Turn on thread page Beta
    Offline

    17
    ReputationRep:
    Dear Abaya(s)

    Thanks for having my back when all my other clothes seem to fail me,

    Love,
    me.
    • #2
    #2

    Dear you,

    I can not believe you, what a incredibly selfish, self centred and evil human being you are.
    God help you because you seriously need help, I should of seen it coming but like you said I hope too much, I just wish that she sees your intentions and doesnt fall rock bottom for you like I did.


    Disgusted,
    me
    Offline

    6
    ReputationRep:
    Dear you,

    I only met you last week and I don't want to rush things but I'm so happy! For once in my life I like a girl who likes me back. I love you and I'm gonna enjoy every second of it.

    First positive thing I write here yay.
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by iEthan)
    Dear you,

    I don't know why I put up with you for so long, or how I managed to be so naive as to not notice just how incredibly awful you are — it took a lot for me to finally see. You are frankly one of the worst people I've ever met and I hope never to see you again. Why did I waste nearly a year of my life with you? These past few months have been amazing.

    Amazing without you.

    xoxo,
    me
    is that sarcasm
    • Section Leader
    • Peer Support Volunteers
    • Clearing and Applications Advisor
    Offline

    21
    ReputationRep:
    Section Leader
    Peer Support Volunteers
    Clearing and Applications Advisor
    (Original post by fatima1998)
    is that sarcasm
    In what way?
    • #1
    #1

    Dear myself.
    you idiot -_-
    lol you are a joke :/

    me
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by iEthan)
    In what way?
    ermmm - it was pretty strong
    • Section Leader
    • Peer Support Volunteers
    • Clearing and Applications Advisor
    Offline

    21
    ReputationRep:
    Section Leader
    Peer Support Volunteers
    Clearing and Applications Advisor
    (Original post by fatima1998)
    ermmm - it was pretty strong
    Nope or I would have picked up on it! No, the message is entirely serious!
    Offline

    16
    ReputationRep:
    Dear You,

    I get jealous sometimes.

    Me.
    • #2
    #2

    Dear you,

    Why am I waiting for your reply again?! ugh:banghead:

    who else,
    me
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by iEthan)
    Nope or I would have picked up on it! No, the message is entirely serious!
    OMG!!! really
    ermm :nyoron:
    wondering who it can be but its your personal life so nope
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by Anonymous)
    Dear you,

    Why am I waiting for your reply again?! ugh:banghead:

    who else,
    me
    Aww this is sad..bless you
    • Section Leader
    • Peer Support Volunteers
    • Clearing and Applications Advisor
    Offline

    21
    ReputationRep:
    Section Leader
    Peer Support Volunteers
    Clearing and Applications Advisor
    (Original post by fatima1998)
    OMG!!! really
    ermm :nyoron:
    wondering who it can be but its your personal life so nope
    My awful ex girlfriend
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by iEthan)
    My awful ex girlfriend
    OMG :yikes:
    that almost made me cry :cry2:
    for a 1.5min i was pity on that person :nothing:
    but when you told me it was your ex - its sooooo bad, can't blv someone can do worst with you, you are sooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooo lovable person :yep::lovehug:
    your ex must be a disaster :y:
    • Section Leader
    • Peer Support Volunteers
    • Clearing and Applications Advisor
    Offline

    21
    ReputationRep:
    Section Leader
    Peer Support Volunteers
    Clearing and Applications Advisor
    (Original post by fatima1998)
    OMG
    that almost made me cry
    for a 1.5min i was pity on that person
    but when you told me it was your ex - its sooooo bad, can't blv someone can do worst with you, you are sooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooo lovable person
    your ex must be a disaster
    It's not that deep lovely! She's out of my life :giggle: just felt sentimental so wanted to tell the world how much better off I am without her negativity and lies :yep:
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by iEthan)
    It's not that deep lovely! She's out of my life :giggle: just felt sentimental so wanted to tell the world how much better off I am without her negativity and lies :yep:
    awww...
    well i am happy that its all vanished
    • Section Leader
    • Peer Support Volunteers
    • Clearing and Applications Advisor
    Offline

    21
    ReputationRep:
    Section Leader
    Peer Support Volunteers
    Clearing and Applications Advisor
    (Original post by fatima1998)
    awww...
    well i am happy that its all vanished
    I am too!
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by iEthan)
    I am too!
    great :five:
    any new one
    • Section Leader
    • Peer Support Volunteers
    • Clearing and Applications Advisor
    Offline

    21
    ReputationRep:
    Section Leader
    Peer Support Volunteers
    Clearing and Applications Advisor
    (Original post by fatima1998)
    great :five:
    any new one
    A new girlfriend? Oh god no :lol:
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by iEthan)
    A new girlfriend? Oh god no :lol:
    haha! whynot
 
 
 
Reply
Submit reply
Turn on thread page Beta
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Updated: August 15, 2018
The home of Results and Clearing

2,442

people online now

1,567,000

students helped last year
Poll
How are you feeling about GCSE results day?

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.