Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
Turn on thread page Beta
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Amellia123)
    Haha its okay ill stop using it now - I'm guessing it annoys everyone anyways:lol:
    Haha ah well considering my dad spelt my real name wrong the other day which might I say is virtually impossible :rofl:
    Haha OK (oh no! If you must!) Wait, did you hear something? :ahee:

    Haha and I thought my dad was bad for not always remembering my birth date...actually that is bad...they both are :rofl:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Amellia123)
    Haha about time :hugs:

    Aww that's great to hear Glad you feel better now!

    Hey I am not a rebel! Gosh guys Good job I can take the wind-ups :lol:

    Haha aww Sure you don't mean 'Amelli' ? :rofl:
    Right this is too much...my mum's desperately trying to figure out why I'm laughing...oh no! :rofl:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Haha OK (oh no! If you must!) Wait, did you hear something? :ahee:

    Haha and I thought my dad was bad for not always remembering my birth date...actually that is bad...they both are :rofl:

    Posted from TSR Mobile
    Hahaha :ahee: nope

    Haha :rofl: that is quite bad I shan't lie :lol: Worst thing is my dad teaching me to drive because he shouts at me but calls me my sisters name :rofl:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Right this is too much...my mum's desperately trying to figure out why I'm laughing...oh no! :rofl:

    Posted from TSR Mobile
    Ooops busted :lol: Same my sister just asks me what all the giggling is for :rofl:
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Amellia123)
    Hahaha :ahee: nope

    Haha :rofl: that is quite bad I shan't lie :lol: Worst thing is my dad teaching me to drive because he shouts at me but calls me my sisters name :rofl:
    Good I'm not going crazy (does he have to go? :cry:)

    Haha yeah it is...he gets it right sometimes though awww no! That must make things awkward :rofl:

    Posted from TSR Mobile
    • Thread Starter
    Offline

    15
    (Original post by Matrix123)
    FrenchUnicorn! How are you?

    Posted from TSR Mobile
    Helloooo :hugs: I'm fine thanks !! What about you :3 ?
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Amellia123)
    Ooops busted :lol: Same my sister just asks me what all the giggling is for :rofl:
    Haha yeah...I managed to convince her I was laughing at the memories from school today...lame I know :rofl: the coast is clear now though :woo:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by FrenchUnicorn)
    Helloooo :hugs: I'm fine thanks !! What about you :3 ?
    Hi!!! That's great. I'm well too! :hugs:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Good I'm not going crazy (does he have to go? :cry:)

    Haha yeah it is...he gets it right sometimes though awww no! That must make things awkward :rofl:

    Posted from TSR Mobile
    Hahaha :rofl: (don't go Hyde on me - I thought you didn't want him?!)

    Haha phew he's getting there then and yes it does considering I am the elder sibling :rofl:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Haha yeah...I managed to convince her I was laughing at the memories from school today...lame I know :rofl: the coast is clear now though :woo:

    Posted from TSR Mobile
    Ahahahaha that is always my excuse to be honest :lol: Haha yayayayayayay!! :woo:
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Amellia123)
    Hahaha :rofl: (don't go Hyde on me - I thought you didn't want him?!)

    Haha phew he's getting there then and yes it does considering I am the elder sibling :rofl:
    Haha (Indeed, I'll have to Jekyll for no naughty now )

    Haha mmm yeah I guess so... ooh. Maybe he needs to pay more attention to little Amellia (to make sure her evolution of music is at least satisfactory) it could all be a good sign :rofl:

    Edit: just realised I used too many times

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Amellia123)
    Ahahahaha that is always my excuse to be honest :lol: Haha yayayayayayay!! :woo:
    Haha great minds... (what?)

    Celebrate good times, come on!

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Haha great minds... (what?)

    Celebrate good times, come on!

    Posted from TSR Mobile
    :rofl:

    It's a celebration.

    Take it away Amelli.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Haha (Indeed, I'll have to Jekyll for no naughty now )

    Haha mmm yeah I guess so... ooh. Maybe he needs to pay more attention to little Amellia (to make sure her evolution of music is at least satisfactory) it could all be a good sign :rofl:

    Edit: just realised I used too many times

    Posted from TSR Mobile
    :lol: (yes you will!

    Hahaha Yes he does - her music library is pretty awful, like actually terrible :rofl: Ahhh well

    Lol same
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by SassKing13)
    :rofl:

    It's a celebration.

    Take it away Amelli.
    I cannot tell you how much I laughed at that. I did not expect to see that name again! Haha oooh! I'm in tears...this laughter is too much for me. Haha!

    Posted from TSR Mobile
    • Thread Starter
    Offline

    15
    (Original post by Matrix123)
    Hi!!! That's great. I'm well too! :hugs:

    Posted from TSR Mobile
    Glad to hear :love: did you had a good day ?

    (Original post by Amellia123)
    Ahahahaha that is always my excuse to be honest :lol: Haha yayayayayayay!! :woo:
    Amellia ! What was about the last GG's thread ? I missed it :cry2:
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Amellia123)
    :lol: (yes you will!

    Hahaha Yes he does - her music library is pretty awful, like actually terrible :rofl: Ahhh well

    Lol same
    Yes I must (but can I cope!?)

    Haha yeah. I remember! :yep:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Haha great minds... (what?)

    Celebrate good times, come on!

    Posted from TSR Mobile
    As I say, great minds and all that jazz Matrix :lol:

    (Original post by SassKing13)
    :rofl:

    It's a celebration.

    Take it away Amellia .
    :rofl: Ooo I know the words!

    There's a party going on right here, a celebration to last throughout the year.... So bring your good times and your laugher too, we're gonna celebrate your party with you!


    That was pretty difficult to recite whilst listening to Pretty Vacant :rofl:
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Haha (Indeed, I'll have to Jekyll for no naughty now )

    Haha mmm yeah I guess so... ooh. Maybe he needs to pay more attention to little Amellia (to make sure her evolution of music is at least satisfactory) it could all be a good sign :rofl:

    Edit: just realised I used too many times

    Posted from TSR Mobile
    I use loads :rofl: Amellia knows this :lol:
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by FrenchUnicorn)
    Glad to hear :love: did you had a good day ?



    Amellia ! What was about the last GG's thread ? I missed it :cry2:
    I did thanks. Did you?

    Posted from TSR Mobile
 
 
 
Poll
“Yanny” or “Laurel”
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.