Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
x Turn on thread page Beta

How do I make friends? watch

Announcements
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    --
    Offline

    16
    ReputationRep:
    Can relate to this a lot. I just gave up lmfao. No one has the same interests as me ~~~ im so special \o/
    Offline

    17
    ReputationRep:
    Find things that you have common in and just start it from there really. Ask your classmates what they did in the weekend etc. and stuff like that if you get what I mean.
    • Political Ambassador
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    yeah there's a point where you give up tbh, and then when you least expect, boom...they all come talk to you
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by ihatePE)
    yeah there's a point where you give up tbh, and then when you least expect, boom...they all come talk to you
    Ahaha so true. Everyone suddenly finds you interesting and it lasts for like 20 minutes before they start to dissipate v:
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Kittyboy)
    Can relate to this a lot. I just gave up lmfao. No one has the same interests as me ~~~ im so special \o/
    Lol, I can relate to some people


    (Original post by booksandcats)
    Find things that you have common in and just start it from there really. Ask your classmates what they did in the weekend etc. and stuff like that if you get what I mean.
    (Original post by ihatePE)
    yeah there's a point where you give up tbh, and then when you least expect, boom...they all come talk to you
    Yup, like if I'm in the common room and I'm watching something on Netflix someone would ask what I'm watching and then we talk for a while. Everyone is generally nice but some people just aren't as approachable I guess I'm not comfortable yet, when I am I tend to be very loud xD


    (Original post by Kittyboy)
    Ahaha so true. Everyone suddenly finds you interesting and it lasts for like 20 minutes before they start to dissipate v:
    Yup, I've had some good moments but end and after that it's like it never happened.
    Online

    21
    ReputationRep:
    I was never bothered by it. I just got on with my work.
    Until now, since as a result of not socialising I can't get a job. Not even with a first in computer science.
 
 
 
Poll
Do you like carrot cake?
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.