Join TSR now and chat with students like youSign up now

BBC2 At the moment. (Dr Alice Roberts) Watch

    • Thread Starter
    Offline

    1
    ReputationRep:
    is it me, or is that 'Dr Alice Roberts' on BBC at the moment absolutely gorgeous? (ok maybe not absolutely, but she's a stunner)

    She has the most amazing red hair.. :love:

    Im probably alone here.. so...

    :getmecoat
    Offline

    1
    ReputationRep:
    I don't have a tv

    *goes to google images*
    Offline

    1
    ReputationRep:
    Do you mean this one?

    Ebby says she was riding a bike and it was eww.
    Attached Images
     
    • Thread Starter
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by icantthinkofacoolusername)
    I don't have a tv

    *goes to google images*
    Useless..

    Good luck, not many good images on there.

    But she teaches at Bristol uni..

    Woah... She's surely nice.
    • Thread Starter
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by icantthinkofacoolusername)
    Do you mean this one?

    Ebby says she was riding a bike and it was eww.
    Yeh. thats her, and that was no way ewww..

    It was great :p:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by .Andrew.)
    Yeh. thats her, and that was no way ewww..

    It was great :p:

    You are a sick man.

    Apparantly she now has a tube up her nose.

    Eb would also like to know if you're watching it because your Dad's on it?
    • Thread Starter
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by icantthinkofacoolusername)
    You are a sick man.

    Apparantly she now has a tube up her nose.

    Eb would also like to know if you're watching it because your Dad's on it?
    Im not sick..

    She is proper fit.

    And no.. He's not on it.. :rofl:

    Why would he be one it? :confused:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by .Andrew.)
    Im not sick..

    She is proper fit.

    And no.. He's not on it.. :rofl:

    Why would he be one it? :confused:

    No she is not.

    And I think he looked like you or something.

    But he has gone now.
    • Thread Starter
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by icantthinkofacoolusername)
    No she is not.

    And I think he looked like you or something.

    But he has gone now.
    :rofl:

    She is.. Don't deny it. Her hair is great.

    Now it has finished

    Good, it weren't no one related to me.. :rofl:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by .Andrew.)
    :rofl:

    She is.. Don't deny it. Her hair is great.

    Now it has finished

    Good, it weren't no one related to me.. :rofl:
    No.

    Eb would like you to see this

    Rawr says:
    I have
    Rawr says:
    dont you worrry
    Rawr says:
    Andy's dad has gone
    Rawr says:
    Here i was all exicted.. then what do I seee. Boobs bouncing and bingo wings flapping around. UGH. put me off my dinner.
    Rawr says:
    FACT'

    Then this

    I supose she is fit... in a **** kinda way. If you have no other choice. Or no other taste. I'm sorry; but not even with ketchup AND vimto


    That is all the msn passing on I will do for now.
    • Thread Starter
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by icantthinkofacoolusername)
    No.

    Eb would like you to see this

    Rawr says:
    I have
    Rawr says:
    dont you worrry
    Rawr says:
    Andy's dad has gone
    Rawr says:
    Here i was all exicted.. then what do I seee. Boobs bouncing and bingo wings flapping around. UGH. put me off my dinner.
    Rawr says:
    FACT'

    Then this

    I supose she is fit... in a **** kinda way. If you have no other choice. Or no other taste. I'm sorry; but not even with ketchup AND vimto


    That is all the msn passing on I will do for now.
    Well, i am disgraced by that. She is quite thin, and has no Bingo Wings :hmmm:

    If i had MSN, then, someone would be getting some major abuse :hmmm:

    :p:

    **** kinda way? Hell no..

    In a 'different looking to the other bimbo's on tv' kind of way.
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by .Andrew.)
    Well, i am disgraced by that. She is quite thin, and has no Bingo Wings :hmmm:

    If i had MSN, then, someone would be getting some major abuse :hmmm:

    :p:

    **** kinda way? Hell no..

    In a 'different looking to the other bimbo's on tv' kind of way.

    :dontknow:

    I don't have a tv so can't really comment.

    I doubt she's my type though.

    Being a girl and all. :rolleyes:
    • Thread Starter
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by icantthinkofacoolusername)
    :dontknow:

    I don't have a tv so can't really comment.

    I doubt she's my type though.

    Being a girl and all. :rolleyes:
    True...

    Looks like im the only one then..

    Maybe im going blind?!
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by .Andrew.)
    True...

    Looks like im the only one then..

    Maybe im going blind?!
    ;yes;

    Nevermind.

    Bit of poteen should reverse that nicely...

    Don't worry Andrew, you are not alone as I think that Dr Alice Roberts is quite fit as well

    Romney
    Offline

    1
    ReputationRep:
    you are not alone, i am here with you, everywhere u go, i am here to, with you.....?
    • Thread Starter
    Offline

    1
    ReputationRep:
    Easy MJ :p:

    And hell yeah she is quite fit romney :five:

    Offline

    2
    ReputationRep:


    Not at all shabby!
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by FadeToBlackout)


    Not at all shabby!
    she's wearing a swimsuit there? sexy.

    The picture does't look quite right. She needs to pout a little, pull a truly dirty face - she looks too nice in that picture :mad:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    She's very cute - it's the red hair. :love:
 
 
 
Poll
How are you feeling about Results Day?

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Quick reply
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.