Join TSR now and chat with students like youSign up now

Last Person To Post Here Wins (Part 24) Watch

    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Hahaha yup it has!
    Awww I love it so much but I'm listening to one I haven't listened to before and I can't speak about it properly! Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek! :excited! The excitement is real! :awesome: oh hahah it night be useful if I say which song it is :rofl:
    All my colours! :ahee:
    I LOVE IT! :jive::jive::jive:

    Anyway I need to try to calm down...

    That's awesome! Is that album on a record?

    Oooh I'll listen when this one has finished! :dance:

    Ohh haha awkward...

    Posted from TSR Mobile
    Awesome All My Colours is so good. It's amazing live.

    The expanded isn't, no. The regular edition is though

    Online

    3
    ReputationRep:
    (Original post by SassKing13)
    Awesome All My Colours is so good. It's amazing live.

    The expanded isn't, no. The regular edition is though

    YES! WOAH I'M ON A HIGH FROM THAT SONG. No idea why that's in caps locks :confused:

    Oooh awesome!

    That guitar on the live version in show of strength was fantastic! Ooh thanks I'll listen to this one now :excited:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    YES! WOAH I'M ON A HIGH FROM THAT SONG. No idea why that's in caps locks :confused:

    Oooh awesome!

    That guitar on the live version in show of strength was fantastic! Ooh thanks I'll listen to this one now :excited:

    Posted from TSR Mobile
    EVEN BETTER

    https://www.youtube.com/watch?v=EgoD...#t=0.831131452
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    No worries - I'm starting (just about) to get used to it :rofl: (ahhh he just tricks people - he can't just turn up whenever it suits him! )

    Ooooohhhhhhhh deaaaaaaar...

    (Hhahahahaha guess what I nearly said to you? :toofunny:)

    Posted from TSR Mobile
    Haha phew! Tbh he doesnt make many guest appearances these days :lol: (haha true true )

    (Hmm not sure, that im a total 'basket case'?)
    Online

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Amellia123)
    Haha phew! Tbh he doesnt make many guest appearances these days :lol: (haha true true )

    (Hmm not sure, that im a total 'basket case'?)
    Hahaha that's true - he was very eager to cause havock in the earlier days

    (Haha nope )
    This is what I nearly said to you:
    "Now now, calm down young Matrix" :lol:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    I only just noticed yesterday that they're actually standing with their backs to the camera on the Heaven Up Here cover :rofl: I genuinely always thought they were facing the camera

    Online

    3
    ReputationRep:
    That version of ALL MY COLOURS is AMAZING!

    Oooh I'm only about 20 seconds in this one and so far...the drums are :awesome:
    Oooh he started singing! :excited: KSKC I can't handle it!!!!
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Hahaha that's true - he was very eager to cause havock in the earlier days

    (Haha nope )
    This is what I nearly said to you:
    "Now now, calm down young Matrix" :lol:

    Posted from TSR Mobile
    Haha all the lools on everyones faces and the *gasp!* s :lol: i thibk ill always remember him as either 'License to :naughty: ' or 'Dr :naughty: ' :lol:

    Haha phew

    Lol no way!! I am the elder over here :rofl:
    Online

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Amellia123)
    Haha all the lools on everyones faces and the *gasp!* s :lol: i thibk ill always remember him as either 'License to :naughty: ' or 'Dr :naughty: ' :lol:

    Haha phew

    Lol no way!! I am the elder over here :rofl:
    Hahahaha I mentally laughed there! :rofl:

    Haha I know! That made me laugh when I realised what I was about to say!

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by SassKing13)
    I only just noticed yesterday that they're actually standing with their backs to the camera on the Heaven Up Here cover :rofl: I genuinely always thought they were facing the camera

    Haha :lol: tbh i always thought 'i wonder if they are really looking out to sea or just posing' :rofl:
    Online

    3
    ReputationRep:
    (Original post by SassKing13)
    I only just noticed yesterday that they're actually standing with their backs to the camera on the Heaven Up Here cover :rofl: I genuinely always thought they were facing the camera

    Woahh, me too! REVELATION! :eek:
    Spoiler:
    Show
    Btw that wasn't meant to bee in caps lock :innocent:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Hahahaha I mentally laughed there! :rofl:

    Haha I know! That made me laugh when I realised what I was about to say!

    Posted from TSR Mobile
    :naughty: is basically Bond proof :lol:

    Hahahaha awww making me look like the young padawan now :lol:

    P.S actually listened to the whole of 'Rio' today..... I used to just listen to a few of the songs :lol: tbh i am fully pledged to their original album
    Online

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Amellia123)
    :naughty: is basically Bond proof :lol:

    Hahahaha awww making me look like the young padawan now :lol:

    P.S actually listened to the whole of 'Rio' today..... I used to just listen to a few of the songs :lol: tbh i am fully pledged to their original album
    Hahaha OK

    Yup :rofl: It's like when I say Little Amellia when in fact she is older than me :lol:

    Btw, that's a lot of :lol:s from you :rofl:

    Ooooh hahaha yes you are a real fan of Duran. I'm sure Simon would be glad to hear this - the only problem is he'd try to take Naughty again
    • Section Leader
    Online

    3
    ReputationRep:
    :blow:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Hahaha OK

    Yup :rofl: It's like when I say Little Amellia when in fact she is older than me :lol:

    Btw, that's a lot of :lol:s from you :rofl:

    Ooooh hahaha yes you are a real fan of Duran. I'm sure Simon would be glad to hear this - the only problem is he'd try to take Naughty again
    Haha aww ikr, but you act far more mature than she does! (There probably isnt even a years differnece in age)

    Haha yeah it was actually come to think of it :lol:

    Kind of i like to think im not overly obsessive, they are my favourites, but i like other stuff too
    Haha he would! And ikr.... sneaky....
    • Welcome Squad
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by AngryJellyfish)
    :blow:
    :blow:
    • Section Leader
    Online

    3
    ReputationRep:
    Just watched episode 5 of Bakuon!!, and thought of this thread.



    :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong:
    Offline

    2
    *blow*

    Posted from TSR Mobile
    • Section Leader
    Online

    3
    ReputationRep:
    Free avatar:

    Offline

    2
    (Original post by AngryJellyfish)
    Free avatar:

    No hidden fees or anything?

    Posted from TSR Mobile
 
 
 
Poll
How are you feeling about your A-level results?
Useful resources

Quick Link:

Unanswered Forum Games Threads

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Quick reply
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.