Join TSR now for chat about life, relationships, fashion and more…Sign up now

How often do you see your bf/ gf Watch

    Offline

    1
    ReputationRep:
    i'd say like once a week..
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by godivaontherocks)
    Lol how can I PM you hun, I don't know what your user is! But he didn't tell me the specifics, just that she was sending him **** while writing creepy romantic crap to another guy. Oh, and I noticed all the sexually-explicit stuff she was writing on the forum to other users.
    oh really? name me the user then and actually the guys always pm me first i dont send pms first to sext so stop judging!
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by ScienceFreak17)
    oh really? name me the user then and actually the guys always pm me first i dont send pms first to sext so stop judging!
    Lmao I take it this is another one of your dupe accounts? So what if they PM first? Can you not control yourself?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by godivaontherocks)
    Lmao I take it this is another one of your dupe accounts? So what if they PM first? Can you not control yourself?
    my accounts keep getting banned idek why! and like ive said before it was all banter, these guys clearly cant take a joke
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by MrsSheldonCooper)
    Last time I saw was a month ago and he's coming over next month for my birthday..He lives like an hour and a bit away from me
    A
    nother one of them dirty coupples that shagged and met at uni???
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by lostinlife__)
    A
    nother one of them dirty coupples that shagged and met at uni???
    Nope
    Offline

    2
    ReputationRep:
    We see each other everyday because we are in the same sixth form, but we see each other out of school most days, depends on how busy we are and when we have to work.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by ScienceFreak17)
    my accounts keep getting banned idek why! and like ive said before it was all banter, these guys clearly cant take a joke
    Your accounts keep getting banned and you don't know why... hmmm, not hard to figure out why tbh. Don't worry about it hun, keep doing what you're doing. It's amusing for the rest of us.
    Offline

    1
    ReputationRep:
    What's a girlfriend?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by godivaontherocks)
    Your accounts keep getting banned and you don't know why... hmmm, not hard to figure out why tbh. Don't worry about it hun, keep doing what you're doing. It's amusing for the rest of us.
    no they keep getting banned because of a similar UN i just found out, if you once get banned and make a similar name they know and ban it all together
    • #9
    #9

    (Original post by ScienceFreak17)
    no they keep getting banned because of a similar UN i just found out, if you once get banned and make a similar name they know and ban it all together
    Well now they know who you are lmfaoooooo.

    Logic=0
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by ScienceFreak17)
    no they keep getting banned because of a similar UN i just found out, if you once get banned and make a similar name they know and ban it all together
    Well at least your new username sounds pretty different to your previous ones then.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by godivaontherocks)
    Well at least your new username sounds pretty different to your previous ones then.
    yeah thats why i changed it
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Anonymous)
    Well now they know who you are lmfaoooooo.

    Logic=0
    id show you how these guys pm me first but my account got banned ive never pmd anyone unless i need help with work tbh or just a general chat, so you all can stop calling me a on-line whore wtf
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Every month or so, sometimes more sometimes less
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by lostinlife__)
    A
    nother one of them dirty coupples that shagged and met at uni???
    Lol I met my current bf at uni but I didn't 'shag' him until 2 months after we started dating. Tbh he was a friend of mine for a few months before that.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by godivaontherocks)
    Lolhow can I PM you hun, I don't know what your user is! [img]file:///C:/Users/megatron/AppData/Local/Temp/msohtmlclip1/01/clip_image002.gif[/img] But he didn't tell me the specifics,just that she was sending him **** while writing creepy romantic crap toanother guy. Oh, and I noticed all the sexually-explicit stuff she was writingon the forum to other users.
    That's what she (he) did to me!! :eek:
    In PMs just earlier this afternoon in fact, look:

    (Original post by scenekid1)
    **** that'shot! hmmm I like it hard and fast hahaha you gonna pound me! go so ****ing deeppull my hair slam my ass, make it all red! make me moan! i'll screaming formore hahah and you like getting your **** sucked? suck my clit
    And then later:

    (Original post by scenekid1)
    hahahaha yeahcourse wouldn't mind deepthraoting that big had **** of urs id love it for youto finish in my mouth id take it all in and swallow every bit of it! and yeah Ilove him so much but Idk we don't really sext but he says he loves me so Iassume so I love him very much but yeah he doesn't seem to wanna sext hahahxxxx
    • #9
    #9

    (Original post by te346)
    that's what she (he) did to me!! :eek:
    in pms just earlier this afternoon in fact, look:

    And then later:
    looooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooool
    • #10
    #10

    (Original post by Schrödingers Cat)
    Ah that sucks :/ Hopefully things will get better for you two after exams
    Aw thanks and for you too!
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Pressed anon by mistake
 
 
 
Write a reply… Reply
Submit reply
Updated: May 18, 2015
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Poll
How are you feeling about your A-level results?

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Quick reply
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.