The Student Room Group

Swedish Learner's Society

Scroll to see replies

Hej hej! In case some of you are planning to move to or to visit the beautiful city Lund - we are four international girls running a blog about the student life in Lund and in Sweden - check it out and do not hesitate to ask any questions! http://lundianstudentescapes.tumblr.com/ Cheers from Sweden!
Hej, Katie heter jag. Jag kan bara två språk, Engelska och Svenska. Jag har varit i Sverige ett par gånger och har länge tänkt att flytta till Gotland efter universitet. Jag har många vänner som bor i Visby och har alltid velat jobba utomlands. Svenska är ett ganska lätt språk att lära sig om man försöker använda det varje dag. Man behöver inte specifikt plugga språk, men man måste fördjupa sig inom det. Lycka till!
(edited 9 years ago)
Original post by ApelsinKatie
Hej, Katie heter jag. Jag kan bara två språk, Engelska och Svenska. Jag har varit i Sverige ett par gånger och har länge tänkt att flytta till Gotland efter universitet. Jag har många vänner som bor i Visby och har alltid velat jobba utomlands. Svenska är ett ganska lätt språk att lära sig om man försöker använda det varje dag. Man behöver inte specifikt plugga språk, men man måste fördjupa sig inom det. Lycka till!

Du är ju skit bra! Bravo!
Original post by orphan_black
Du är ju skit bra! Bravo!
Tack, vad glad jag blir!
Heisann alle sammen! Hvordan går det?

Jeg snakker norsk men har lyst til å lære litt mer svensk! Kjempekult språk - elsker Kent, Wallander og alt som er svensk :smile:

Really cool language to learn - would like to learn more.
Bump!

Might start learning again :biggrin:
I went to Sweden last summer and loved the sound of the language.

I've found it enjoyable to take a leaf out of their book and watch YouTube vlogs with English subtitles, trying to relate to words I can hear in their speech. The Swedes and other Scandis always love an English-speaking show with their native subtitles, so it's quite refreshing to do the opposite.

Quick Reply

Latest

Trending

Trending