Turn on thread page Beta
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Boss_Rhythm)
    But Uni is soo much pressure! Having to do essays, and so much more work...
    True - I guess it depends on what type of degree you choose but yeah

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by SassKing13)
    Good evening (The) Matrix! () a day in the life of SassKing was okay thanks (the certain someone has returned ). How was your day?
    Haha (The) Matrix! :rofl:

    That's great to hear! :yep:
    (Oooh we shall have to be careful with our whispering - has she showed any signs of understanding our plot? )
    A day in the life of (The :lol: ) Matrix was great thanks

    Posted from TSR Mobile
    • Study Helper
    • Welcome Squad
    Offline

    18
    ReputationRep:
    Study Helper
    Welcome Squad
    (Original post by Matrix123)
    Haha (The) Matrix! :rofl:

    That's great to hear! :yep:
    (Oooh we shall have to be careful with our whispering - has she showed any signs of understanding our plot? )
    A day in the life of (The :lol: ) Matrix was great thanks

    Posted from TSR Mobile
    Just made me realise something. If we had sex, my penis would be in The Matrix:ahee:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Andy98)
    You said new people

    Posted from TSR Mobile
    Ohhh haha yeah thought I'd might as well add that in - makes me sound more sociable

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Haha (The) Matrix! :rofl:

    That's great to hear! :yep:
    (Oooh we shall have to be careful with our whispering - has she showed any signs of understanding our plot? )
    A day in the life of (The :lol: ) Matrix was great thanks

    Posted from TSR Mobile
    :rofl: I'm probably going to call you that from now on
    (Unfortunately she has, it looks like we have been found out She mentioned it in a VM to me )
    (:lol:) That's good to hear!

    (I'm sure a day in the life of the actual Matrix would be very confusing, as the films are supposed to be confusing :rofl:)
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Andy98)
    Just made me realise something. If we had sex, my penis would be in The Matrix:ahee:

    Posted from TSR Mobile
    Oh my God :rofl:
    • Study Helper
    • Welcome Squad
    Offline

    18
    ReputationRep:
    Study Helper
    Welcome Squad
    (Original post by Matrix123)
    Ohhh haha yeah thought I'd might as well add that in - makes me sound more sociable

    Posted from TSR Mobile
    Ahhhh OK

    (Original post by SassKing13)
    Oh my God :rofl:


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Andy98)
    Just made me realise something. If we had sex, my penis would be in The Matrix:ahee:

    Posted from TSR Mobile
    HAHA! :rolleyes:
    (Original post by SassKing13)
    :rofl: I'm probably going to call you that from now on
    (Unfortunately she has, it looks like we have been found out She mentioned it in a VM to me )
    (:lol:) That's good to hear!

    (I'm sure a day in the life of the actual Matrix would be very confusing, as the films are supposed to be confusing :rofl:)
    Haha OK
    (Oh dear...why could she possibly pick up on our top secret discussions? :lol: )
    Haha yup
    (Original post by SassKing13)
    Oh my God :rofl:
    :lol:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Andy98)
    Ahhhh OK





    Posted from TSR Mobile
    Mmhmm :yep:

    Posted from TSR Mobile
    • Study Helper
    • Welcome Squad
    Offline

    18
    ReputationRep:
    Study Helper
    Welcome Squad
    (Original post by Matrix123)
    HAHA! :rolleyes:

    Haha OK
    (Oh dear...why could she possibly pick up on our top secret discussions? :lol: )
    Haha yup


    :lol:

    Posted from TSR Mobile
    :teehee:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    HAHA! :rolleyes:

    Haha OK
    (Oh dear...why could she possibly pick up on our top secret discussions? :lol: )
    Haha yup


    :lol:

    Posted from TSR Mobile

    (She has seen our secret messages Matrix :lol:)

    I have another gift

    Offline

    17
    ReputationRep:
    You really do have a talent for picking up on subtle things like that

    Posted from TSR Mobile
    • Study Helper
    • Welcome Squad
    Offline

    18
    ReputationRep:
    Study Helper
    Welcome Squad
    (Original post by Matrix123)
    You really do have a talent for picking up on subtle things like that

    Posted from TSR Mobile
    There's nothing subtle about me:sexface:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by SassKing13)

    (She has seen our secret messages Matrix :lol:)

    I have another gift

    Amellia is the best person everrrrrrr!!! :party:

    (Oohhhh dear! :cry: whoopsie daisy! )

    Haha I'll listen in a moment

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Andy98)
    There's nothing subtle about me:sexface:

    Posted from TSR Mobile
    Wooaahhh! OK I'll just accept that

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Hi hows is everything. Hope your doing ok!
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by niall kanemyass)
    Hi hows is everything. Hope your doing ok!
    HI! I am okay! HBU??? :hello:
    • Study Helper
    • Welcome Squad
    Offline

    18
    ReputationRep:
    Study Helper
    Welcome Squad
    (Original post by Matrix123)
    Wooaahhh! OK I'll just accept that

    Posted from TSR Mobile
    Haha

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    17
    ReputationRep:


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Hi! Haha thanks that's a pretty good song - I'm just slightly concerned about the way Nick laughed after getting bitten by the parrot. Haha is this one of your favourite Duran videos then?

    Posted from TSR Mobile
    MATRIXXXXXXXXXXX :jumphug: Amellia has missed you!! How have you been?

    Its not my favourite video - however its probably Simons best one :lol:
 
 
 
The home of Results and Clearing

4,486

people online now

1,567,000

students helped last year
Poll
Will you be tempted to trade up and get out of your firm offer on results day?
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.