Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

High heels, turn on? Watch

Announcements
  • View Poll Results: high heels, turn on?
    Im male, turn on
    50.00%
    Im male, turn off
    13.33%
    Im female, turn on
    30.00%
    Im female, turn off
    6.67%

    Offline

    16
    (Original post by Mayhem™)
    damn, I'll take that as a compliment :sexface:
    It was a pretty back handed compliment though
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by Mayhem™)
    damn, I'll take that as a compliment :sexface:
    WTF are you wearing in your avatar?
    Spoiler:
    Show
    I thought you were younger than me, you're doing GCSEs right? :curious:
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by Imperion)
    WTF are you wearing in your avatar?
    Spoiler:
    Show
    I thought you were younger than me, you're doing GCSEs right? :curious:
    What's wrong with a flannel? :woo:
    Spoiler:
    Show
    and yeah, I am :sexface:
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by Mayhem™)
    What's wrong with a flannel? :woo:
    Spoiler:
    Show
    and yeah, I am :sexface:
    Didn't even think it'd be that :rofl:
    Spoiler:
    Show
    Ace them G :sexface: On that note, that emoji feels out of place and now I am scared. :indiff:
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by Imperion)
    Didn't even think it'd be that :rofl:
    Spoiler:
    Show
    Ace them G :sexface: On that note, that emoji feels out of place and now I am scared. :indiff:
    oh right, it was a party so the mask and mouth thing seemed appropriate at the time :lol:
    Spoiler:
    Show
    sure will :sexface:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    Only useful if she has a nice pair and firm ass
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by Mayhem™)
    oh right, it was a party so the mask and mouth thing seemed appropriate at the time :lol:
    Spoiler:
    Show
    sure will :sexface:
    Look like a nutter no offence, kind of someone I'd knock out if I saw at 12 am :indiff:
    Spoiler:
    Show
    ^Jokes

    GL;AtB
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Joel 96)
    Naturally, men are attracted to women who are shorter than them, so the idea of high heels has always confused me.

    Anyway, no, they don't turn me on.
    Interestingly, high heels were actually invented for men. Also I honestly couldn't care less if a woman were taller than me, a lot of the most beautiful women I know are.

    In answer to the question, I suppose there's the benefit that when a girl is wearing high heels you could hug her and plant your face on her... yeah, but in the grand scheme of things I don't care either way.
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by The Socktor)
    Interestingly, high heels were actually invented for men.
    Did not know that.
 
 
 
Reply
Submit reply
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Updated: January 14, 2016
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Should Spain allow Catalonia to declare independence?
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.