Turn on thread page Beta

Just talk to me :3 watch

Announcements
    • Thread Starter
    Offline

    15
    (Original post by Amellia123)
    Haha I'm just so forgetful sometimes! :hugs:
    Anwww That's cuuute :3 :hugs:
    • Community Assistant
    Offline

    21
    ReputationRep:
    Community Assistant
    (Original post by Hodor_van_Groot)
    I'm fabulous as always! A bit under the weather actually, but still farting rainbows and ****.

    What about you?
    haha good!! being fabulous is always ... well fabulous!!

    aw no!! here's a hug :hugs:

    yeah not too bad thanks!! I'm trying to do work but ermm not actually doing it hehe
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by CleverSquirrel)
    Dear friend, thank you for your kind gesture! I am looking forward to the Cranberry juice *jumps excitedly*

    Thank you once again for the banishing of the heels,now Bob and Peter the Hobbits can use the disposed off heels. *bows down*
    I shall leave for my quest now, and embark on my mission.. (It sounds like something from Pokemon, when you get sent out to find the legendary pokemons :lol:)
    No worries at all, it is merely a simple effort to bring out the inner (wacky) warrior in all of us. I believe this quest is the most important one shall make in their lifetime.



    I have no doubt they will :rofl:
    Good to hear! Don't forget to take the carton of cranberry juice with you!

    Haha yeah it does :lol:
    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by SassKing13)
    Exactly that sort of thing :rofl:
    Haha I'm just thinking of The Magnificent Seven now :rofl:
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Amellia123)
    Haha I'm just thinking of The Magnificent Seven now :rofl:
    :lol:

    I want to watch that film actually... I really like Westerns
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by SassKing13)
    Ah, I'm glad I'm okay thank you How has your day been?
    Woo! That's great to hear meh, nothing too great before coming to this thread tbh. How about your day?
    (Original post by Amellia123)
    Aww Matrix don't cry! Its not me its :naughty: !!

    Hope you have had a good day Matrix!! :hugs:
    :cry: OK b...but it...it...follows me everywhere! It haunts me! What should I do?

    Oooh fear not!!!
    (Original post by SassKing13)
    Matrix! No!

    *throws you a crucifix to use against the emoji*
    Yaaayy! Thanks SassKing!:hugs:
    That take naughty emoji!

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Amellia123)
    Haha I'm just thinking of The Magnificent Seven now :rofl:
    The naughty emoji of doom...

    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by SassKing13)
    The naughty emoji of doom...

    Haha :rofl:

    Wow!!! I absolutely love the themetune! :ahee: I get way too excited whenever I hear it!!! :party: :woo:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Woo! That's great to hear meh, nothing too great before coming to this thread tbh. How about your day?

    :cry: OK b...but it...it...follows me everywhere! It haunts me! What should I do?

    Oooh fear not!!!


    Yaaayy! Thanks SassKing!:hugs:
    That take naughty emoji!

    Posted from TSR Mobile
    Hmmm, sorry to hear that. Mine has been okay, fairly average really Wasn't at College today.

    You need to throw water on it like in The Wizard Of Oz :rofl:
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Haha :rofl:

    Wow!!! I absolutely love the themetune! :ahee: I get way too excited whenever I hear it!!! :party: :woo:

    Posted from TSR Mobile
    :lol:

    It's a great film
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by SassKing13)
    Matrix! No!

    *throws you a crucifix to use against the emoji*
    SassKing.... :naughty: is not a vampire

    (Original post by SassKing13)
    :lol:

    I want to watch that film actually... I really like Westerns
    It is really really good! To be fair, all of Steve McQueen's films are awesome

    (Original post by FrenchUnicorn)
    Anwww That's cuuute :3 :hugs:
    Hahaha awww :hugs:
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by SassKing13)
    Hmmm, sorry to hear that. Mine has been okay, fairly average really Wasn't at College today.

    You need to throw water on it like in The Wizard Of Oz :rofl:
    Nothing too bad I guess. That's good! Haha, always nice to have a day off every now and again. :yep:

    Oh my gosh! Fantastic idea - we should definitely do that. Haha can you imagine, the last thing it does is that naughty finger shake before it fizzes away :lol:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by SassKing13)
    :lol:

    It's a great film
    Yeah it is! I really should watch it again some time soon. Hmm mental note taken
    (Original post by Amellia123)
    SassKing.... :naughty: is not a vampire



    It is really really good! To be fair, all of Steve McQueen's films are awesome



    Hahaha awww :hugs:
    Well...:erm:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Woo! That's great to hear meh, nothing too great before coming to this thread tbh. How about your day?

    :cry: OK b...but it...it...follows me everywhere! It haunts me! What should I do?

    Oooh fear not!!!


    Yaaayy! Thanks SassKing!:hugs:
    That take naughty emoji!

    Posted from TSR Mobile
    Its like in that weird film I cant remember the name of :lol: (helpful I know) You need to be like Harry Potter is with Voldemort in the final film - tell it that it will never know what friendship is:rofl:

    (Original post by SassKing13)
    The naughty emoji of doom...

    I was literally thinking of that when you sad Westerns.... :rofl:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Yeah it is! I really should watch it again some time soon. Hmm mental note taken


    Well...:erm:

    Posted from TSR Mobile
    Don't worry Matrix.... SassKing and Amellia are here for you :console:
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Amellia123)
    SassKing.... :naughty: is not a vampire



    It is really really good! To be fair, all of Steve McQueen's films are awesome



    Hahaha awww :hugs:
    No, but it is still the bringer of doom. It is so powerful that only religious means can defeat it.

    I've seen The Great Escape and a film of his called Nevada Smith. I still need to watch Bullitt
    Offline

    21
    ReputationRep:
    Goooooooood Evening! Boys, Girls, Women and Men!!!!!!!!
    Offline

    21
    ReputationRep:
    I might get banned of TSR so! Our time is short:cry::cry::cry::cry2::cry2::cry2:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by CleverSquirrel)
    haha good!! being fabulous is always ... well fabulous!!

    aw no!! here's a hug :hugs:

    yeah not too bad thanks!! I'm trying to do work but ermm not actually doing it hehe
    'Being fabulous is always fabulous.' - Quote of 2k16, I can smell a Pulitzer for that one!

    haha thanks :hugs:

    Tried hitting up Rihanna? She might be able to make you work work work work work....
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by SassKing13)
    No, but it is still the bringer of doom. It is so powerful that only religious means can defeat it.

    I've seen The Great Escape and a film of his called Nevada Smith. I still need to watch Bullitt
    But :naughty: is not a religious being SassKing.... God

    The Great Escape is brilliant! I like The Getaway and Papillon also (though I haven't watched them in a while).... and I keep meaning to watch Nevada Smith but never get round to it!!
 
 
 
Poll
Do you think parents should charge rent?
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.