Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
x Turn on thread page Beta
    • Thread Starter
    Offline

    20
    ReputationRep:
    What are some things you lie/have lied about in real life that you aren't afraid to reveal on TSR?

    Mine: When asked, I have told people I don't have a certain type of girls I go for. :mmm:
    Offline

    21
    ReputationRep:
    I usually lie about how i am.
    "I'm okay"
    "I'm good"
    Offline

    2
    ReputationRep:
    I am gay
    Offline

    18
    ReputationRep:
    I lie about this exact question.

    "When was the last time you lied?"

    "Idk.. too long ago to remember"

    AS IF
    Offline

    20
    Having ''done the homework'' but left it at home.
    Offline

    16
    ReputationRep:
    Barack Obama is ma homie
    Offline

    20
    ReputationRep:
    "I'm very busy because I'll be studying tonight" =\
    Offline

    18
    ReputationRep:
    every single day same thing:
    mum: u doing work
    me: yes mum (on tsr really)
    • Political Ambassador
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    i once lied in year 7 that i was ''born in australia'', from then i had to fake an australian accent until i moved school in year 8
    Offline

    19
    ReputationRep:
    To myself: "TSR is purely educational, no need to feel guilty." even as I procrastinate some more.
    Offline

    13
    ReputationRep:
    Saying "Nothing" when asked what I'm thinking about. In reality I'm 99% of the time playing ludicrous scenarios in my head. Explaining each one would reveal how crazy I might actually be
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by ivy.98)
    Saying "Nothing" when asked what I'm thinking about. In reality I'm 99% of the time playing ludicrous scenarios in my head. Explaining each one would reveal how crazy I might actually be
    Just reminded me!!!

    "How was your day?"

    Reality: Well today I rekt in my mock interview for Oxbridge and also got a university offer and the duchess of xxx county visited our school blablablabla

    "It was fine"
    Offline

    19
    ReputationRep:
    the cake
    Spoiler:
    Show
    oh but how do you know i'm not lying about that too?... what if i'm lying about lying about the cake being a lie? and what if THAT's a lie? lol
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by ihatePE)
    i once lied in year 7 that i was ''born in australia'', from then i had to fake an australian accent until i moved school in year 8
    I made out i was born in Scotland and that i moved when i was 6 ad have lost my accent, told this right up until I left college
    • Community Assistant
    Online

    20
    ReputationRep:
    Community Assistant
    what someone says:
    are you ok? :console:

    what i say:
    yes thank you

    what i mean:
    no, please leave me alone before i cry in front of you and embarass myself :cry2:
    Offline

    16
    ReputationRep:
    When someone says, "you look good today".

    I auto lie and say, "you too".

    Sad thing is they probs lied to me to begin with
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by Student403)
    Just reminded me!!!

    "How was your day?"

    Reality: Well today I rekt in my mock interview for Oxbridge and also got a university offer and the duchess of xxx county visited our school blablablabla

    "It was fine"
    Loool your lil convos get me every time :lol:
    And yeah true, most of the time i dont feel like telling the whole thing, too much effort m8 :hand:
    Offline

    19
    ReputationRep:
    I say I take maths, further maths, biology and Russian when I meet new people at parties to make them think I'm really smart and make them like me
    It works like a god idk why I should ever be ashamed of that go me
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by ivy.98)
    Loool your lil convos get me every time :lol:
    And yeah true, most of the time i dont feel like telling the whole thing, too much effort m8 :hand:
    Haha aw thank you Yup they ask me why I don't and I'm like :I


    (Original post by ImagineCats)
    I say I take maths, further maths, biology and Russian when I meet new people at parties to make them think I'm really smart and make them like me
    It works like a god idk why I should ever be ashamed of that go me
    Sooo true! Similar thing here with the double maths, science and language. "Wow that's hardcore man how smart are you?" Not very :'(
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Student403)
    Sooo true! Similar thing here with the double maths, science and language. "Wow that's hardcore man how smart are you?" Not very :'(
    The gasp and "schiiiiiiiiiit man you must be a genius" is like a drug it feels so good to hear it so I just... I can't stop :'(
 
 
 
Poll
Do you like carrot cake?
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.