Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

What is your fave sandwich? Watch

Announcements
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by ivy.98)
    omg you guys i shouldnt have clicked on this thread ffs :emo::emo::emo:
    might as well just go to tescos now to get a BLT, i dont wanna suffer any longer ;.;
    1 word
    Spoiler:
    Show
    SHARE
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by MrsSheldonCooper)
    Pm me nowwww
    Guys, quit hiking my thread - this ain't POF!
    Just kiddin', carry on - it's great to see love blossom 😎
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Anything with chicken in there somewhere.
    Offline

    16
    ReputationRep:
    Crispy chicken, bacon, lettuce and mayo
    Offline

    17
    ReputationRep:
    Chicken or anything with sea food. Prefer smoked Salmon actually
    Offline

    11
    ReputationRep:
    (Original post by Alexion)
    Spoiler:
    Show
    if my life was a meme, it would be this one.

    (Original post by Student403)
    1 word
    Spoiler:
    Show
    SHARE
    the same way you always share your mega mac with me yeah?
    Spoiler:
    Show
    NAH M8 ur funny :hand:
    • Political Ambassador
    • PS Reviewer
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Assuming we are talking about ones we can make at home, I tend to most frequently eat tuna sandwiches or ham, cheese and mustard/pickle sandwiches. Chip butties may be the winner though I rarely have them and sausage sandwiches are up there.
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by ivy.98)
    if my life was a meme, it would be this one.


    the same way you always share your mega mac with me yeah?
    Spoiler:
    Show
    NAH M8! :hand:
    Fair play :laugh:
    Spoiler:
    Show
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by ivy.98)
    if my life was a meme, it would be this one.
    I'm making myself hungry too... haven't had bacon in weeks :cry2:

    plz send help
    • TSR Support Team
    Offline

    19
    ReputationRep:
    Roast beef sandwich with lettuce, red onion and mayo.

    Posted from TSR Mobile
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by ByronicHero)
    Assuming we are talking about ones we can make at home, I tend to most frequently eat tuna sandwiches or ham, cheese and mustard/pickle sandwiches. Chip butties may be the winner though I rarely have them and sausage sandwiches are up there.
    When I started the topic I didn't specify if it's a homemade or bought sandy witch. All yours listed though sound good 😎
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Alexion)
    I'm making myself hungry too... haven't had bacon in weeks :cry2:

    plz send help
    I suggest you call 999, I've heard they can be very helpful 😎
    Offline

    11
    ReputationRep:
    (Original post by Student403)
    Fair play :laugh:
    Spoiler:
    Show
    LOOOOL im acc dying at this gif XDD

    you should never mess with me over food.. you will see why. *evil laugh*

    expect tears m8

    (Original post by Alexion)
    I'm making myself hungry too... haven't had bacon in weeks :cry2:

    plz send help
    omg WHAT is wrong with you :indiff::indiff::indiff:

    youre missing out on so much
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by Drez999)
    I suggest you call 999, I've heard they can be very helpful 😎
    "Hello operator?"
    "Which service do you require?"
    "All of them plz"
    "Uh... what is your emergency?
    "I need bacon"
    "Sorry?"
    "GIVE ME BACON... hello? hello???"
    Offline

    18
    ReputationRep:
    BLT + BJ on the side
    Offline

    18
    ReputationRep:
    ham, lettuce and onions and if im feeling funky, il add some sweetcorn
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by ivy.98)
    LOOOOL im acc dying at this gif XDD

    you should never mess with me over food.. you will see why. *evil laugh*

    expect tears m8



    omg WHAT is wrong with you :indiff::indiff::indiff:

    youre missing out on so much
    I have seen why and I don't like it
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by Foo.mp3)
    BLT + BJ on the side
    Ben and Jerry's ice cream to complement, I like your style
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Alexion)
    "Hello operator?"
    "Which service do you require?"
    "All of them plz"
    "Uh... what is your emergency?
    "I need bacon"
    "Sorry?"
    "GIVE ME BACON... hello? hello???"
    That was sooo LOL I had to rep you. 😎
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Foo.mp3)
    BLT + BJ on the side
    BJ on side? Is that an extra? How much 😎
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Should Spain allow Catalonia to declare independence?
    Useful resources
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.