Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Amellia123)
    Surely you aren't referring to.....
    Spoiler:
    Show
    wait for it
    Spoiler:
    Show
    any second
    Spoiler:
    Show
    duh
    Spoiler:
    Show
    duh
    Spoiler:
    Show
    DUHHHHH
    Spoiler:
    Show
    ready?
    Spoiler:
    Show
    or not
    Spoiler:
    Show
    here
    Spoiler:
    Show
    I
    Spoiler:
    Show
    come!
    Spoiler:
    Show
    :naughty:
    It cannot be whatever you're talking about because it isn't... :erm:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by SassKing13)
    :rofl: :rofl:



    That was terrifying.
    Did you honestly go through all of those spoilers? :rofl: I it was initially longer but I couldn't be bothered to make that many spoilers :lol:
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by SassKing13)
    :rofl: :rofl:



    That was terrifying.
    Ikr! :eek:
    (Original post by Amellia123)
    Hmm..... (for now) Haha Miss Matrix *lifts cap* :rofl:



    Ooh indeed :rofl: I nearly put HMS instead of HRH :lol: oops

    (no way!! People at school stay in till about 3 :rofl: I always get up at atleast 6.30 )
    Haha :rofl:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    It cannot be whatever you're talking about because it isn't... :erm:

    Posted from TSR Mobile
    Isn't what O'Matrix?
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Amellia123)
    Hmm..... (for now) Haha Miss Matrix *lifts cap* :rofl:



    Ooh indeed :rofl: I nearly put HMS instead of HRH :lol: oops

    (no way!! People at school stay in till about 3 :rofl: I always get up at atleast 6.30 )
    :rofl:

    I'm not a boat, God :rofl:

    (Haha yep :lol: God, I couldn't do that! :lol:)
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Ikr! :eek:


    Haha :rofl:

    Posted from TSR Mobile
    In my best Australian accent (God my uncle would kill me :rofl: ) G'day mate
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Amellia123)
    Did you honestly go through all of those spoilers? :rofl: I it was initially longer but I couldn't be bothered to make that many spoilers :lol:
    Every last one :rofl:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by SassKing13)
    :rofl:

    I'm not a boat, God :rofl:

    (Haha yep :lol: God, I couldn't do that! :lol:)
    Compare THEE MIGHTY HRH SASSKING to a boat? I would have been referring to HMS Victory but there you go (no I don't understand me either)

    (Oh My God - I swear some people just live in bed :rofl: )
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Amellia123)
    Isn't what O'Matrix?
    Don't O'Matrix me!
    (Original post by SassKing13)
    :rofl:

    I'm not a boat, God :rofl:

    (Haha yep :lol: God, I couldn't do that! :lol:)
    Gosh, Amellia! :rofl:


    Gotta go (on my mission! )

    Bye guys, have a pleasant afternoon!

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by SassKing13)
    Every last one :rofl:
    That my friend is dedication :rofl: All for one smilie as well :lol:
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Amellia123)
    In my best Australian accent (God my uncle would kill me :rofl: ) G'day mate
    Hahaha!

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Don't O'Matrix me!


    Gosh, Amellia! :rofl:


    Gotta go (on my mission! )

    Bye guys, have a pleasant afternoon!

    Posted from TSR Mobile
    Woah Matrix - sorry to have offended

    Have a lovely day out! And see you soon! :jumphug:
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Amellia123)
    Compare THEE MIGHTY HRH SASSKING to a boat? I would have been referring to HMS Victory but there you go (no I don't understand me either)

    (Oh My God - I swear some people just live in bed :rofl: )
    *Ego increase X10*

    :rofl: :rofl:

    (Haha I know :lol:)
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Amellia123)
    Woah Matrix - sorry to have offended

    Have a lovely day out! And see you soon! :jumphug:
    Haha no worries - I made myself laugh and you made me laugh...and so did KSTK

    Thanks. Yup! :hugs:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by SassKing13)
    *Ego increase X10*

    :rofl: :rofl:

    (Haha I know :lol:)
    :rofl: :rofl: wow that's a big ego

    (having said all this - I am still in my pjs :lol: )

    (Original post by Matrix123)
    Haha no worries - I made myself laugh and you made me laugh...and so did KSTK

    Thanks. Yup! :hugs:

    Posted from TSR Mobile
    Haha phew!! :lol: and good

    You're welcome - just hope you don't come across naughty emoji on your travels :p:E :rofl:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by FrenchUnicorn)
    Praise France education ?! FOR THE LOVE OF GOD !! UK system is so much better :lol:

    Thanks ! Here is the link to my blog ! : http://www.thestudentroom.co.uk/show...0#post63499317

    UCL ? Great !! And it sounds really interesting :yep: good luck
    :lol:
    Ayyy Britain's where I'll be rollin'!

    Awesome! Thanks!

    Spoiler:
    Show
    Thanks for the follow as well


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Amellia123)
    :rofl: :rofl: wow that's a big ego

    (having said all this - I am still in my pjs :lol: )



    Haha phew!! :lol: and good

    You're welcome - just hope you don't come across naughty emoji on your travels :p:E :rofl:
    :rofl:

    I'm actually fairly normal in real life, I swear :rofl:

    (God Amellia )
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by SassKing13)
    :rofl:

    I'm actually fairly normal in real life, I swear :rofl:

    (God Amellia )
    Oh really SassKing? Hmm I shall be the judge of that (says Amellia - the most unnormal person ever to grace the face of the earth :rofl: )

    (God SassKing :lol: when I come home from school I put my pyjamas on :rofl: )
    • Thread Starter
    Offline

    14
    (Original post by Hodor_van_Groot)
    :lol:
    Ayyy Britain's where I'll be rollin'!

    Awesome! Thanks!
    Spoiler:
    Show
    Thanks for the follow as well

    Posted from TSR Mobile
    YAY !
    Are you planning to live there as well, or go back to Austria ?

    Thanks for the follow back :3
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Amellia123)
    Oh really SassKing? Hmm I shall be the judge of that (says Amellia - the most unnormal person ever to grace the face of the earth :rofl: )

    (God SassKing :lol: when I come home from school I put my pyjamas on :rofl: )
    Ah 'unnormal' people are cooler anyway :lol:

    (Don't you God me Now who's being the sassy one :lol: Hahah I see :rofl:)
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Would you like to hibernate through the winter months?
    Useful resources
    AtCTs

    Ask the Community Team

    Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

    Welcome Lounge

    Welcome Lounge

    We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.