Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

If you could say Happy Valentines Day to one TSR member, who would it be? Watch

Announcements
    Offline

    1
    ReputationRep:
    Hydeman :kiss:
    Offline

    18
    (Original post by lawyer12345)
    Hydeman :kiss:
    :creep:

    Spoiler:
    Show
    Thanks.
    Spoiler:
    Show
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Hydeman)
    :creep:
    u snake
    Offline

    18
    (Original post by lawyer12345)
    u snake
    I didn't mean the tag as, 'I'd like to say Happy Valentine's Day to drowzee.' I meant it as, 'look, drowzee, your significant other is into me too :ahee:.' :laugh:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Hydeman)
    I didn't mean the tag as, 'I'd like to say Happy Valentine's Day to drowzee.' I meant it as, 'look, drowzee, your significant other is into me too :ahee:.' :laugh:
    yes, I'm not retarded :erm:


    i meant "u snake" because you snaked me out to Drowzee by showing her my declaration of affection for you
    Offline

    3
    ReputationRep:
    I'm bound to miss someone and I'm not gonna tag people but:

    Spoiler:
    Show

    Spoiler:
    Show

    Spoiler:
    Show

    Spoiler:
    Show

    acupofgreentea
    Blondie987
    thecatwithnohat
    Hydeman
    z33
    the bear
    ivy.98
    CoolCavy
    IFoundWonderland
    Andy98
    SeanFM
    Student403
    TeeEm
    nucdev
    callum_law (begrudgingly)
    Byronic Hero
    anon_98
    ravioliyears
    Alexion
    BrokenLife
    somemightsay888
    mkap
    Zargabaath
    The_Lonely_Goatherd
    iEthan
    Jenx301
    TheonlyMrsHolmes
    Indeterminate
    Serah.exe
    homeland.lsw
    Plagioclase
    TNTT
    undercxver
    Kvothe the arcane (apart from when he said my post was spam)

    There are probably so many more but these are the people I could think of ottomh



    Offline

    18
    (Original post by lawyer12345)
    yes, I'm not retarded :erm:


    i meant "u snake" because you snaked me out to Drowzee by showing her my declaration of affection for you
    Oh. Sorry about that. :innocent:
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by Ethereal World)
    I'm bound to miss someone and I'm not gonna tag people but:
    Spoiler:
    Show

    Aww thank you, Ethereal! Same for you!

    But...






































    Forever alone
    Offline

    2
    @Origami Bullets. Already have.

    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by BrokenLife)
    Aww thank you, Ethereal! Same for you!

    But...


    Forever alone
    Explore dat bi side and come here darling :perv:

    Spoiler:
    Show
    kidding, don't freak out
    Spoiler:
    Show

    not kidding really :sexface:
    Offline

    18
    (Original post by Ethereal World)
    I'm bound to miss someone and I'm not gonna tag people but:
    Spoiler:
    Show

    You have a pretty extensive list of friends.
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Hydeman)
    You have a pretty extensive list of friends.
    I just started and then couldn't stop. Shouldn't have even started. Anything. Ever.

    And I basically just listed all the people who tolerate me
    Offline

    14
    ReputationRep:
    To all the grills
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by Ethereal World)
    Explore dat bi side and come here darling :perv:
    Hahahaha deeaadd!!:rofl::rofl:





































    But no seriously I'm coming:sexface:























    Haha jk





























    :sexface:
    Offline

    3
    (Original post by Ethereal World)
    I just started and then couldn't stop. Shouldn't have even started. Anything. Ever.

    And I basically just listed all the people who tolerate me
    This was what happened when I tried to write my list. :lol:

    You were on it, of course. :awesome:
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by Ethereal World)
    I'm bound to miss someone and I'm not gonna tag people but:
    Spoiler:
    Show

    I smell a 20some :ahee:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Honestly, i wouldn't say Happy Valentines Day to anyone from here as i'm not here often enough, and i am literally on friendly terms with no one, so it would just be weird if i did....

    However, with whatever limited interaction i've had with these boards, the following have seemed interesting for various reasons with their views, etc, so probably them as i think they'd be fun to get to know.

    To the ladies below, sorry, this probably comes across a little weird as we've had little to no interaction, haha...


    TyrionLannister queen-bee Dinaa
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by BrokenLife)
    Hahahaha deeaadd!!:rofl::rofl:





































    But no seriously I'm coming:sexface:























    Haha jk





























    :sexface:
    OMG I'm dying now. :toofunny:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Student403)
    I smell a 20some :ahee:
    #tsrswingerssociety

    #lifegoals
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by Ethereal World)
    OMG I'm dying now. :toofunny:
    Dying?






































    But but... we were to explore our bi side:perv:





















    Smh not even a bi or lesbian



























    :sexface:
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    How are your GCSEs going so far?
    Useful resources
    AtCTs

    Ask the Community Team

    Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

    Welcome Lounge

    Welcome Lounge

    We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.