Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
x Turn on thread page Beta

Guys, what do you think about girls who have "pretty" photos on Instagram watch

Announcements
    • Thread Starter
    Offline

    1
    ReputationRep:
    but are average looking or even unattractive in real life?

    Not because they are photogenic but because they take 30 photos and choose one etc.
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by RiotGirll)
    but are average looking or even unattractive in real life?

    Not because they are photogenic but because they take 30 photos and choose one etc.
    Name:  562012_10200383035019073_1793454738_n.jpg
Views: 259
Size:  9.0 KB
    Offline

    14
    ReputationRep:
    They get my hopes up and then drop them like Chelsea's premier league position
    Offline

    2
    ReputationRep:
    For me instagram doesn't reflect someone normally. If I take a bunch of photos at a party i'll maybe put one or two of the best on there. We all do it without even realising. So personally it doesn't even bother me at all.
    • Thread Starter
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Ahmed766)
    Name:  562012_10200383035019073_1793454738_n.jpg
Views: 259
Size:  9.0 KB
    :lol:

    (Original post by Lucasium)
    They get my hopes up and then drop them like Chelsea's premier league position
    :rofl:

    Wouldn't you know what they looked like already tho
    • TSR Support Team
    Offline

    22
    ReputationRep:
    TSR Support Team
    Obviously not a guy, but if looking attractive in that photo gives them confidence and makes them feel pretty, leave them to it! Everyone should get to feel pretty one way or another.

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    ****, I just got exposed.
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by RiotGirll)
    :lol:



    :rofl:

    Wouldn't you know what they looked like already tho
    Not quite because they are so many girls that I wouldn't have noticed her before
    • Thread Starter
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Connor_leigh)
    For me instagram doesn't reflect someone normally. If I take a bunch of photos at a party i'll maybe put one or two of the best on there. We all do it without even realising. So personally it doesn't even bother me at all.
    What about selfies where the girl is purposely trying to look hotter than she really is tho

    I just realised I do this :getmecoat:

    (Original post by Changing Skies)
    Obviously not a guy, but if looking attractive in that photo gives them confidence and makes them feel pretty, leave them to it! Everyone should get to feel pretty one way or another.
    The guys I know always moan about this though, like it's "false advertising" like makeup or something :dontknow:
    • Thread Starter
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Mochassassin)
    ****, I just got exposed.
    Who's that a drawing of in your avi?

    (Original post by Lucasium)
    Not quite because they are so many girls that I wouldn't have noticed her before
    But wouldn't you mostly only follow your friends idk lol
    Offline

    16
    ReputationRep:
    its all about the filters

    shoutout to valencia, sierra etcetra etcetra

    but if shes ugly irl then um.. we shall have to reconsider our options
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by RiotGirll)
    Who's that a drawing of in your avi?
    Captain America. I prefer drawing Chris Evans' sexy face than the comic book version. :drool:
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by RiotGirll)
    Who's that a drawing of in your avi?



    But wouldn't you mostly only follow your friends idk lol
    Yes unless they follow me first, it would be impolite to not follow back. Guys often brows without following
    • Thread Starter
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Ripper Phoenix)
    its all about the filters

    shoutout to valencia, sierra etcetra etcetra

    but if shes ugly irl then um.. we shall have to reconsider our options
    Some girls can legit add 3 or 4 more points in selfies though. Turning the colours up, taking photos from certain angles like looking down, etc. I can't do that lol they must have serious skills, they look like different people
    • Thread Starter
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Lucasium)
    Yes unless they follow me first, it would be impolite to not follow back. Guys often brows without following
    Like cristiano ronaldo and that model haha?
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by RiotGirll)
    What about selfies where the girl is purposely trying to look hotter than she really is tho

    I just realised I do this :getmecoat:



    The guys I know always moan about this though, like it's "false advertising" like makeup or something :dontknow:
    But a photo of myself is not an advertisement :/
    • Political Ambassador
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    :hmmmm2:

    Never thought about it before.

    Ok, so even though I don't use Instagram, I reckon there's nothing wrong with them wanting to look their best
    • Welcome Squad
    Offline

    20
    Welcome Squad
    Wanna see a girl, look at her instagram

    If you want to see the real girl, look at the photos she's tagged in on Facebook :rofl:
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by RiotGirll)
    The guys I know always moan about this though, like it's "false advertising" like makeup or something :dontknow:
    advertising? Lol who said I was for sale. If I take a selfie it's for me, not to draw in customers :lol:
    Offline

    21
    ReputationRep:
    Lmao got people feeling catfished
 
 
 
Reply
Submit reply
Turn on thread page Beta
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Updated: November 3, 2015
Poll
Do you agree with the proposed ban on plastic straws and cotton buds?
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.