Turn on thread page Beta

Do I have the best signature on TSR? watch

    • Thread Starter
    Offline

    1
    ReputationRep:
    • Political Ambassador
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    Does make me chuckle, NGL
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by Bengali)
    What signature?
    • Thread Starter
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by WoodyMKC)
    Does make me chuckle, NGL
    thatll do

    zyzzyspirit ayyyy :ninja:
    Offline

    16
    ReputationRep:
    Dunno, sign this cheque named to me and I'll tell ya.
    • Political Ambassador
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    (Original post by Bengali)
    thatll do

    zyzzyspirit ayyyy :ninja:
    Was gonna mention it to you in another thread yesterday actually but I got distracted by something else. Happens to me all too often actually, I do wonder how I'm able to drive to a safe standard sometimes...
    • Thread Starter
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by RainbowKiwi)
    Dunno, sign this cheque named to me and I'll tell ya.
    • Thread Starter
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by WoodyMKC)
    Was gonna mention it to you in another thread yesterday actually but I got distracted by something else. Happens to me all too often actually, I do wonder how I'm able to drive to a safe standard sometimes...
    thats ok lol, alls well that ends well

    nice avi
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by Bengali)
    omg why is his shirt on? :rofl:
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by Bengali)
    thatll do

    zyzzyspirit ayyyy :ninja:
    • Thread Starter
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by RainbowKiwi)
    omg why is his shirt on? :rofl:
    i know



    zyzzyspirit :

    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by Bengali)
    i know



    Better :sexface:
 
 
 
Poll
How are you feeling in the run-up to Results Day 2018?
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.