaa, have you got Facebook/twitter?


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Beth2496)
    I'm from a tiny town called Ludlow in Shropshire that no ones ever heard of haha.. Yeah same, have you heard anything about accommodation?
    Haha yeah I have yo say I haven't heard of that place either haha no not yet I think we get told in the next two weeks where we're going, what accommodation have you applied for?
 
 
 
Poll
Do you agree with the PM's proposal to cut tuition fees for some courses?

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.