Turn on thread page Beta
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Good c:
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Haha woah...yeah definitely not a hobbit then! :rofl:

    Posted from TSR Mobile
    Hahaha :rofl: By the looks of things I have hugely underestimated SassKing in many ways
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Amellia123)
    Hahaha :rofl: By the looks of things I have hugely underestimated SassKing in many ways
    Haha :lol:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    15
    ReputationRep:
    haha don't tell me you're a giant too Matrix - I'm probably the smallest person on the thread :lol:
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Amellia123)
    haha don't tell me you're a giant too Matrix - I'm probably the smallest person on the thread :lol:
    Haha no...I'm not a giant :lol:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Amellia123)
    Hiii Everyone!! Amellia has returned from school How has everyones days been? :hugs:

    Matrix123 CleverSquirrel FrenchUnicorn SassKing13 Andy98 alishba-rosex

    Hi my day has been exhausting, but the mocks are finally over!! so tired though, wbu? And I accepted the sc
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Haha no...I'm not a giant :lol:

    Posted from TSR Mobile
    But the question is.... are you taller than me? :lol:

    (Original post by alishba-rosex)
    Hi my day has been exhausting, but the mocks are finally over!! so tired though, wbu? And I accepted the sc
    Hii! Aww yay congratulations on finishing your mocks! Haha thank you! Ahh I'm excited for my trip to Portsmouth tomorrow! what are you up to?
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Amellia123)
    But the question is.... are you taller than me? :lol:



    Hii! Aww yay congratulations on finishing your mocks! Haha thank you! Ahh I'm excited for my trip to Portsmouth tomorrow! what are you up to?
    Haha we shall never know... :lol:

    Ooh are you visiting the uni?

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Haha we shall never know... :lol:

    Ooh are you visiting the uni?

    Posted from TSR Mobile
    Hahaha ahh well - the suspense is killing me :lol:

    And yes I am Oww I'll miss you lot tomorrow Don't be having too much fun without me!
    Spoiler:
    Show
    :naughty:
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Amellia123)
    But the question is.... are you taller than me? :lol:



    Hii! Aww yay congratulations on finishing your mocks! Haha thank you! Ahh I'm excited for my trip to Portsmouth tomorrow! what are you up to?

    Thank you:hugs: I haven't visited Portsmouth in ages, hope you have fun and not much, in my pj's and so tired lol, what about you?
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by alishba-rosex)
    Thank you:hugs: I haven't visited Portsmouth in ages, hope you have fun and not much, in my pj's and so tired lol, what about you?
    You are most welcome :hugs: Haha thank you! Haha same actually, I love sitting around in my pjs... so comfy I'm just sneaking around on here for bit before I get my stuff ready for tomorrow
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Amellia123)
    You are most welcome :hugs: Haha thank you! Haha same actually, I love sitting around in my pjs... so comfy I'm just sneaking around on here for bit before I get my stuff ready for tomorrow
    Ikr I love my pj's:yep: and ooh, what's happening tomorrow?
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Amellia123)
    Hahaha ahh well - the suspense is killing me :lol:

    And yes I am Oww I'll miss you lot tomorrow Don't be having too much fun without me!
    Spoiler:
    Show
    :naughty:
    What!?:eek: no, master, you must not die! Your noble followers will save a prayer for you

    Ooh have fun! Awww well we all know how much Amellia loves her revision - so yes, I will be having fun without you...sorry :lol:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by alishba-rosex)
    Ikr I love my pj's:yep: and ooh, what's happening tomorrow?
    Haha same!! I have to get the train at 5.00AM :lol: which means I have to get up at 4
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    What!?:eek: no, master, you must not die! Your noble followers will save a prayer for you

    Ooh have fun! Awww well we all know how much Amellia loves her revision - so yes, I will be having fun without you...sorry :lol:

    Posted from TSR Mobile
    :rofl:
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    What!?:eek: no, master, you must not die! Your noble followers will save a prayer for you

    Ooh have fun! Awww well we all know how much Amellia loves her revision - so yes, I will be having fun without you...sorry :lol:

    Posted from TSR Mobile
    Hahaha :eek: why thank you

    Haham taking revision with me on the train (yay) which I have to catch a 5AM :lol: oh no Matrix how could you even say that
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by SassKing13)
    :rofl:
    Don't know what you're laughing at - that includes you too! My noble followers
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Amellia123)
    But the question is.... are you taller than me? :lol:



    Hii! Aww yay congratulations on finishing your mocks! Haha thank you! Ahh I'm excited for my trip to Portsmouth tomorrow! what are you up to?


    Of course you are. You've got Crocodiles on your IPod for the occasion.

    :rofl:

    In all seriousness, have a great time
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by SassKing13)
    [/b]

    Of course you are. You've got Crocodiles on your IPod for the occasion.

    :rofl:

    In all seriousness, have a great time
    Haha yes I do - and all 3 of my Duran Duran albums, My dads 4 Clash albums and any other listenable music in the house :rofl:

    Haha aww thanks SassKing! I hope you have an awesome weekend!
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Amellia123)
    Haha same!! I have to get the train at 5.00AM which means I have to get up at 4

    Aw, poor you! - I hate waking up early, I always feel sleep deprived:lol:
 
 
 

2,937

students online now

800,000+

Exam discussions

Find your exam discussion here

Poll
Should predicted grades be removed from the uni application process
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.