Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

What do you get when you go to McDonalds? Watch

Announcements
    Offline

    3
    ReputationRep:
    salad
    Offline

    1
    ReputationRep:
    Sweet chilli crispy chicken wrap
    Medium fries
    Vanilla milkshake
    😪
    Offline

    2
    ReputationRep:
    has anyone said diarrhea yet
    Offline

    1
    ReputationRep:
    double cheeseburger (gotta pick out the gherkins), medium fries and on a good day a fanta to wash it down and on an extra good day an apple pie.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by The Diplomat.)
    salad
    yeh fuarkin rite
    Offline

    2
    ReputationRep:
    nucdev hero guess what?!! I had McDonald's today fml. Missed it yesterday obvs so had to compensate today.
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by mango peeler)
    has anyone said diarrhea yet
    That is disgusting.
    Offline

    9
    ReputationRep:
    MILKSHAKE!
    (Preferably strawberry)
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by kandykissesxox)
    nucdev hero guess what?!! I had McDonald's today fml. Missed it yesterday obvs so had to compensate today.
    I just had it last night after 3 years boycott. I can still taste it. Should I be worried? :holmes: lol


    (Original post by fire_and_ice)
    That is disgusting.
    tell that to McD's boo :hand:
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by mango peeler)
    yeh fuarkin rite
    Lool hahaha deeadd!!

    You're so funny, man!
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by BrokenLife)
    Lool hahaha deeadd!!

    You're so funny, man!
    stawp sneaking up on meh
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Fillet o fish (only thing muslims can get) lool
    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by WBZ144)
    Haven't had McDs in ages but when I used to go there I would order either a Big Mac, a Quarter Pounder, a Double Cheeseburger or a Fillet o Fish with either a strawberry milkshake or a McFlurry. On very greedy days I would order two burgers.
    With a diet coke? Lol maybe I killed the joke

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by mango peeler)
    yeh fuarkin rite
    fight me
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by mango peeler)
    I just had it last night after 3 years boycott. I can still taste it. Should I be worried? :holmes: lol




    tell that to McD's boo :hand:
    You're the one comparing food to **** bruh, shouldn't you be the one complaining?
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by mango peeler)
    stawp sneaking up on meh
    I ain't no Amy












    Or maybe I am










    Hahaha joking
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by saba.saba)
    With a diet coke? Lol maybe I killed the joke

    Posted from TSR Mobile
    Oddly enough I tried to eat McDs today after nearly a year and felt physically sick, had to throw it away. Maybe I really have been put off
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by fire_and_ice)
    You're the one comparing food to **** bruh, shouldn't you be the one complaining?
    I wasn't comparing it to ****?
    I was saying after I eat it I get diarrhea....

    (Original post by BrokenLife)
    I ain't no Amy












    Or maybe I am










    Hahaha joking
    :ninja:
    Offline

    17
    ReputationRep:
    Chilli Veggie Wrap w/ No Mayo and Fries!
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by mango peeler)
    I wasn't comparing it to ****?
    I was saying after I eat it I get diarrhea....



    :ninja:
    Hahaha

    Mal, 'call me, call me! Can we go out on Saturday? Tell me, tell me'.:rofl::rofl::rofl:
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Break up or unrequited love?
    Useful resources
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.