Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

Black Rose Manor [Horror RPG Game] Watch

Announcements
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by homeland.lsw)
    oh so you trust him now...
    your loss...
    STOP PLAYing wiTH MY BRAIN T_T

    im just gonna drop Alexion off to bed and go to sleep
    iEthan i'll make you a makeshift bed with my pillow

    nightnight guys <3
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by z33)


    Spoiler:
    Show
    partly my fault
    Great gif :love:

    It almost makes me forget about Biryani007 - she will come running back to me
    • Thread Starter
    Offline

    21
    Yeah the butler is pretty tired of watching your butts
    Goodnight!!
    Spoiler:
    Show
    (Original post by Imperion)
    X
    (Original post by TheDiplomat.)
    X
    (Original post by acupofgreentea)
    x
    (Original post by trigggered)
    x
    (Original post by Alexion)
    x
    (Original post by somemightsay888)
    X
    (Original post by longshot100)
    x
    (Original post by Incredible97)
    x
    (Original post by BookBird)
    x
    (Original post by RainbowKiwi)
    X
    (Original post by Andy98)
    x
    (Original post by serah.exe)
    x
    (Original post by TheOtherSide.)
    x
    (Original post by Plagioclase)
    x
    (Original post by thecatwithnohat)
    x
    (Original post by AxelJohann)
    x
    (Original post by Blondie987)
    x
    (Original post by iEthan)
    x
    (Original post by Biryani007)
    x
    (Original post by BookBird)
    x
    or will it be a good night????
    • TSR Support Team
    • Clearing and Applications Advisor
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by homeland.lsw)
    Yeah the butler is pretty tired of watching your butts
    Goodnight!!or will it be a good night????
    Yes please thanks.

    EDIT: If anybody's interested, it was not a good night
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Plagioclase)
    Yes please thanks.
    You missed everything, Plague!
    Spoiler:
    Show
    I'm a ghost now
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by z33)
    Spoiler:
    Show


    (Original post by z33)
    im just gonna drop Alexion off to bed and go to sleep

    nightnight guys <3
    My saviour :lovehug:

    Sleep sweet z33
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by homeland.lsw)
    I think he slipped in bookbird's vomit and urine
    Edit:Apparently it was biryani
    Sure
    Ok eww

    DAMMIT BookBird !!! Ugh I thought it was funny before but now it's on me too ewwww

    z33 you're off the hook apparently
    • Very Important Poster
    • Study Helper
    Offline

    21
    (Original post by CoolCavy)
    back for a sec to post this for you although at first i thought you were talking about this Black Rose :love: xD

    Imperion can take my spot :yep: xx

    * really actually goes back to art xD :getmecoat: *

    :lovehug:
    What is this? :ninja:
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by Alexion)
    Ok eww

    DAMMIT BookBird !!! Ugh I thought it was funny before but now it's on me too ewwww

    z33 you're off the hook apparently
    I am a walking pariah now :cry2:
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by rakish patel)
    HAHAHA somemightsay888 fam the kala jadu needs some refining :rofl:
    Oh **** lmao, I never got notifications for this :rofl:

    Nah fam, Guinea Pigs are known ingredients in love potions and vashikaran magic rituals, it was deliberate :yes:

    Also homeland.lsw am I still alive lol?
    • Thread Starter
    Offline

    21
    Yup
    (Original post by somemightsay888)
    Oh **** lmao, I never got notifications for this :rofl:

    Nah fam, Guinea Pigs are known ingredients in love potions and vashikaran magic rituals, it was deliberate :yes:

    Also homeland.lsw am I still alive lol?
    • Thread Starter
    Offline

    21
    Good Afternoon Everyone...
    Butler Jones here...
    I wanted to remind you all of the work you must get on with in Black Rose Manor...
    We must help iEthan and figure out the true powers of the Black Rose
    There will be an important meeting here at 9:30 pm sharp...
    If you are unable to attend please notify me...

    serah.exe
    The Diplomat.
    thecatwithnohat
    Axel Johann
    Incredible97
    TheOtherSide.
    Blondie987
    Imperion
    tri99ered
    Alexion
    longshot100
    RainbowKiwi
    z33
    acupofgreentea
    somemightsay888
    iEthan
    Andy98
    Plagioclase
    Biryani007
    BookBird

    Spoiler:
    Show
    Tonight I would like to include everyone...
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by homeland.lsw)
    x
    9.30pm? You got it gov'ner :lockstock:
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by homeland.lsw)
    Good Afternoon Everyone...
    Butler Jones here...
    I wanted to remind you all of the work you must get on with in Black Rose Manor...
    We must help iEthan and figure out the true powers of the Black Rose
    There will be an important meeting here at 9:30 pm sharp...
    If you are unable to attend please notify me...

    serah.exe
    The Diplomat.
    thecatwithnohat
    Axel Johann
    Incredible97
    TheOtherSide.
    Blondie987
    Imperion
    tri99ered
    Alexion
    longshot100
    RainbowKiwi
    z33
    acupofgreentea
    somemightsay888
    iEthan
    Andy98
    Plagioclase
    Biryani007
    BookBird

    Spoiler:
    Show
    Tonight I would like to include everyone...
    Cool cool
    Offline

    13
    ReputationRep:
    I might be a bit late, going to a thing. Not that late though, half an hour tops.
    Offline

    16
    ReputationRep:
    That font size doe. Isn't he a hamster rn? :indiff:
    Offline

    19
    ReputationRep:
    Most likely won't be able to make it at 9.30pm sharp - I'm probably gonna be late.

    homeland.lsw
    • Study Helper
    • Welcome Squad
    Offline

    17
    ReputationRep:
    homeland.lsw I might attend, although I am slightly, y'know....DEAD :evilstare:
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by homeland.lsw)
    x
    Hey I've got chem cwk due tomorrow
    should check in at 10 or 10:30
    acupofgreentea cover me plz!!

    (Original post by Imperion)
    That font size doe. Isn't he a hamster rn? :indiff:
    ***guinea pig
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by z33)
    Hey I've got chem cwk due tomorrow
    should check in at 10 or 10:30
    acupofgreentea cover me plz!!



    ***guinea pig
    Same shizzle
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    How are your GCSEs going so far?
    Useful resources

    Quick Link:

    Unanswered Forum Games Threads

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.