Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
x Turn on thread page Beta
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Haha the deciding experiment...such a life changing event for Amellia this evening. Both Duran Duran's no.1 fan and General of the 501st Legion, she takes a leap of faith with this truly significant investigation...

    Seriously don't know what's wrong with me! :rofl:

    Posted from TSR Mobile
    Ahahahahahaha :rofl: I'm crying :lol: No don't worry you are hilarious Matrix
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by SassKing13)
    PRSOM again :rofl:
    :lol:
    (Original post by Amellia123)
    Ahahahahahaha :rofl: I'm crying :lol: No don't worry you are hilarious Matrix
    :rofl:
    Haha I'm glad you find it funny! :lol:


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Amellia123)
    Hahaha who actually started it? I have a feeling it was you but cant remember :lol:
    I really should - can I phone a friend on this one?

    Hahaha :rofl: yes apart from the Bond is total wise ass to him :lol: :rofl:
    I think it was me, yeah... Not too sure :lol:

    I'm sorry Amellia, this is a quest that you and only you must embark on alone. It will test you, your mental and physical capabilities will be pushed to their very limits.

    Hahaha :lol:
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by SassKing13)
    I think it was me, yeah... Not too sure :lol:

    I'm sorry Amellia, this is a quest that you and only you must embark on alone. It will test you, your mental and physical capabilities will be pushed to their very limits.

    Hahaha :lol:
    Haha PRSOM! Are you still talking about the rice pudding? :lol:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Haha PRSOM! Are you still talking about the rice pudding? :lol:

    Posted from TSR Mobile
    :rofl:

    I'm telling Amellia about the quest she must embark on to find the greatest homemade rice pudding recipe known to humankind :rofl:
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Amellia123)
    alishba-rosex did you want Squirrel and me to add you to the whatsap group? Id have sent you a snapchat but it isn't working! :lol:

    Hey Amelia, I tried sending you a snapchat, did it work?
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by SassKing13)
    :rofl:

    I'm telling Amellia about the quest she must embark on to find the greatest homemade rice pudding recipe known to humankind :rofl:
    Haha ah yes - it really will test her limits. Are you sure she is ready? :lol:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Haha the deciding experiment...such a life changing event for Amellia this evening. Both Duran Duran's no.1 fan and General of the 501st Legion, she takes a leap of faith with this truly significant investigation...

    Seriously don't know what's wrong with me! :rofl:

    Posted from TSR Mobile
    that was beautifully written, it brought a tear to my eye :')
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Haha ah yes - it really will test her limits. Are you sure she is ready? :lol:

    Posted from TSR Mobile
    SassKing believes she is, yes. You are part of the high council Matrix. What say you on this most important matter? :lol:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by alishba-rosex)
    Hey Amelia, I tried sending you a snapchat, did it work?
    I'm afraid not - shall I PM you my number instead?
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by SassKing13)
    I think it was me, yeah... Not too sure :lol:

    I'm sorry Amellia, this is a quest that you and only you must embark on alone. It will test you, your mental and physical capabilities will be pushed to their very limits.

    Hahaha :lol:
    Hahahaha :lol:

    Hmmm.... physical is fine, mental not so fine :rofl: Do I get help from another 00 agent?

    (Original post by Matrix123)
    :lol:


    :rofl:
    Haha I'm glad you find it funny! :lol:


    Posted from TSR Mobile
    Hahaha :rofl: of course
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Amellia123)
    I'm afraid not - shall I PM you my number instead?

    Yeah that would be great
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Amellia123)
    Hahahaha :lol:

    Hmmm.... physical is fine, mental not so fine :rofl: Do I get help from another 00 agent?


    Hahaha :rofl: of course
    I am sorry Amellia, you must embark on this journey alone :rofl:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Haha ah yes - it really will test her limits. Are you sure she is ready? :lol:

    Posted from TSR Mobile
    Of course I am ready - bring on the challenge!! :lol:

    (Original post by CleverSquirrel)
    that was beautifully written, it brought a tear to my eye :'
    Same - so touching
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by SassKing13)
    SassKing believes she is, yes. You are part of the high council Matrix. What say you on this most important matter? :lol:
    :rofl: Matrix knows I'm ready :rofl:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by alishba-rosex)
    Yeah that would be great
    Okay sure! two seconds

    (Original post by SassKing13)
    I am sorry Amellia, you must embark on this journey alone :rofl:
    Alone? well that's mean - I'm going to be so lonely :rofl:
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by CleverSquirrel)
    that was beautifully written, it brought a tear to my eye :')
    Yes, it really does go straight to the heart doesn't it? I thought of it in David Attenborough's voice :lol:
    (Original post by SassKing13)
    SassKing believes she is, yes. You are part of the high council Matrix. What say you on this most important matter? :lol:
    I'm glad to hear that Amellia is ready for such a drastic change in her life. Hmm...:beard:

    I, Matrix, member of the high council, agree with Grand Master, SassKing. Amellia. Is. Ready.


    Woah! Is it weird I found something I wrote cool? :rofl:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Amellia123)
    :rofl: Matrix knows I'm ready :rofl:
    Then it is decided...

    The journey begins.

    :lol:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by SassKing13)
    Then it is decided...

    The journey begins.

    :lol:
    First quest? Do get any leads? Come on M, do your job :lol: When do I get my Walter PPK issued?
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Amellia123)
    Okay sure! two seconds



    Alone? well that's mean - I'm going to be so lonely :rofl:
    :rofl: If you pass this quest, you can take a friend on the next one :lol:
 
 
 
Poll
Are you going to a festival?
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.