Turn on thread page Beta
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by Amellia123)
    Ahhh I see, haha nice profile picture!! Yep the one and only

    What year are you at school/uni?
    Thank you, it complements my username!
    I'm probably younger than you, I'm 14
    Year 9!!!!
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by CanIBeBae?)
    Thank you, it complements my username!
    I'm probably younger than you, I'm 14
    Year 9!!!!
    You're definitely younger than me, I'm 20
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by SassKing13)
    It's awesome My dad played it to me before, and I don't remember thinking much of it, but I had it going through my head today and I actually really like it!
    Haha really? Its funny when you a hear and song and are like 'hmm was okay' and then start randomly humming/thinking about it It was really good!
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by SassKing13)
    You're definitely younger than me, I'm 20
    HAHA! You have to be old and responsible!!!
    JK! Old and responsible is better... Or nah?
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by CanIBeBae?)
    Thank you, it complements my username!
    I'm probably younger than you, I'm 14
    Year 9!!!!
    Hahaha it does!
    Ooo I see, well I'm 18 (Y13) but am the eldest in the year (September birthday haha) I loved being in Y9 - science was so fun back then

    (Original post by SassKing13)
    You're definitely younger than me, I'm 20
    :rofl: Hahaha I was going to say
    • Thread Starter
    Offline

    15
    (Original post by Amellia123)
    Hahaha they really are!! :lol: FrenchUnicorn and I have been using them non stop for over a week!! Its just such a goofy face!
    Spoiler:
    Show
    aheeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :ahee:
    :ahee: aheeeeeeeeee
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by CanIBeBae?)
    HAHA! You have to be old and responsible!!!
    JK! Old and responsible is better... Or nah?
    SassKing? Old yes - responsible... nah :rofl:
    Spoiler:
    Show
    PS I'm joking :lol: :ahee:
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by FrenchUnicorn)
    :ahee: aheeeeeeeeee
    Frenchieeeeeeeeeeeeeeee!! Youre back! :hugs: :ahee: aheeeeeeeeeeeeeeeee to you too!
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Amellia123)
    Haha really? Its funny when you a hear and song and are like 'hmm was okay' and then start randomly humming/thinking about it It was really good!
    Yeah I know what you mean It just randomly came into my head out of nowhere It's awesome!
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by SassKing13)
    Yeah I know what you mean It just randomly came into my head out of nowhere It's awesome!
    Hahaha at least it isn't one of those really annoying/cheesy songs... its very catchy though!!
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by CanIBeBae?)
    HAHA! You have to be old and responsible!!!
    JK! Old and responsible is better... Or nah?
    :rofl:

    No, it's not really :lol: So...nah
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by Amellia123)
    Hahaha it does!
    Ooo I see, well I'm 18 (Y13) but am the eldest in the year (September birthday haha) I loved being in Y9 - science was so fun back then



    :rofl: Hahaha I was going to say
    Science was fun?
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by CanIBeBae?)
    Science was fun?
    Yeah it was!! That's why I do Y8 STEM club after school - the science was so fun back then! (we make lava lamps, bridges out of chocolate, model railways etc its brilliant!!)
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by Amellia123)
    Yeah it was!! That's why I do Y8 STEM club after school - the science was so fun back then! (we make lava lamps, bridges out of chocolate, model railways etc its brilliant!!)
    Well, what did you do to it???
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by SassKing13)
    :rofl:

    No, it's not really :lol: So...nah
    You are doing what subject?
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by CanIBeBae?)
    Well, what did you do to it???
    Sorry, I don't quite understand what you mean - could you rephrase please?

    Oh wait I think I know - me and another boy in my year help out - like supervise and help the kids (we even get to have a go ourselves!)
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by CanIBeBae?)
    You are doing what subject?
    I'm at College, doing Music Technology. I was doing a degree in Applied Computing, but I changed because it just wasn't for me and I didn't enjoy it.
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by Amellia123)
    Sorry, I don't quite understand what you mean - could you rephrase please?

    Oh wait I think I know - me and another boy in my year help out - like supervise and help the kids (we even get to have a go ourselves!)
    No... As in why is it not good anymore, what did you do to the beautiful subject of science (don't say its harder, or its complicated now!)
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by CanIBeBae?)
    No... As in why is it not good anymore, what did you do to the beautiful subject of science (don't say its harder, or its complicated now!)
    Ahhh I see!! Well it is a lot harder now..... Biology is rather boring but chemistry is interesting! Any ideas about what you would like to study in the future?
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by Amellia123)
    Ahhh I see!! Well it is a lot harder now..... Biology is rather boring but chemistry is interesting! Any ideas about what you would like to study in the future?
    Chemical Engineering!
 
 
 
Poll
How are you feeling in the run-up to Results Day 2018?
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.