Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

Work - Rihanna ft Drake Watch

Announcements
    • Thread Starter
    Offline

    18
    ReputationRep:
    :party: :dance:

    SUCH A ******* GREAT SONG. I've been repeating it for a few hours now, going to get tired of it soon >.>
    Offline

    15
    ReputationRep:
    Why is Rihanna sooooo sexy.

    Nope don't love the new song.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by xobeauty)
    Why is Rihanna sooooo sexy.

    Nope don't love the new song.
    She's not.:lol:

    She has a five head.
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by Ya Dunno Treize.)
    She's not.:lol:

    She has a five head.
    Are you crazy. Have you seen her smile and her smirk and her laugh and her accent. Her eyes, legs. She has a unique beauty.
    • Thread Starter
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by xobeauty)
    Why is Rihanna sooooo sexy.

    Nope don't love the new song.
    i cant take back my rep when you edited...

    i love it so much
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by xobeauty)
    Are you crazy. Have you seen her smile and her smirk and her laugh and her accent. Her eyes, legs. She has a unique beauty.
    She's overrated. So I don't want to burst your bubble but she's not what I would class as "attractive".:nah:
    • Thread Starter
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Ya Dunno Treize.)
    She's overrated. So I don't want to burst your bubble but she's not what I would class as "attractive".:nah:







    Riri is attractive as **** <3
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by bluemadhatter)







    Riri is attractive as **** <3
    Okay, are those pics supposed to make me change my mind in anyway?

    I stick by my guns.:bandit: I just don't see it, she's not attractive to me.
    • Thread Starter
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Ya Dunno Treize.)
    Okay, are those pics supposed to make me change my mind in anyway?

    I stick by my guns.:bandit: I just don't see it, she's not attractive to me.
    You can say she is overrated or that there are prettier girls or that you are not attracted to her but you cannot deny that she IS attractive/pretty.
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Should Spain allow Catalonia to declare independence?
    Useful resources

    Articles:

    TSR wiki music section

    Quick link:

    Unanswered music threads

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.