Turn on thread page Beta
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by Boss_Rhythm)
    I'm done peeing! I'm back guys!
    That took a while.....
    Offline

    18
    (Original post by FrenchUnicorn)
    xDDDD would you pay for me :flutter: ? This beautiful face is not for free :flutter:

    I know some good restaurant .. http://www.lejulesverne-paris.com/en
    Spoiler:
    Show
    I let you take care about the money :ahee:
    I'll make you Queen when I am King, my love. All in good time.

    Spoiler:
    Show
    Will have a look at the restaurant anyway.
    Offline

    15
    ReputationRep:
    PS SassKing13 I can just imagine you saying the contents of your spoiler in the Sassiest voice ever :rofl:
    • Thread Starter
    Offline

    15
    (Original post by Matrix123)
    Ahhh thanks! So you say it in the third person and not the second person?

    Awww that's such a lovely thing to say! :heart: :hugs:

    Posted from TSR Mobile
    YW ^.^ , actually it's the second person , but as it is "l'impératif" -> ne fais pas ça : do not do it (NE pleure pas , NE mange pas , etc ..) it's an order, then you don't put the "s" :yep:

    Hehehe :lovehug:
    What you up to ?
    • Thread Starter
    Offline

    15
    (Original post by Hydeman)
    I'll make you Queen when I am King, my love. All in good time.
    Spoiler:
    Show
    Will have a look at the restaurant anyway.
    I'm all yours :mmm:

    Spoiler:
    Show
    it's expensive, but you love me too much right ? I'm so beautiful after all :innocent:
    Offline

    18
    (Original post by FrenchUnicorn)
    I'm all yours :mmm:
    Spoiler:
    Show
    it's expensive, but you love me too much right ? I'm so beautiful after all :innocent:
    Spoiler:
    Show
    Of course, you are. :rofl2: Only the finest for my Queen.
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by FrenchUnicorn)
    YW ^.^ , actually it's the second person , but as it is "l'impératif" -> ne fais pas ça : do not do it (NE pleure pas , NE mange pas , etc ..) it's an order, then you don't put the "s" :yep:

    Hehehe :lovehug:
    What you up to ?
    Ohhh right. Thanks for that! :hugs: I'll have to remember that for future reference...

    Awww I'm just listening to music whilst on TSR. what are you up to?

    Posted from TSR Mobile
    • Thread Starter
    Offline

    15
    (Original post by Hydeman)
    Spoiler:
    Show
    Of course, you are. :rofl2: Only the finest for my Queen.
    Hehehehe :mmm:

    Spoiler:
    Show
    omg what if it happens with the guy who'll ask for a pic :lol:
    • Thread Starter
    Offline

    15
    (Original post by Matrix123)
    Ohhh right. Thanks for that! :hugs: I'll have to remember that for future reference...

    Awww I'm just listening to music whilst on TSR. what are you up to?

    Posted from TSR Mobile
    No prob ! You help me in english after all ! Btw thanks again for that, people like you help me a lot :lovehug:

    Same ! I'm listening to Myth, by Kean ! What about you :3 ?
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by FrenchUnicorn)
    No prob ! You help me in english after all ! Btw thanks again for that, people like you help me a lot :lovehug:

    Same ! I'm listening to Myth, by Kean ! What about you :3 ?
    Hehe thanks! Aww you're welcome:jumphug:

    Oooh I'm listening to some Eminem at the moment :yep:

    Posted from TSR Mobile
    • Thread Starter
    Offline

    15
    (Original post by Matrix123)
    Hehe thanks! Aww you're welcome:jumphug:

    Oooh I'm listening to some Eminem at the moment :yep:

    Posted from TSR Mobile
    :hugs: :heart:

    Eminem is good :yep: :party:
    How are your revisions going ? (I suppose you revise ?)
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Hehe thanks! Aww you're welcome:jumphug:

    Oooh I'm listening to some Eminem at the moment :yep:

    Posted from TSR Mobile
    Hey there Matrix! :hugs: sorry I hasn't realised that you had been on the thread!
    Offline

    18
    (Original post by FrenchUnicorn)
    Hehehehe :mmm:

    Spoiler:
    Show
    omg what if it happens with the guy who'll ask for a pic :lol:
    Spoiler:
    Show
    No profit without risk. :teehee:
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by FrenchUnicorn)
    :hugs: :heart:

    Eminem is good :yep: :party:
    How are your revisions going ? (I suppose you revise ?)
    Yay! I'm listening to Myth now I've never heard it before but it's quite good!:yep: It's getting better the further the song goes on!!! :excited:

    Urmmm....I should be revising...it hasn't gone too well actually because I spend so much time either doing homework or on TSR The really small amount I have done is quite good though. How about you?

    Posted from TSR Mobile
    • Thread Starter
    Offline

    15
    (Original post by Hydeman)
    Spoiler:
    Show
    No profit without risk. :teehee:
    Hahaha xD

    Well.. You love me so much that you're gonna pay my next travel :innocent:

    Spoiler:
    Show
    please :ahee:
    • Thread Starter
    Offline

    15
    (Original post by Matrix123)
    Yay! I'm listening to Myth now I've never heard it before but it's quite good!:yep: It's getting better the further the song goes on!!! :excited:

    Urmmm....I should be revising...it hasn't gone too well actually because I spend so much time either doing homework or on TSR The really small amount I have done is quite good though. How about you?

    Posted from TSR Mobile
    Yeaaah \o/ I like this song :3
    Now I'm listening to Count On Me by Bruno Mars ! :P

    Aw I see - addiction to TSR I know the feeling xD - I'm glad it's okay then :yep:
    It's good for me as well thanks :3
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Amellia123)
    Hey there Matrix! :hugs: sorry I hasn't realised that you had been on the thread!
    Hahahaha :rofl:

    Gosh Amellia
    (Original post by FrenchUnicorn)
    Yeaaah \o/ I like this song :3
    Now I'm listening to Count On Me by Bruno Mars ! :P

    Aw I see - addiction to TSR I know the feeling xD - I'm glad it's okay then :yep:
    It's good for me as well thanks :3
    *gasps* I love Count on Me!!! :party:
    :woo:

    Haha yes. Thanks, ah that's great to hear

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Hahahaha :rofl:

    Gosh Amellia


    *gasps* I love Count on Me!!! :party:
    :woo:

    Haha yes. Thanks, ah that's great to hear

    Posted from TSR Mobile
    Erm excuse me Matrix.... ever head of 'better late than never?'
    Spoiler:
    Show
    Hahaha :rofl:
    • Thread Starter
    Offline

    15
    (Original post by Matrix123)
    Hahahaha :rofl:

    Gosh Amellia


    *gasps* I love Count on Me!!! :party:
    :woo:

    Haha yes. Thanks, ah that's great to hear

    Posted from TSR Mobile
    Ouiiiiiiiiii !!! It's so sweeeet :cry2: :excited:
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Amellia123)
    Erm excuse me Matrix.... ever head of 'better late than never?'
    Spoiler:
    Show
    Hahaha :rofl:
    At least you have manners with "excuse me Matrix" but who do you think I am? Of course I've heard the expression!

    Edit: Hahahahahaha
    Posted from TSR Mobile
 
 
 
The home of Results and Clearing

3,034

people online now

1,567,000

students helped last year
Poll
How are you feeling about GCSE results day?
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.