Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
x Turn on thread page Beta

Spanish Correction Help watch

Announcements

1
    ReputationRep:
    Hola,
    I wrote this at school but my teacher said that he didn't have enough time to check it. I would really appreciate it if you could correct any mistakes including accents etc.! Gracias!!!!
    P.S: It is quite long but it would help me alot

Soy una chica y me gusta vacaciones. Esta es un buen tiempo por esparcimiento. El vacaciones es mi esparcimiento.

Normalmente voy de vacaciones a España con mi familia. Solemos pasar dos semanas allí en julio o agosto y nos alojamos en la villa de mi tio y tia. Solemos visitar España porque es muy barato. Esto es porque tenemos alojamiento gratis. En España suelo bebo mucho fanta límon porque me gusto mucho y en inglaterra nunca bebo.

Sin embargo, el verano pasado decidimos ir a las islas Griegas y nos alojamos en un pensión. Fuimos al aeropuerto de Gatwick en el coche y luego fuimos las islas en avión. El treyecto fue muy aburrido porque fue cuatro horas así que dormí mucho. Quisimos unas vacaciones baratas asi que la pensión era fea y antigua aunque era al lado de la playa. Tenía un balcón pero no tenía ni piscina ni gimnasio. Lo primero de todo mi madre fui de compras porque necisitamos comida. Mientras ví la television con mi hermana y jugamos en la jardín porque hizo buen tiempo. Lo peor de la pensión era que en medio de la nada. El treyecto de la tienda era dos horas adémas no tuvimos un coche. Así que mi madre prestó una amigas coche.

Mientras en Grecia, tomé el sol, saqué fotos y escuché música mucho. Me gusto música todos los días escucho. Además el año pasado hizo calor y sol por lo tanto nadé mucho.

Lo mejor de la vacaciones fue la playa. La arena fue preciosa y la mar fue un bonito color. Construí un castillo de arena con mi hermana.

El año proximo varamos a un país diferente. Por ejemplo Japón. Me gustaria volver a Japón porque me interesa mucho la cultura y la historia de la país. Nunca he ido Japón.
    Yo recomendaría ir a Grecía o España porque los dos país estaban preciosa y muy interesante.
    ¡Viva España! ¡Viva Grecía!

Poll
Do you agree with the proposed ban on plastic straws and cotton buds?
Useful resources

Study tools

Rosette

Essay expert

Learn to write like a pro with our ultimate essay guide.

Thinking about uni already?

Thinking about uni already?

See where you can apply with our uni match tool

Student chat

Ask a question

Chat to other GCSE students and get your study questions answered.

Creating

Make study resources

Create all the resources you need to get the grades.

Planner

Create your own Study Plan

Organise all your homework and exams so you never miss another deadline.

Resources by subject

From flashcards to mind maps; there's everything you need for all of your GCSE subjects.

Papers

Find past papers

100s of GCSE past papers for all your subjects at your fingertips.

Help out other students

Can you help? Study help unanswered threads

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.