Turn on thread page Beta

Valentine's Day watch

Announcements
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by undercxver)
    You only have one biwi, stay loyal par-dada ji.



    What's Enjala par-dadi ji? :confused: Is this a Gujarati word I'm unaware of?
    Lmao these hoes ain't loyal :mob: ( not that he's a hoe :mmm:)

    Oh "Angel" 🙂 (Switching to iPhone emoji just to annoy you😆)
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by kandykissesxox)
    Lmao these hoes ain't loyal :mob: ( not that he's a hoe :mmm:)

    Oh "Angel" 🙂 (Switching to iPhone emoji just to annoy you😆)
    Loool
    Hero will always be loyal to his Biwi
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by Fugey123)
    What have you lovely people got planned for Valentine's Day?
    My birthday! :P
    Offline

    0
    ReputationRep:
    I forgot! I need to buy my valentine some flowers... Or chocolate. I never know what to buy on valentine's day. It's so hard to shop for myself...
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by kandykissesxox)
    Lmao these hoes ain't loyal :mob: ( not that he's a hoe :mmm:)

    Oh "Angel" 🙂 (Switching to iPhone emoji just to annoy you😆)
    Or is he?

    Oh awwww. :hugs: You guys need to teach me more Gujarati words, I'm surprised par-dada ji still hasn't taught me any. :dry:
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by undercxver)
    Or is he?

    Oh awwww. :hugs: You guys need to teach me more Gujarati words, I'm surprised par-dada ji still hasn't taught me any. :dry:
    Because, meri pyaari si gudiya, you haven't asked me. smh
    Offline

    1
    ReputationRep:
    Might treat myself to a posh ****.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by nucdev)
    Because, meri pyaari si gudiya, you haven't asked me. smh
    Loool so cute hero !! Teach her
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by nucdev)
    Because, meri pyaari si gudiya, you haven't asked me. smh
    Well then, can you teach me Gujarati please?
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by kandykissesxox)
    Loool so cute hero !! Teach her
    Ain't she just lol

    (Original post by undercxver)
    Well then, can you teach me Gujarati please?
    Yes, but I thought you wanted to become fluent in Hindi first? :curious:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by nucdev)
    Ain't she just lol



    Yes, but I thought you wanted to become fluent in Hindi first? :curious:
    How about a compromise? "Hinjarati" LMFAO
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by kandykissesxox)
    How about a compromise? "Hinjarati" LMFAO
    :lol:

    Well you can teach her that one since you and your bro seem to be more adept at speaking it :teehee:

    :laugh:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by nucdev)
    :lol:

    Well you can teach her that one since you and your bro seem to be more adept at speaking it :teehee:

    :laugh:
    omg lol whatever
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by nucdev)
    Ain't she just lol
    You talking about me? :ninja:

    (Original post by nucdev)
    Yes, but I thought you wanted to become fluent in Hindi first? :curious:
    I want to be able to read and write it. How will you teach me that?

    I was talking about my mum about it and she said this Summer she will teach me, I will see about that.
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by undercxver)
    You talking about me? :ninja:

    I want to be able to read and write it. How will you teach me that?

    I was talking about my mum about it and she said this Summer she will teach me, I will see about that.
    Of course I am

    By spamming your VM wall with lots of Hindi and asking you to work it out and respond.
    It will be like having your personal Babaji Hindiwale :rofl:
    Offline

    12
    ReputationRep:
    I was going to ask someone if they wanted to do something but I was too scared so I'm probably going to do some volunteer work that day to keep me busy.
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by nucdev)
    Of course I am

    By spamming your VM wall with lots of Hindi and asking you to work it out and respond.
    It will be like having your personal Babaji Hindiwale :rofl:
    Oh aww :hugs:

    Alrighty but you need to tell me what sound each letter would make to help me.

    Spoiler:
    Show
    Irrelevant but, I've seen so many people say VM wall or wall and I instantly think this isn't Facebook yaar. :facepalm:
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by undercxver)
    Oh aww :hugs:

    Alrighty but you need to tell me what sound each letter would make to help me.
    Spoiler:
    Show
    Irrelevant but, I've seen so many people say VM wall or wall and I instantly think this isn't Facebook yaar. :facepalm:
    :hugs:

    Fine, will do.
    Spoiler:
    Show
    It's OBVIOUSLY much better than Fb smh
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by nucdev)
    :hugs:

    Fine, will do.
    Spoiler:
    Show
    It's OBVIOUSLY much better than Fb smh
    I forgot how bad Facebook was. All that comes to mind is girls from my school using it to meet up with some wannabe roadmen. :puke:

    I agree, TSR is much better.
    Offline

    11
    ReputationRep:
    Don't believe in it:hand:
    Spoiler:
    Show
    Loool jks jks don't kill me. But still i refuse to acknowledge it until i become unsingle
 
 
 
Reply
Submit reply
Turn on thread page Beta
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Updated: February 15, 2016
Poll
Do you think parents should charge rent?

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.