Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by greatguy353)
    Then why did you ask? :rofl:
    I don't know :rofl: How have you been GG?
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by SassKing13)
    I was literally on the edge of my seat with anticipation.
    Amellia...such a let down
    (Original post by Amellia123)
    hahaha :lol: yep you are!!


    Ikr, I have to be careful who I train in the ways of the force... :ahee:



    hahaha phew! was worried it would be a wasted/dead joke :lol:

    Same - ive been watching them everyweek! (even though ive seen them all best part of 100 times)
    Haha of course...choose wisely - the power comes from within :yep:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Amellia is off to bed as it is very much past her bedtime...

    Goodnight everyone!! :hugs:

    SassKing13 Matrix123 FrenchUnicorn CleverSquirrel
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Amellia...such a let down


    Haha of course...choose wisely - the power comes from within :yep:

    Posted from TSR Mobile
    How dare you Matrix! :eek:

    of course!!
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Amellia123)
    Amellia is off to bed as it is very much past her bedtime...

    Goodnight everyone!! :hugs:

    SassKing13 Matrix123 FrenchUnicorn CleverSquirrel
    Goodnight! :hugs:
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by SassKing13)
    :rofl:

    (Original post by Amellia123)
    Oh no sorry Matrix!



    don't pull that face with me or you will never graduate as a padawan


    The sarcasm in that :lol:

    How could I forget the first film??

    Dr. :naughty:
    It's alright, my tears have just about dried up...
    (Original post by Andy98)
    You're welcome

    Posted from TSR Mobile
    :hugs:
    (Original post by SassKing13)
    :rofl:

    Sarcasm? Me? :lol:

    Oh my God :rofl: That one was so appropriate
    Haha why would anyone dare to even think you'd so much as think about being sarcastic? Gosh! :lol:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Amellia123)
    I don't know :rofl: How have you been GG?
    meh hit and miss.

    How have you been?
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Amellia123)
    Amellia is off to bed as it is very much past her bedtime...

    Goodnight everyone!! :hugs:

    SassKing13 Matrix123 FrenchUnicorn CleverSquirrel
    Goodnight! :hugs:
    (Original post by Amellia123)
    How dare you Matrix! :eek:

    of course!!
    Sorry too funny to let the moment pass!

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by SassKing13)
    Goodnight! :hugs:
    (Original post by Matrix123)


    It's alright, my tears have just about dried up...

    :hugs:


    Haha why would anyone dare to even think you'd so much as think about being sarcastic? Gosh! :lol:

    Posted from TSR Mobile
    Aahahahaha


    Night night!!! :hugs:
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by greatguy353)
    Cant believe yours keep this thread alive everynight.
    haha honestly i can't believe it either!! :rofl:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by greatguy353)
    meh hit and miss.

    How have you been?
    Not bad thanks -really need to go to bed though now - see you around GG!
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Amellia123)
    Aahahahaha


    Night night!!! :hugs:
    Laughing at my suffering? I see how it is!:unimpressed: :rofl:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Laughing at my suffering? I see how it is!:unimpressed: :rofl:

    Posted from TSR Mobile
    :rofl:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by CleverSquirrel)
    haha honestly i can't believe it either!! :rofl:
    This thread will never die by the looks of things lol.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Amellia123)
    Not bad thanks -really need to go to bed though now - see you around GG!
    Any excuse just to get away from me. :unimpressed:

    Spoiler:
    Show
    Night :jumphug:
    • Study Helper
    • Welcome Squad
    Offline

    18
    ReputationRep:
    Study Helper
    Welcome Squad
    (Original post by Amellia123)
    Aahahahaha


    Night night!!! :hugs:
    Imma pimp slap yo ass boy

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Andy98)
    Imma pimp slap yo ass boy

    Posted from TSR Mobile
    That was wonderfully written! :lol:


    Posted from TSR Mobile
    • Study Helper
    • Welcome Squad
    Offline

    18
    ReputationRep:
    Study Helper
    Welcome Squad
    (Original post by CleverSquirrel)
    That was wonderfully written! :lol:


    Posted from TSR Mobile
    I'm just a lyricist without a clue
    This is the only thing I know to do

    Posted from TSR Mobile
    • Thread Starter
    Offline

    14
    (Original post by Andy98)
    I'm just a lyricist without a clue
    This is the only thing I know to do

    Posted from TSR Mobile
    Hahaha that's cool ! :yep:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Andy98)
    I'm just a lyricist without a clue
    This is the only thing I know to do

    Posted from TSR Mobile
    And you seem to know how to woo
    How about a little rendezvous?

    Posted from TSR Mobile
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Brussels sprouts
    Useful resources
    AtCTs

    Ask the Community Team

    Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

    Welcome Lounge

    Welcome Lounge

    We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.