Turn on thread page Beta
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    I've recently hooked onto "YouTube" myself, realising the popularity of the site after it was mentioned in the news about it being taken over by Google.

    I wonder if people around would like to share the BEST clip they've ever witnessed on YouTube.

    It could be ANYTHING at all or based on any topic at all, be it be comedy or tragedy, politics or political correctness, movie clip to music video, long or short, amateur clip to professional & ofcouse, whether its sex or the city or EVEN your own personal clip (if it's intrigued enough) or what have you.

    All it should be is that it should be something really INTRIGUED & most entertaining.
    Offline

    15
    ReputationRep:
    This has got to be THE best.
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Mustard-man)
    This has got to be THE best.
    I was going to say that one as well. 'tis rather funny
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by Steezy20)
    I was going to say that one as well. 'tis rather funny
    Chavs are such idiots lol :rofl:
    Offline

    18
    ReputationRep:
    i quite like the stuff ive put on there heh heh

    another good one is this one keep your eyes on the fat kid and watch till the end

    http://www.youtube.com/watch?v=V4yB7...elated&search=
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by Mustard-man)
    Chavs are such idiots lol :rofl:
    Oh, for crying out loud.
    Offline

    14
    ReputationRep:
    I like this one, from german Supernanny: http://www.youtube.com/watch?v=3BKo4I09QhM

    In case you're wondering, when the mother says "Keine bose worter!" she's saying "No evil words!"

    To which the child continues with: "Kleine Fotze! Fotze Fotze Fotze!", which trranslates to "Little C-word that rhymes with punt! C word c word C word!"
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Das ist nicht so gud...

    I like the lightsabre one
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by Mustard-man)
    Chavs are such idiots lol :rofl:
    http://www.fat-pie.com/

    Devvo ain't really a chav!... He is only pretending to be a chav...

    He's really an absolute genius and diserves to be worshiped for all 25 hours of the day...
    Offline

    15
    ReputationRep:
    Yeah, Devvo is such a joker, I don't think he has ever actually started on someone (maybe provoked them :p:).
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by Profesh)
    Oh, for crying out loud.
    I obviously didn't post fast enough... :p:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    The best Devvo clip has to be the which was aired on e4 http://www.youtube.com/watch?v=L4PthyDuFbk

    This is quite catchy too... http://www.youtube.com/watch?v=BmXIF...elated&search=
    Offline

    1
    ReputationRep:
    i lov this one http://www.youtube.com/watch?v=aSpnneXeDKY
    Offline

    1
    ReputationRep:
    jump on it

    lol sorry had to watch it again lol
    Offline

    1
    ReputationRep:
    http://www.youtube.com/profile?user=karldaly81

    seriously, just watch that guys video diaries, they are pure genius!!


    oh and i found this last night and nearly died of laughter
    http://www.youtube.com/watch?v=9B5us8HHL0Q

    theres a whole bunch of these talking animals on youtube
    Offline

    10
    ReputationRep:
    This one makes me laugh so much:
    http://youtube.com/watch?v=lPji14BQLHY


    This one is actually a work of art:
    http://youtube.com/watch?v=fP83IrERdP4

    And I havent found a finer use for YouTube than watching people get hurt. Some of the best examples are:

    http://youtube.com/watch?v=TspG-SjDI...h=face%20crash

    http://youtube.com/watch?v=vwwq9bXHW...h=face%20crash

    http://youtube.com/watch?v=uslWDTLRX...h=face%20crash

    http://youtube.com/watch?v=BEtIoGQxq...h=afro%20ninja

    http://youtube.com/watch?v=gCeKUbT2o...ll%20on%20face
    Offline

    10
    ReputationRep:
    (Original post by Cadre_Of_Storms)
    i quite like the stuff ive put on there heh heh

    another good one is this one keep your eyes on the fat kid and watch till the end

    http://www.youtube.com/watch?v=V4yB7...elated&search=
    Star Wars kid is ace!

    I thought Where The Hell Is Matt was intriguing too.
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Spiffy)
    http://www.youtube.com/profile?user=karldaly81

    seriously, just watch that guys video diaries, they are pure genius!!


    oh and i found this last night and nearly died of laughter
    http://www.youtube.com/watch?v=9B5us8HHL0Q

    theres a whole bunch of these talking animals on youtube
    lol ther so funny
    Offline

    20
    ReputationRep:
    I am ashamed to admit that I am currently hooked on the lonelygirl15 and danielbeast saga it is quite worrying but it just has everything, love interest, crazy cults controlling parents! I just love it.

    For those who don't know what it is, it is basically an entertainment program being produced though video blogging.

    http://www.youtube.com/profile?user=lonelygirl15

    http://www.youtube.com/profile?user=Danielbeast
    Offline

    1
    ReputationRep:
    lol cant believe that?? lol
 
 
 
Poll
Black Friday: Yay or Nay?
Useful resources

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.