Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

Cheryl Cole or Michelle Keegan? watch

  • View Poll Results: Cheryl Cole or Michelle Keegan?
    Cheryl Cole
    25.58%
    Michelle Keegan
    27.91%
    I would bang both of them!
    55.81%

    Offline

    0
    ReputationRep:
    Michelle Keegan, no contest
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Wolf359)
    Michelle Keegan, no contest
    Tbh I would bang Michelle, but I think Cheryl is prettier.

    Michelle has got a smokin hot body, but Cheryl has a sexy face, sexy smile, and sexier hair. "She's worth it".
    Offline

    0
    ReputationRep:
    I voted Cheryl but before the arse tattoo she was fitter.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by rahulchopra30)
    Tbh I would bang Michelle, but I think Cheryl is prettier.

    Michelle has got a smokin hot body, but Cheryl has a sexy face, sexy smile, and sexier hair. "She's worth it".
    Tbh, never really been a fan of Cheryl Cole. Don't know why.
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Michelle
    Cheryl has no ass lol

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by sytner9)
    I voted Cheryl but before the arse tattoo she was fitter.
    Haha, she is still very pretty I think
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Cheryl Cole is in a different league and much hotter.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Philip_Philtrum)
    Cheryl Cole is in a different league and much hotter.
    Ditto bro ditto.

    Cheryl Cole is beautiful.
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Both. :dice:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    BANG BANG BANGITY BANG!!

    Cheryl is hotter.

    Michelle would deffo bang though. She has a fitter body. But Cheryl is prettier overall.
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Defo Cheryl
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Michelle is bae <3333
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Neither both are to skinny I'd break em and endup on a murder charge. I dont find skinny women attractive.. if I wanted to have sex with a pencil I would.

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by MrMango)
    Neither both are to skinny I'd break em and endup on a murder charge. I dont find skinny women attractive.. if I wanted to have sex with a pencil I would.

    Posted from TSR Mobile
    Lol well Keegan is quite busty.
    • Study Helper
    • Welcome Squad
    Offline

    18
    ReputationRep:
    Study Helper
    Welcome Squad
    Keegan. No contest

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:


    Love the chavvy look lol No seriously, I wear my hair the same and have big jewellery as well and it works perfectly for me on the social/dating scene, so I can't judge her look.

    Cheryl is just stiff, doesn't have as good a body and is all wanna-be glamourous. She went from punching randoms in the face to being a snoot. But somehow Cheryl is still admirable. But Michelle is desirable. :yep:
    Offline

    0
    ReputationRep:




    I dunno. Keegan has the boobs. So Keegan if I were a guy for boobs alone being the deciding X Factor
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by RiOt GrrrL)

    Love the chavvy look lol No seriously, I wear my hair the same and have big jewellery as well and it works perfectly for me on the social/dating scene, so I can't judge her look.

    Cheryl is just stiff, doesn't have as good a body and is all wanna-be glamourous. She went from punching randoms in the face to being a snoot. But somehow Cheryl is still admirable. But Michelle is desirable. :yep:
    Nicely put!! Agreed Cheryl is kinda wow!!! And Michelle is Dammn she fine!


    (Original post by RiOt GrrrL)




    I dunno. Keegan has the boobs. So Keegan if I were a guy for boobs alone being the deciding X Factor
    See that Michelle pic is HOT! I would so bang her if she offered herself like that.

    But... Seeing Cheryl there, and just WOW!!
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by pshah2)
    Nicely put!! Agreed Cheryl is kinda wow!!! And Michelle is Dammn she fine!




    See that Michelle pic is HOT! I would so bang her if she offered herself like that.

    But... Seeing Cheryl there, and just WOW!!
    Yeah they're both ****ing gorg, right? :cookie: But Keegan has the bust. Something about Cheryl seems like a keeper. Oh well, I'm a girl, so I am probably deep down judging on who I'd rather be if I had to choose, not who I'd rather bang if I had to choose :lol: I'd rather be Cheryl. I'd rather be with Keegan. They're both hot.
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by RiOt GrrrL)
    Yeah they're both ****ing gorg, right? :cookie: But Keegan has the bust. Something about Cheryl seems like a keeper. Oh well, I'm a girl, so I am probably deep down judging on who I'd rather be if I had to choose, not who I'd rather bang if I had to choose :lol: I'd rather be Cheryl. I'd rather be with Keegan. They're both hot.
    Yeah good points! Nicely said lass!

    I'd rather be with Cheryl in terms of wifey.

    Rather bang Keegan and have her as your first girlfriend. That body.. phew smokin hot
 
 
 
Poll
Do you agree with the PM's proposal to cut tuition fees for some courses?
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.