Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
x Turn on thread page Beta

Just talk to me :3 watch

Announcements
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Hodor_van_Groot)
    You're just a -2 for me tbh... Get it? GET IT? No? kthxbai ._.
    Hahahahahahahahahahaha I get it!!!
    I was so confused at first though

    What's with that?
    Posted from TSR Mobile
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    *she
    *her


    Posted from TSR Mobile
    Ooops! Sorry FrenchUnicorn
    • Thread Starter
    Offline

    15
    (Original post by Boss_Rhythm)
    Ooops! Sorry FrenchUnicorn
    What ?
    I mean you know I'm a girl ..
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Ohh don't worry! I wasn't offended, I found it funny do thank you for that!

    Posted from TSR Mobile
    Your welcome! I think...
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by FrenchUnicorn)
    What ?
    I mean you know I'm a girl ..
    Now he does...

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by CanIBeBae?)
    Your welcome! I think...
    Oooh hope I didn't offend you with that...

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by FrenchUnicorn)
    What ?
    I mean you know I'm a girl ..
    I always knew!
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by CanIBeBae?)
    Your welcome! I think...
    BTW Yes you can be my bae!
    • Thread Starter
    Offline

    15
    (Original post by Matrix123)
    Now he does...

    Posted from TSR Mobile
    I thought he knew xD

    (Original post by Boss_Rhythm)
    I always knew!
    Then .. Explain me xD ?
    • Study Helper
    • Welcome Squad
    Offline

    18
    ReputationRep:
    Study Helper
    Welcome Squad
    (Original post by Matrix123)
    Hahaha why do I see so many things to make me laugh today?

    Posted from TSR Mobile
    Because I'm a comical genius, or you just laugh at anything; probably the latter.

    (Original post by FrenchUnicorn)
    Of course not :hugs:
    Knew it was an empty threat

    (Original post by scnotcrazy)
    nooooooooooooooo don't die on us Andy
    Can't kill what's already dead
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by FrenchUnicorn)
    I thought he knew xD



    Then .. Explain me xD ?
    Hahaha OK

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by FrenchUnicorn)
    I thought he knew xD



    Then .. Explain me xD ?
    Can we :grouphugs: and forget this?
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Andy98)
    Because I'm a comical genius, or you just laugh at anything; probably the latter.



    Knew it was an empty threat



    Can't kill what's already dead
    I think it's both:yep:

    That last comment again *tut tut*

    Posted from TSR Mobile
    • Thread Starter
    Offline

    15
    (Original post by Andy98)
    Because I'm a comical genius, or you just laugh at anything; probably the latter.



    Knew it was an empty threat



    Can't kill what's already dead
    It was :3

    (Original post by Boss_Rhythm)
    Can we :grouphugs: and forget this?
    But I don't understand :O how could you even mistake xD
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Hahahahahahahahahahaha I get it!!!
    I was so confused at first though

    What's with that?
    Posted from TSR Mobile
    Phew! Haha now that's a very long laugh! I'm so fanneh

    "ok, thanks, bye" as in "Nvm if you don't get it I'm outta here or else I'm going to feel awkard and stupid"
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Hodor_van_Groot)
    Phew! Haha now that's a very long laugh! I'm so fanneh

    "ok, thanks, bye" as in "Nvm if you don't get it I'm outta here or else I'm going to feel awkard and stupid"
    Yup hahaha you did say that the other day in GvB

    No I get what it means. Just never seen that before :rofl:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    18
    (Original post by FrenchUnicorn)
    But but :cry2:
    Spoiler:
    Show
    at the restaurant I mentionned before ! In 2h
    No buts! :naughty:

    Spoiler:
    Show
    Significantly more than 2h from Cardiff, methinks. :lol:
    • Thread Starter
    Offline

    15
    (Original post by Hydeman)
    No buts! :naughty:
    Spoiler:
    Show
    Significantly more than 2h from Cardiff, methinks. :lol:
    Then you don't love me enough :unimpressed: I knew I was too pretty for you :unimpressed:

    See what you're missing bae : Name:  image.jpeg
Views: 67
Size:  53.6 KB
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by FrenchUnicorn)
    Then you don't love me enough :unimpressed: I knew I was to pretty for you :unimpressed:

    See what you're missing bae : Name:  image.jpeg
Views: 67
Size:  53.6 KB
    10/10 would go to jail for touching you in inappropriate places. I mean.. hawt damn!
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by FrenchUnicorn)
    Then you don't love me enough :unimpressed: I knew I was to pretty for you :unimpressed:

    See what you're missing bae : Name:  image.jpeg
Views: 67
Size:  53.6 KB
    Someone called me!
 
 
 
Poll
Do you agree with the proposed ban on plastic straws and cotton buds?
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.