Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
x Turn on thread page Beta

What did you buy today? watch

    • PS Helper
    • Peer Support Volunteers
    • Thread Starter
    Offline

    4
    ReputationRep:
    PS Helper
    Peer Support Volunteers
    Thought this could be a fun place to show off our purchases


    Today I bought from boohoo (nice unidays discount)


    http://www.boohoo.com/restofworld/ne.../invt/dzz90449


    http://www.boohoo.com/restofworld/ne.../invt/dzz97456

    The velvet dress is for my birthday night out, not sure how it'll look on. I have a few backups lol. Then the day dress is for work!

    Let's see what everyone else got and share your good shops and online stores
    • Political Ambassador
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    A limited edition watch that I had to have

    http://goldsmiths.co.uk/TAG-Heuer-Fo...ch/p/17381055/

    Should be here tomorrow
    Offline

    19
    ReputationRep:
    Offline

    6
    ReputationRep:
    I didn't buy any clothing but just wanted to say I ate at Subways today
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by MangoCrazy)
    I didn't buy any clothing but just wanted to say I ate at Subways today
    ooh **** yeah subway

    been craving it since last week

    tomorrow IS THE DAYYYY
    • PS Helper
    • Peer Support Volunteers
    • Thread Starter
    Offline

    4
    ReputationRep:
    PS Helper
    Peer Support Volunteers
    (Original post by Indeterminate)
    A limited edition watch that I had to have

    http://goldsmiths.co.uk/TAG-Heuer-Fo...ch/p/17381055/

    Should be here tomorrow
    Oooo fancy! I'd be too scared to wear something like that in case I broke it lol.

    (Original post by z33)
    I'm sure you'll look dashing in it
    Offline

    0
    ReputationRep:
    I bought personalized gifts today
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by z33)
    Spoiler:
    Show
    Oh you rebel. Here's my purchases for today:

    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Alexion)
    Oh you rebel. Here's my purchases for today:

    Haha **** yeah tangy cheese i can almost taste it
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by z33)
    Haha **** yeah tangy cheese i can almost taste it
    I was just sitting down to eat them when our ****ing fire alarm went off. Some **** in the science block with a bunsen burner who didn't want me to eat lunch :unimpressed:
    • Community Assistant
    Offline

    20
    Community Assistant
    nothing
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Alexion)
    I was just sitting down to eat them when our ****ing fire alarm went off. Some **** in the science block with a bunsen burner who didn't want me to eat lunch :unimpressed:
    Oh man a fire alarm during lunch time is the WORST thing that can happen
    That sucks - was there damage done worth a day off?
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by z33)
    Oh man a fire alarm during lunch time is the WORST thing that can happen
    That sucks - was there damage done worth a day off?
    No damage at all. Just had to wait in the freezing cold for half an hour while my lunch was sat inside...

    Just as bad imo
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Alexion)
    No damage at all. Just had to wait in the freezing cold for half an hour while my lunch was sat inside...

    Just as bad imo
    Whut you didn't take your lunch witchuuu? That's the last thing I'd leave to burn hahaha
    Offline

    2
    ReputationRep:


    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by z33)
    Whut you didn't take your lunch witchuuu? That's the last thing I'd leave to burn hahaha
    I realised as I was heading out of the door :lol: but there was a very strict teacher right behind me who wouldn't have let me rescue it...

    Some ridiculous notion that my life is more important than food :rolleyes:
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Alexion)
    I realised as I was heading out of the door :lol: but there was a very strict teacher right behind me who wouldn't have let me rescue it...

    Some ridiculous notion that my life is more important than food :rolleyes:
    Absolutely crazy isn't it? Oh my gosh I just remembered I got the tuna salad from Wenzels today

    and there was a MOTHER****ING CATERPILLAR

    IN

    MY

    SALAD
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by z33)
    Absolutely crazy isn't it? Oh my gosh I just remembered I got the tuna salad from Wenzels today

    and there was a MOTHER****ING CATERPILLAR

    IN

    MY

    SALAD
    Just a bit of extra protein but omg eww. (was it alive?)
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Alexion)
    Just a bit of extra protein but omg eww. (was it alive?)
    idk i chucked it across the station, got yelled at by the staff and picked up most of it but i didnt see the thing again
    • Community Assistant
    Offline

    20
    Community Assistant
    (Original post by z33)
    Absolutely crazy isn't it? Oh my gosh I just remembered I got the tuna salad from Wenzels today

    and there was a MOTHER****ING CATERPILLAR

    IN

    MY

    SALAD
    :lolwut: omg that is horrific :eek4::console:
 
 
 
Poll
Are you going to a festival?

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.