Join TSR now and chat with students like youSign up now

Last Person To Post Here Wins (Part 24) Watch

    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Norin)
    :lol:

    Watch about halfway this thread will die and there's another two years, possibly one, to wait

    Posted from TSR Mobile
    Never!!!!!!

    It's because no one wins anything, plus it's just posting a bunch of random stuff to reach our goal:dontknow: we could make it more fun:beard:

    Posted from TSR Mobile
    • Welcome Squad
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Phoenix.)
    Never!!!!!!

    It's because no one wins anything, plus it's just posting a bunch of random stuff to reach our goal:dontknow: we could make it more fun:beard:

    Posted from TSR Mobile
    I know I'll stop halfway :colone::ahee: quote me when we're at 8,000 posts please :yep:
    Yeah but I don't want something like reps....
    The beard is fun:beard::beard::beard::beard::beard:
    Posted from TSR Mobile
    • Section Leader
    Online

    3
    ReputationRep:
    :blow:
    • Section Leader
    Online

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Norin)
    Holy Moly, I do that many things through out the week not in a day:eek: YouTube is on constantly for me, and sad to say I haven't read a book since January unless you mean a text book, then they have currently taken over my life :sadnod:
    Most of last week was spent playing through Impressions Games' city builder Zeus, which I finally finished on Friday (putting aside the Poseidon expansion pack for another time, though). This weekend was supposed to be a catch up on things I'd normally do during the week as well. :p:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Norin)
    I know I'll stop halfway :colone::ahee: quote me when we're at 8,000 posts please :yep:
    Yeah but I don't want something like reps....
    The beard is fun:beard::beard::beard::beard::beard:
    Posted from TSR Mobile
    I'll post sporadically. I'm feeling nice today so I'll quote you then :lol:

    Yeah I'm not keen on reps either

    :beard::beard::beard::beard::beard::beard::beard::beard::beard::beard::beard::beard::beard::beard::beard::beard::beard:

    Posted from TSR Mobile
    • Section Leader
    Online

    3
    ReputationRep:
    I don't plan on stopping posting anytime soon.

    Unless everyone else stops, and I have the last post, in which case I'll continue to win in silence. :p:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Hahaha it's gonna be a long time until everyone stops posting though

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    1
    ReputationRep:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    Let me just swoop in from nowhere and collect the win, as I will be the last one to post


    Posted from TSR Mobile
    • Welcome Squad
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by AngryJellyfish)
    Most of last week was spent playing through Impressions Games' city builder Zeus, which I finally finished on Friday (putting aside the Poseidon expansion pack for another time, though). This weekend was supposed to be a catch up on things I'd normally do during the week as well. :p:
    For me most of last week was an unhealthy mix of daydreaming, revising, sleepless nights and my usual procrastination. This weekend is my sleep marathon between my bed and I. At least your days seem more productive and fun, wanna swap? :awesome:
    (Original post by Phoenix.)
    I'll post sporadically. I'm feeling nice today so I'll quote you then :lol:

    Yeah I'm not keen on reps either

    :beard::beard::beard::beard::beard::beard::beard::beard::beard::beard::beard::beard::beard::beard::beard::beard::beard:

    Posted from TSR Mobile
    Woo! Fanks lol

    They're just shiny green bars varying in colour on a banner that I cannot see on the app

    :beard::beard::beard: beards all around!!
    (Original post by TunnelSnakesRule)
    Let me just swoop in from nowhere and collect the win, as I will be the last one to post


    Posted from TSR Mobile
    Hahaha haven't seen you around here, welcome to the thread! :hi: good luck winning second place, as I shall come first

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Norin)
    For me most of last week was an unhealthy mix of daydreaming, revising, sleepless nights and my usual procrastination. This weekend is my sleep marathon between my bed and I. At least your days seem more productive and fun, wanna swap? :awesome:

    Woo! Fanks lol

    They're just shiny green bars varying in colour on a banner that I cannot see on the app

    :beard::beard::beard: beards all around!!


    Hahaha haven't seen you around here, welcome to the thread! :hi: good luck winning second place, as I shall come first

    Posted from TSR Mobile
    Hahaha you never fail to make me laugh :lol: you're so mad:p:p


    :beard::beard::beard::beard: I want a beard now

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Norin)


    Hahaha haven't seen you around here, welcome to the thread! :hi: good luck winning second place, as I shall come first

    Posted from TSR Mobile
    I might be new here, but I'm not new when it comes to winning


    Posted from TSR Mobile
    • Welcome Squad
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Phoenix.)
    Hahaha you never fail to make me laugh :lol: you're so mad:p:p


    :beard::beard::beard::beard: I want a beard now

    Posted from TSR Mobile
    I aim to please:ahee:

    As do I! But females can't grow beards unfortunately
    (Original post by TunnelSnakesRule)
    I might be new here, but I'm not new when it comes to winning


    Posted from TSR Mobile
    I'm not so fond of losing though
    Well in your case, it's the taking part that counts not the winning. So enjoy your stay and let me win please:ahee:
    Posted from TSR Mobile
    • Section Leader
    Online

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Norin)
    For me most of last week was an unhealthy mix of daydreaming, revising, sleepless nights and my usual procrastination. This weekend is my sleep marathon between my bed and I. At least your days seem more productive and fun, wanna swap? :awesome:
    If you know anything about LGBT characters in anime, then sure! :p: A site I frequent has just rolled out a load of changes to its character database, to make it more LGBT friendly, and so far I'm the only person on their whole forum to help out. :zomg: TBH that's taken up most of my time since Friday.
    Offline

    3
    ReputationRep:
    'The lips are near but my heart is far away....'
    • Section Leader
    Online

    3
    ReputationRep:
    Offline

    3
    ReputationRep:


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    • Section Leader
    Online

    3
    ReputationRep:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    An allele is a different form of the same gene.
 
 
 
Poll
How are you feeling about your A-level results?
Useful resources

Quick Link:

Unanswered Forum Games Threads

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Quick reply
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.