Join TSR now and chat with students like youSign up now

No Fap/Porn 2015!!! Watch

    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by danconway)
    At a pull...


    Posted from TSR Mobile
    Tug?
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by Arkasia)
    Das it mane, I love the 1070s. Bill the Conqueror was rocking out with his Norman gals. Jamming to Arkdudection's new hit.
    I think we should take some of nickelbacks songs such as rockstar because arkdudection don't follow copyright rules
    • Reporter Team
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by Yeah dude)
    I think we should take some of nickelbacks songs such as rockstar because arkdudection don't follow copyright rules
    Good plan amigo, Chad Kroeger will be arkdudection fanboy number 2895572.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    its been a year since the old thread, i failed the whole year.

    hopefully i can get it right next year. bring it on 2015!!

    this time its for real
    Offline

    3
    ReputationRep:
    People actually do this? :lol:

    (Original post by Birkenhead)
    Offline

    2
    ReputationRep:
    In, but your OP is terrible, at least copy last year's one (I could try and make one if enough people were interested)
    Offline

    15
    ReputationRep:


    OP is ****ing terrible though
    • Welcome Squad
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Arithmeticae)
    I just died :rofl:
    • Section Leader
    • Clearing and Applications Advisor
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Already broken this... twice...

    And about to go for a 'business meeting'

    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by Mr...)
    I just died :rofl:
    nofap is srs business brah

    dat dere week long streak atm
    Offline

    4
    ReputationRep:
    what is even the point? it isnt bad for you, why are people so obsessed with stopping? is it a religious thing?
    • Welcome Squad
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Arithmeticae)
    nofap is srs business brah

    dat dere week long streak atm
    That's why you're one of the only serious contenders this year...
    That's the longest you've been then?
    Offline

    15
    ReputationRep:
    Not really watched much porn tbh (I have done so before) but no more ever again now.

    AND definitely gonna try to stop... you know. XD

    (Why you no let meh post anonymously?!) L0L

    Oh well :indiff: See how long I can go
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by Mr...)
    That's why you're one of the only serious contenders this year...
    That's the longest you've been then?
    nah there's lots of people doing it, tbh it's probably just that they haven't posted

    think i had 2 months a while back but broke it, feltbadman.jpg
    • Welcome Squad
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Arithmeticae)
    nah there's lots of people doing it, tbh it's probably just that they haven't posted

    think i had 2 months a while back but broke it, feltbadman.jpg
    Okay

    :naughty: How long are you going to try for this year
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by Mr...)
    Okay

    :naughty: How long are you going to try for this year
    all year hopefully if i can make it :moon:

    are you doing it too brah?
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    I am in. What do you have to do anyway? Is there a prize?
    • Welcome Squad
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Arithmeticae)
    all year hopefully if i can make it :moon:

    are you doing it too brah?
    Yep :yep:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    guys i haven't spanked it in like 5 days and my balls hurt
 
 
 
Reply
Submit reply
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Updated: May 11, 2015
Poll
Which pet is the best?

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Quick reply
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.