Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

Has anyone ever tried to cook and eat a penguin? Watch

Announcements
    • Thread Starter
    Offline

    21
    Apparently we have all eaten a bit of horse at some point, the Chinese seem to prefer hot dogs to KFC and we've all seen the stuff tried on jungle programs. Never seen or heard of anyone eat a penguin, or a roasted lions leg.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    no but i've had friend guinea pigs, really crispy

    The Diplomat.
    • Very Important Poster
    • Welcome Squad
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by Laomedeia)
    Apparently we have all eaten a bit of horse at some point, the Chinese seem to prefer hot dogs to KFC and we've all seen the stuff tried on jungle programs. Never seen or heard of anyone eat a penguin, or a roasted lions leg.
    I'm pretty sure Bear Grylls has attempted that sort of thing before.
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Penguins aren't the most accessible of animals.
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Omg this is revolting.

    My mom once told me that she remembers being a child and seeing her father cook a LIVING hedgehog and she remembes its screams and everything.... omfg.
    • Welcome Squad
    Offline

    17
    (Original post by driftawaay)
    Omg this is revolting.

    My mom once told me that she remembers being a child and seeing her father cook a LIVING hedgehog and she remembes its screams and everything.... omfg.
    What does the hog say?
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by fagit4lyf)
    no but i've had friend guinea pigs, really crispy

    The Diplomat.
    mmmm yeah guinea pigs are so lovely and crispy if they are cooked right, I ate so many when I was in Peru.

    Op, as for penguins I have never had any.
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by thecatwithnohat)
    What does the hog say?
    Omg stop
    Offline

    20
    ReputationRep:
    I heard of fried Mars bars, never a penguin.
    • Welcome Squad
    Offline

    17
    (Original post by fagit4lyf)
    yup, i love to boil them alive first, retains the texture :yes: the squeaking really brings my appetite up!
    idk if serious but this genuinely made me laugh :rofl:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by thecatwithnohat)
    idk if serious but this genuinely made me laugh :rofl:
    ofc im serious AK, do you want to see some photos of the last time i cooked it?
    • Welcome Squad
    Offline

    17
    (Original post by fagit4lyf)
    ofc im serious AK, do you want to see some photos of the last time i cooked it?
    you're so bad :hand:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by thecatwithnohat)
    you're so bad :hand:
    ever since u got dat vip u lost all the banter

    smh
    • Study Helper
    • Welcome Squad
    Offline

    17
    ReputationRep:
    Yeah but it melted

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by fagit4lyf)
    no but i've had friend guinea pigs, really crispy

    The Diplomat.
    Don't be mean to Cavy.

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Katty3)
    Don't be mean to Cavy.

    Posted from TSR Mobile
    what is that?
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by driftawaay)
    Omg this is revolting.

    My mom once told me that she remembers being a child and seeing her father cook a LIVING hedgehog and she remembes its screams and everything.... omfg.
    What. The. ****. did i just read? :lolwut:

    Why the hell did he do that? Where did she grow up?
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Laomedeia)
    Apparently we have all eaten a bit of horse at some point, the Chinese seem to prefer hot dogs to KFC and we've all seen the stuff tried on jungle programs. Never seen or heard of anyone eat a penguin, or a roasted lions leg.
    vegeta, observation skills?

    Offline

    17
    ReputationRep:
    Probably quite fatty meet. I bet Penguin pie would be good.
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by fagit4lyf)
    what is that?
    She's another user on TSR who is rather fond of Guinea pigs. I'd tag her, but I'm on the app so I can't.

    Posted from TSR Mobile
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Should Spain allow Catalonia to declare independence?
    Useful resources
    AtCTs

    Ask the Community Team

    Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

    Welcome Lounge

    Welcome Lounge

    We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.